czwartek, 26 kwietnia 2012

TAG: 11 questions

Zostalam otagowana przez Magde z bloga cosmetics lady. A poniewaz sa to jej pytania a nie jakies standardowe to postanowilam odpowiedziec, w koncu wypada skoro ktos pyta :P

 Zasady 
1. Każda oznaczona osoba musi odpowiedzieć na 11 pytań przyznanych im przez ich "Tagger" i odpowiedzieć na nie na swoim blogu 
2. Następnie wybierasz 11 nowych osób do tagu i połącz je w swoim poście( tak jak na blogu (EyeGraffiti) 
3. Utwórz 11 nowych pytań dla osób oznaczonych w TAGu i napisz je w swoim TAGowym poście 
4. Wymień w swoim poście osoby które otagowałaś !!! 
5. Nie oznaczaj ponownie osób, które już są oznakowane.



1.Od jakiego produktu rozpoczynasz dzień i na jakim kosmetyku go kończysz (podaj nazwę i producenta)?

 Rozpoczynam od pasty do zebow (Crest) i zelu micelarnego do mycia twarzy (aktualnie biedronkowego a pozatym Biothermu) ... koncze... hmmmm... tu troche trudno mi sie zdecydowac, ktory jest koncem. Olejek arganowy na rzesy, czy moze balsam do ust (Carmex), ktory mam w szufladzie szafki nocnej... albo krem do stop (Scholl), bo jest to zdecydowanie ostatni kometyk, ktory uzywam przed zgaszeniem swiatla ;)
 
2.Czy używasz gadżetów do pielęgnacji twarzy i ciała (np. szmatka muślinowa, gąbka lufa)?

 Nie uzywam albo jak uzywam to bardzo rzadko w przypadku tych do twarzy. Tylko maseczki, ktore tez zreszta rzadko uzywam zmywam gabka... a reszta lezy i siegne po nie od czasu do czasu. Do ciala uzywam gabki, bo lubie sie pozadnie poszorowac ;)

3.Czy używasz baz pod makijaż (jeśli tak to jakich)?

Poniewaz staram sie oganiczac te wszystkie warstwy, ktore pakuje na twarz... to od czasu do czasu  zima stosuje baze Dior Skinflash Primer na zmiane z Lancome Eclat Miracle... teraz wiosna i latem moja baza jest filtr DHC, Missha, Vichy.

4.Jaki jest  Twój ulubiony kosmetyk plażowy?

krem z wysokim filtrem i woda termalna

5.Czy stosujesz fotoprotekcję?

Jak juz sprawdzilam co to ma byc ta fotoprotekcja, to tak jak widac w dwoch powyzszych odpowiedziach stosuje :)

6.Ile kosmetyków znajduje się w Twojej podręcznej kosmetyczce noszonej w torebce?

nieduzo... jak widac na zdjeciu mojej aktualnej zawartosci podrecznej kosmetyczki.


7.Jaki kosmetyk ciągle odkupujesz jeżeli Ci się skończy?

Tej samej firmy ?? Bo ogolnie odkupuje wszystkie, na miejsce skonczonego pojawia sie nowy. Z tym, ze firmy sie zmieniaja. Jedyne co to od dluzszego czasu kupuje micel Vichy i plyn do demakijazu oka Innisfree. Kremy do rak i stop... tez kupuje ciagle te same, te ktore mi najlepiej od lat sluza (Neutrogena i Scholl).

8.Jaki makijaż preferujesz - delikatny,dzienny, make up no make up czy kolorowy,mocny,w zwariowanych kolorach?

To zalezy. Czasami lekki dzienny, czasami mocny ale w zadnym wypadku w zwariowanych kolorach. Przewaznie w fioletach, sliwkach i tego typu odcieniach.

9.Twój największy grzech przeciwko urodzie (np.palenie papierosów,niewysypianie się, niedokładny demakijaż itd.)?

Hmmm... ja jestem spioch, wiec ogolnie rzadko kiedy jestem wyspana ;) ... ale nie pale i dokladnie zmywam makijaz... nic mi do glowy nie przychodzi, wiec chyba w tym temacie nie grzesze ;)

10.Twoje ulubione tanie rozwiązanie?

Na co ?? :P 
Kosmetyczne ?? 
Nie ma...  
O_o

11. Czym kierujesz się przy zakupie kosmetyków? (np. opinie znajomych, internet, prasa)?

okami sie kieruje glownie, wiadomo jak mi cos w nie wpadnie to pozamiatane ale ogolnie to kieruje sie intuicja, impulsem, zachcianka oraz dla spokoju ducha i szalonej radosci :)

Bitte schön... to byloby na tyle...


ps. czesc zasad zignorowalam ale doprawdy nie mam do tego zaciecia

:)

16 komentarzy:

  1. całkiem fajny tag :))
    no i odpowiedzi też fajne :))) a w dwóch słowach co to ta fotoprotekcja?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. hehe... widze, ze nie tylko ja nieoswiecona ;) ... w dwoch no moze trzech slowach to... ochrona przez promieniowaniem, czyli po prostu kremy z filtrami ;) ... no troche wiecej tych slow wyszlo :P

      Usuń
    2. aaaa.. teraz to wszystko wiem :)))
      w takim razie ja również się fotoprotektuje :))) hahaha mam nadzieję, że dobrze odmieniłam ;P

      Usuń
  2. ja z kolei kieruję się opiniami blogerek; nie zawsze na tym dobrze wychodzę, ale przeważnie tak :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja jestem odporna na takie kuszenie ;) chyba, ze cos co widze, faktycznie do mnie przemowi ;)

      Usuń
  3. fajny tag, tez zostalam otagowana, musze cos skrobnac ;-)

    OdpowiedzUsuń
  4. "zachcianka dla spokoju ducha" to sie rozumie :D

    OdpowiedzUsuń
  5. A ja przeważnie jestem kuszona przez pewną Srokę...:P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ooo... co za niedobre ptaszysko ;D

      Usuń
  6. fajny tag:)heh ja tez nie wiedzialam co to fotoprotekcja:D

    OdpowiedzUsuń
  7. Spiochem to i ja jestem:D przybij piątkę!:D a tak w ogóle to fajny tag:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Okami się kieruję, dobre:) No ja niestety też trochę zasobnością portfela;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Dzięki za odpowiedź. Byłam ciekawa Twoich odpowiedzi. Widać masz dobre oka, bo same świetne rzeczy na blogu pokazujesz:)

    OdpowiedzUsuń
  10. podajmy sobie łapki śpiochu :) 'zachcianka oraz dla spokoju ducha i szalonej radosci' to coś o mnie też :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no prosze nie dosc, ze jestesmy leniwce to jeszcze spiochy :D

      Usuń