Seiten

środa, 25 kwietnia 2012

Lancome Teint Idole Ultra 24H... pierwsze wrazenia :)

W Nulkowej paczuszcze znalazlam takze podklad  Teint Idole Ultra 24H. Nie od dzis wiadomo, ze ja podklady tej firmy bardzo lubie... na szczescie z wzajemnoscia, dlatego tez ochoczo przystapilam do testow nastepcy TIU.

Wg producenta:  24 godziny niezwykle trwałej perfekcji makijażu Po 8 latach badań marka Lancôme przedstawia swój pierwszy podkład zapewniający efekt 24-godzinnej perfekcji makijażu. Dzięki technologii EternalSoft, podkład Teint Idole Ultra 24h walczy z oznakami zmęczenia. Bez konieczności poprawy makijażu, cera pozostaje wygładzona, ujednolicona i nieskazitelna.

 Skład: aqua/water, cyclohexasiloxane, alcohol denat., isodecane, butylene glycol, acrylates/polytrimethylsiloxymethacrylate copolymer, nylon-12, ethylhexyl methoxycinnamate, peg-10, dimethicone, isohexadecane, silica, perlite, aluminium hydroxide, magnesium sulfate, disodium stearoyl glutamate, cetyl peg/ppg-10/1 dimethicone, parfum/fragrance, linalol, geraniol, eugenol, alpha-isomethyl ionone, hydroxyhexyl 3-cyclohexene carboxaldehyde, citronellol, butylphenyl methylpropional, hexyl cinnamal, benzyl alcohol, benzy salicylate, [+/- may contain: CI 77491, CI 77492, CI 77499/iron oxides, CI 77891/titanium dioxide]
 Ogolnie podklad dostepny jest w 50 odcieniach z czego 15 trafilo na rynek europejski. Podkad (30 ml) zamkniety jest w szklanej butelce z pompka. Zapach okreslony jako rozany lekko mnie zaskoczyl, bo jak dla mnie to ten podklad troche za mocno pachnie. Nie jest to jakis odpychajacy zapach ale dla wrazliwych nosow podejrzewam calkowicie zbedny. Podklad ma SPF 15.


 Dostalam kolor, ktory mi aktualnie bardzo pasuje. Choc doszlam ostatnio ze tak samo pasuja mi zoltki (podklad Givenchy) jak i rozowe tony... czyli wlasnie odcien 02 Lys Rose. W tym samym kolorze mam mojego lancomka "matujacego", czego oczywiscie nie robi ale bosko wyglada na zdjeciach.


 Wracajac do TIU to jest on dosc rzadki, moze nie tak jak wspomniany matujacy, ktory jest lejacy ale mimo wszystko jest tez dosc plynny. Mi to nie przeszkadza, takie podklady mi sie nawet lepiej naklada i rozprowadza. O wiele gorzej jest jak podklad jest za gesty. Daje aksamitne wykonczenie, ktore wyglada bardzo naturalnie, nie jest to mat ale nie jest tez polsk... czyli jak dla mnie bajka.


Jak widac jest to jasny bez z rozowymi tonami. 


Bardzo ladnie sie stapia ze skora, co mnie pozytywnie zaskoczylo.
 Nie wlazi w zalamania i nie podkresla skorek.


Nakladalam go pedzem, choc pewnie tez slicznie bedzie sie prezentowal nalozony beauty blenderem. Podklad jest lekki ale mimo wszystko ma calkiem dobre krycie, ktore mozna stopniowac. W kazdym razie bardzo mi sie podoba na mojej buzi i po raz kolejny sie utwierdzilam w tym, ze podklady tej firmy sa swietne a co najwazniejsze rewelacyjnie mi sluza :)


Oczywiscie te 24H mozna wsadzic miedzy bajki, jednak podklad przypudrowany pudrem bambusowym wytrzymal bez zmian wiele godzin i nie wymagal poprawek.  Jezeli tak pozostanie, to wyladuje na mojej liscie podkladow, ktore jak najbardziej mozna kupic. 

39 komentarzy:

  1. tez meczylam probke i tez mi sie cholernie spodobala :]
    i tak dumam nad kupnem... cos mi ostatnio za duzo podkladow jednak przybylo :/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja sobie na razie pouzywam probke, bo ona dosc spora a potem jak mi sie TI silky mat skonczy to podumam znowu :) ... i jeszcze ciagle mam ponad polowe Guerlaina od Ciebie ale on jest szalenie wydajny... i w sumie tez go uwielbiam :P

      Usuń
  2. Bardzo ładnie wygląda na buzi :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Wygląda bardzo ciekawie :) Nie wiedziałam, że jest dostępny aż w takiej ilości odcieni :P Pozdrawiam C.

