Seiten

wtorek, 16 sierpnia 2011

Catrice Bohemia... pierwsza odslona ;)

Jakie bylo moje zdziwienie gdy w sobote robiac zakupy w supermarkecie natknelam sie na jesienna limitowanke Catrice Bohemia. Na dodatek juz troche przebrana, wiec wystawili ja pare dni temu. I w zwiazku z tym polecialam do drogerii, zobaczyc czy moze tam tez juz jest... niestety jeszcze nie, czego za bardzo nie rozumiem... ale nic. Zdjecia reklamowe kolekcji pokazywalam tutaj.



Musze przyznac, ze na zywo wyglada ciekawie. Ja jako sroka bardzo lubie ich opakowania. I tak w moje lapki wpadl bronzer, cienie pudrowe, dwa lakiery i blyszczyk.

Jak sie to wszystko prezentuje z bliska pokaze wkrotce :)

30 komentarzy:

  1. bardzo fajna ta koronka na opakowaniach. :) ja bym skusiła się na ten bronzer. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Jestem bardzo ciekawa granatowego cienia :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Faktycznie szybko jak ja byłam to dopiero wystawili Modern Muse

    OdpowiedzUsuń
  4. błyszczyk i bronzer wyglądają tak idealnie dla mnie :P

    OdpowiedzUsuń
  5. Vila,
    te ich opkaowania zawsze przyciagaja wzrok :)

    Idalia,
    ladny ten granat ale w sumie nic powalajacego ;)

    Lady In Purplee,
    Modern Muse jest taka troche cyganiona limitka ;) ... bo to w sumie zapowiedz czesci asortymentu, ktory wejdzie jesienia do regularnej sprzedazy :)

    Jamapi,
    to nic tylko polowac jak sie pojawi w pl ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. no tak opakowania piękne :)
    super kolor błyszczyka ;-)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ahh bardzo bym chciała taki bronzer :)

    OdpowiedzUsuń
  8. o, wybrałabym w 100% to co Ty :D :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Interesuje mnie ten błyszczyk :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ślicznie się prezentują :) ale zachwyciły mnie już na zdjęciach reklamowych, zwłaszcza bronzer! Czekam na jakieś swatche i opinie :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Czekam z niecierpliwością na więcej zdjęć :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Jestem ciekawa tego bronzera, opakowanie i faktura wyglądają ciekawie :)

    OdpowiedzUsuń
  13. błyszczyk wygląda bardzo ciekawie :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Piękne opakowania, szczególnie bronzera :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Wybieram się niedługo do Berlina. Gdzie można kupic Catrice i Essence w Niemczech? Dzięki

    OdpowiedzUsuń
  16. Rzeczywiście super opakowania;) I ładne tłoczenia na bronzerze...

    OdpowiedzUsuń
  17. krzykla,
    prawde mowiac nie mam pojecia gdzie mozna kupic Catrice w Berlinie. To musisz sprawdzic na ich stronie. Essence jest w wiekszosci sklepow dostepny np. DM, Müller, Douglas, Ihr Paltz, Kaufhof.

    OdpowiedzUsuń
  18. Catrice faktycznie ma ładne opakowania limitek;) Czekam na opinię :)

    OdpowiedzUsuń
  19. sliczne opakowania ;)

    http://bajeczneopowisci.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  20. Ach, kolejna ciekawa limitowanka, oszaleć można z zachwytu :P

    OdpowiedzUsuń
  21. Brązownik wyglada tak kusząco .
    Szkoda ,ze nie bardzo kocham się z bronzerami generalnie .., a może dobrze bo pewnie juz bym była chora :)))

    OdpowiedzUsuń
  22. lakiery lakiery ;D czekam na więcej info o nich ;D

    OdpowiedzUsuń
  23. Fajnie sie prezentuje:) a brazer zapowiada sie smakowicie!

    OdpowiedzUsuń
  24. Rzeczywiście prezentuje się zachęcająco :)
    Skusiłabym się oczywiście na bronzer oraz błyszczyk ;)
    Czekam na recenzję!

    OdpowiedzUsuń
  25. juz chwaliłam opakowania, są słiczne, terz czekam na więcej.

    OdpowiedzUsuń
  26. Piękny bronzer. Taki to ja chcę mieć. :)

    OdpowiedzUsuń