poniedziałek, 2 kwietnia 2012

Ich bin nicht faul... ich bin im Energiesparmodus



 Moje szare komorki odmawiaja dzis wspolpracy... 
wiec pewnie nic sensownego nie stworze.
Wiadomo, nic na sile :)




30 komentarzy:

  1. Odpowiedzi
    1. sliczny Swirrusek :* paczka jeszcze nie doszla ??

      Usuń
    2. :** nie, paczuszki nie ma.

      Usuń
    3. uhmmm... w tym tygodniu powinna byc... bo ja ja troche pozniej wyslalam, musialam jeszcze cos dokupic :P

      Usuń
    4. niedobra Ty potworzyco :D :D
      Sroczko ja w tym tygodniu mam juz rozmowe finalowa, wiec przepraszam, ze terminu nie okreslam ale odkupie winy :D

      Usuń
    5. hie hie :P

      najwazniejsze zeby nam sie udalo a kiedy dokladnie to szczegol, obawiam sie tylko, ze z majem bedzie ciezko :] ale nie znaczy, ze niemozliwe :D

      Usuń
    6. najwazniejsze, zeby sniegu nie bylo :D no maj moze byc dosyc problemowy :P

      Usuń
    7. czyli nie tylko u mnie :D ... ale potem to chocbym miala na piechote leciec albo sluzbowe auto porwac ;D

      Usuń
    8. potem nie ma mozliwosci, zeby sie nie spotkac! :D Ja juz przeciez doczekac sie nie moge :D

      Usuń
    9. ja tez, ja tez !!! :D

      Usuń
  2. do góry brzuszek , nózki do góry ..kotki pod pazurki i wypoczywaj !!!! sie cos nalezy od zycia .. mnie na ten przykład przedswiąteczne porządki :/ idę walczyć ze szmatkami , mopami , płynami .... howgh !!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tym bardziej, ze ostatnio ciagle pracuje... i jeszcze trzy dni pracy przede mna... a potem moge dwa odsapnac :] ... jak skonczysz latac na miotle to moze z rozpedu i u mnie zalatwisz wiosenne porzadki, bo ja nie mam czasu a jeszcze bardziej to nie mam ochoty... z sila tez nie za bardzo :P

      Usuń
    2. oj też przydałaby mi się wena porzadkowania - nic nie mam jeszcze zrobione ....

      Usuń
    3. mnie podejrzewam taka wena nie najdzie... zreszta cale swieta pracuje :P

      Usuń
  3. Wypoczywaj Sroczka, nie ma co się spinać :) Masz tu wierny fanklub, poczekamy przecież na doładowanie enegrii ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jak sie jeszcze bardziej zepne... to sie w koncu rozpruje ;) ... wiec dzis mam dzien kanapowca :D

      Usuń
  4. wierzę Ci Kochana ja cały tydzien się meczę sama ze sobą - straszne przesilenie wiosenne czy coś... - odpoczywaj i nabieraj sił :-))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. przesilenie wiosenne bedzie coraz bardziej meczyc osoby, ktore sa na to podatne :]

      Usuń
  5. odpoczywaj odpoczywaj , ja tez mam teraz malo czasu (mama przyjechala na swieta) i szkoda by mi bylo ze nie moge tak czesto do Ciebie zagladac ...a ja masz pauze to luzik ...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. hehe... to tylko dzis sobie odpoczelam, bo weny mi brakowalo ;D

      Usuń
  6. wypoczywaj Sroczko! a my tu na Ciebie czekamy :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. o potrzebowalam troche lezakowania, teraz do kompletu polezalam w wannie i wracam na kanape, bo seriale leca... dzien leniwca to cos pieknego ;D

      Usuń
  7. pospij i wroc jutro z wena tworcza :) :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. pospalam ale na kanapie to jedynie zdretwialam po tej drzemce ;D

      Usuń
  8. masz rację odpoczywaj i nie zmuszaj się do tego czego nie chcesz:) najważniejsze to życ ze sobą w zgodzie:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jak szare komroki nie chca wspolpracowac to i tak sie duzo nie stworzy ;D

      Usuń
  9. Proponuję umycie okien ;) Nic tak nie pobudza... Właśnie padam na pysk po całodziennym sprzątaniu domu po remoncie...

    OdpowiedzUsuń
  10. A ja się już czuje lepiej, bo poniedziałek i wtorek, czyli dwa najbardziej niewdzięczne dla mnie dni tygodnia już przeżyte :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. mi tez juz troche lepiej... tym bardziej, ze jutro ostatnio dzien i w koncu dwa dni wolnego :D

      Usuń