    OdpowiedzUsuń
  4. Rzeczywiście, ładnie prezentuje się na buzi. Widziałam go ostatnio w Vogue, ale nie pamiętam którym. Może czas rzucić na niego okiem na zakupach. :)

    OdpowiedzUsuń
  5. 50 odcieni wow poszaleli... podoba mi sie jego wykonczeniea tak a propos na Tobie kazdy podklad ladnie wyglada:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. o nie tak do konca... bywaja podklady, ktore wcale fajnie nie wygladaja :P

      Usuń
  6. Miałam okazję przetestować 010 i 01 i pomimo tego, że efekty daje przyjemne bardzo negatywnie mnie zaskoczył kolorystyką. O ile 010 jest dla mnie do przeżycia to 01 utleniło się tak bardzo, że wyglądałam jak solara:(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. uuuu... to niefajnie, ja na szczescie nie mam problemow z utlenianiem sie podkladow na mojej skorze...

      Usuń
  7. Testowałam 010 i ja w tym podkładzie widzę drobinki. Maluteńkie, złoto-beżowe ale są. A tego nie trawię.

    OdpowiedzUsuń
  8. ciekawe czy nie wysuszy stosowany na dłuższą metę, przez ten alkohol wysoko w składzie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie wysusza... mnie przynajmniej, wszystkie moje podklady maja alkohol w skladzie...

      Usuń
  9. Chodzi za mną od jakiegoś czasu, hmmm

    OdpowiedzUsuń
  10. 50 odcieni- można oszaleć. :D Fajnie wygląda na Twojej twarzy. :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Też go polubiłam :) robi naprawdę fajne rzeczy z buźką, co zresztą widać na foto :) ale i tak.. podoba mi się, a mam ochotę na vitalumiere aqua chanel ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. też bardzo mi przypasował - ja mam 03 ale na lato myślę iż jeszcze o ton cimniejszy bedzie mi bardziej pasował :-))

    OdpowiedzUsuń
  13. 50 odcieni wow:D! bardzo ladnie sie prezentuje na twarzy:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. 50 jest ogolnie, czyli pewnie w stanach... u nas tylko 15 :)

      Usuń
  14. Fakktycznie służą Ci podkłady tej firmy:)to już koloejny podkład, który wygląda u Ciebie pięknie!:)też wolę lejące się podkłady:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. z Lancome sie wyjatkowo lubie... i z Guerlain :) ... choc po pierwszym spotkaniu z Givenchy tez jestem zadowolona ale za to Dior, Chanel, EL... w ogole mi nie sluza... nie wiem jeszcze jak byloby z YSL :P

      Usuń
  15. Bardzo ładnie wygląda na twarzy, daje efekt satynowej skóry.

    OdpowiedzUsuń
  16. Odpowiedzi
    1. i jest lekki a mimo wszystko calkiem dobrze kryje, co mnie zaskoczylo :)

      Usuń
  17. Ile kolorów *_* Sam podkład fajnie się prezentuje. Trochę szkoda, że teraz jestem dozgonnie zakochana w kremach BB, bo inaczej pewnie bym się nim zainteresowała :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja mimo milosci do bb kremow, mimo wszystko lubie tez niektore podklady :)

      Usuń
  18. mam jeden taki podklad,niestety kupowalam on-line i wybralam za ciemny :/
    wyglada na lekki ,pieknie faktycznie sie stapia ze skora,teraz zaluje,ze sobie lezy nieuzywany

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. mozesz go z jakims jasnym mieszac... bo faktycznie szkoda, zeby lezal nieuzywany...

      Usuń
  19. Muszę zaopatrzyć się w próbkę bo od jakiegoś czasu ten podkład za mną chodził :)

    OdpowiedzUsuń
  20. jak wykoncze moj double wear ( czyli zapewne za pol roku ... ;-) to w ramach szukania porzadnego podkladu chyba zerkne do oferty Lancome :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tylko, ze ten lancome jest zupelnie inny jak DW, ktore ja osobiscie omijam szerokim lukiem :P

      Usuń
  21. koniecznie muszę go przetestować!

    OdpowiedzUsuń
  22. yo tengo :lyse rose nro 2!!
    cual es mas claro?? el 02 lyse rose.. o o7 beige pink?
    porque en bs as argentina: no esta el nro 007 beige pink.
    queria saber cual de los dos es el mas claro,.en los tonos rosas?? :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Poleciły mi go panie w perfumerii i hmm
    Dostałam próbkę najjaśniejszego koloru, chociaż szczególnie jasna nie jestem, a i tak jest za ciemna :/
    Poza tym zaskoczyło mnie krycie, a konkretnie jego brak. Jedyny efekt jaki widzę na twarzy to lekkie przyciemnienie, poza tym nic nie zakrył. Lubię lekkie i delikatnie kryjące podkłady, ale gdy nałożyłam go na pół twarzy to prawie nie widziałam różnicy z drugą połową :D Do tego przeszkadza mi zapach :/ Bardzo żałuję, że mi nie podszedł :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. o kurcze O.o ... a ja ten podklad bardzo lubie, w sumie wiekszosc Lancome mi bardzo dobrze sluzy i do tego idealnie pasuja mi kolory :))

      Usuń
    2. Dzięki za odpowiedź :) Musiałam się wyżalić, bo miałam na niego wielką ochotę a tu taka klapa :( ;)

      Usuń