piątek, 26 sierpnia 2011

Catrice Day Nightfever (LE Out of space)

Jak juz pisalam, ostatnio nagromadzilo mi sie sporo cieni do potestowania a z braku czasu nic z tego nie wychodzilo. Poniewaz przede mna 16 dni wolnego, to moze uda mi sie nadrobic. A dzis chcialam wam pokazac jedynke Cartice z limitowanki "Out of space", ktora pokazywalam juz jakis czas temu tutaj.



Wzielam cien C04 Saturn - Day Nightfever. Jest to typowy szaraczek, wiec zeby go troche "podrasowac" dodalam w wewnetrznym kaciku cienia z p2 040 cheerfull lilac, ktory uzylam juz w moim owocowym makijazu. Kreseczke zrobilam linerem zelowym Zoeva Eclipse, pokazywalam go tutaj.




I bonusik ;)



Musze przyznac, ze niestety mnie te cienie nie powalily. W opakowaniach kolory wygladaja na bardziej intensywne, co tez nie jest niczym nowym, czesto tak bywa ale mimo wszystko mialam nadzieje, ze bedzie lepiej. Trwalosc taka sobie i cienie sie troche sypia, jeszcze bardziej sypia sie te z laczonymi kolorami. Ciekawa jeszcze jestem tego niebieskiego cienia, bo on byl moim faworytem... moze za jakis czas machne sobie nim oko i zobaczymy jakie beda wrazenia.

Ogolnie ta kolekcja po tym jak zainteresowala zdjeciami promocyjnymi, w rzeczywistosci okazala sie niestety jedna ze slabszych.

11 komentarzy:

  1. też spodziewałam się większego WOW po tych cieniach (szczerze mówiąc), ale makijaż jak najbardziej ok.

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ładny makijaż - moje kolory :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Wow! piękny, piękny, piękny! Całkowicie moje kolory!

    OdpowiedzUsuń
  4. Makijaż z tymi kolorami wygląda całkiem ładnie =]

    OdpowiedzUsuń
  5. lady_flower123,
    tez sie spodziewalam ale coz zrobic ;)

    Agusiak747,
    dziekuje :)

    Idalia,
    :* ... pewnie, ze kolory Twoje... w koncu obie jestesmy ceimnowlose i niebieskookie :D

    Natasza,
    ja lubie polaczenie szarego z rozo - fioletami :)

    OdpowiedzUsuń
  6. A ja chyba sobie jutro to przetestuje, bo mam gdzieś trójkę lila-fiolet, a szarości też powinny się znaleźć =]

    OdpowiedzUsuń
  7. dziekuje dziewczyny :)

    Mami,
    pisz co chcesz ;D

    Natasza,
    testuj :) a potem pokaz na blogu :D

    OdpowiedzUsuń