niedziela, 15 kwietnia 2012

srocze sniadanko :)

 Jak wiadomo ja lubie teog typu rzeczy. I ostatnio przechodzac kolo polki z tego typu wynalazkami, odkrylam cos nowego. Sa to BIO chrupki pelnoziarniste z kawalkami kokosa, bananow i ananasa.


Sa to BIO chrupki pelnoziarniste z kawalkami kokosa, bananow i ananasa. Czyli to co lubie najbardziej i pomyslalam, ze bedzie to dobra odmiana dla moich Weetabix.


Najchetniej oczywiscie z Bio jogurtem, w tym przypadku waniliowym.


Porcja niewielka a sycaca... idealna na sniadanko. Szczegolnie jak od 6 jestem na nogach i w sumie mam pare godzin pracy za soba.


Milej niedzieli zycze

:)

55 komentarzy:

  1. ja nie lubię aż tak bardzo takich miksów tzn kokos banan i ananas, ale z drugiej strony to może po prostu nie próbowałam wszystkich wariacji i sama nie wiem co mi smakuje a co nie. hmn

    OdpowiedzUsuń
  2. mniam, moje ulubione połączenie- kokos uwielbiam, banan ananas- to prawie jak pinacolada z rana :D

    OdpowiedzUsuń
  3. mua, musi smakować wyśmienicie ;-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Mmmmm... Ja bym pewnie te płatki skonsumowała na sucho, prosto z wora :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Uwielbiam takie śniadania - zdrowe i szybkie:)

    OdpowiedzUsuń
  6. płatki wyglądają smakowicie, tak jak wyżej ja bym je na sucho brała :]

    OdpowiedzUsuń
  7. czemu nie mozna tak poprostu wyciagnac reki do monitora, zabrac twoja miseczke, zjesc i odstawic pusta? tyle madrych ludzi na swiecie i jeszcze nikt tego nie wymyslil ;(

    OdpowiedzUsuń
  8. egzotyczne mieszanki są najlepsze <3

    OdpowiedzUsuń
  9. Też tak często robię dodaje też czasem jabłka banany czy inne owoce ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Strasznie glodna się zrobiłam;-)))z tym wyciągnieciem łapy do monitora i wzieciem miseczki byloby super:-)

    OdpowiedzUsuń
  11. Uwielbiam takie śniadania - zdrowe i sycące:)

    OdpowiedzUsuń
  12. A ja nie jadłam śniadania... Narobiłaś mi smaku. Chyba zaraz sobie coś upichcę :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Smakowite :D Dopiero co jadłam śniadanie, a i tak pociekła mi ślinka :D

    OdpowiedzUsuń
  14. często jem takie śniadania :) kokos plus banan to jedno z moich ulubionych połączeń :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Wygląda smakowicie choć ja sama wolę robić sobie różne muesli. Najchętniej z płatkami owsianymi, migdałami, suszonymi morelami, mmm ;) I obowiązkowo jogurt naturalny do tego.

    Pozdrawiam :))

    OdpowiedzUsuń
  16. Ja wypiłam kakao zimne. ;]

    OdpowiedzUsuń
  17. mniam, mniam :)
    ide zajrzeć do lodówki ;-)

    OdpowiedzUsuń
  18. Pewnie są pyszne, ale nie nadają się na dietę :) Sroko, poczytaj o South Beach :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie urwalam sie z choinki, wiem ze istnieje cos takiego jak SB i kompletnie mnie to nie interesuje, tak samo jak wszelkie inne diety :]

      Usuń
    2. xD no ja nie wiem o co kaman, ze z dietą Ci tu wyskoczyła :D
      Ja też na żadnych dietach nie jestem, staram się jeno wprowadzać popularną MŻ ;p no i po prostu jeść zdrowiej, a to żadna sb, dukan i inne mi nie dadzą ;)

      Usuń
    3. Pamiętam o Twoich dietowych wpisach i o tym, że nie masz większych rezultatów. Posiłek, który składa się z węgli (płatki), węgli (owocowe dodatki) i jeszcze jednej porcji węgli (jogurt) raczej nie sprzyja utracie kilogramów. SB słabo pasuje do worka z "wszelkimi innymi dietami", bo jest raczej sensownym uporządkowaniem sposobu żywienia.

      Vila, czy zrobiłam Ci krzywdę, że wypowiadasz się o mnie w ten sposób? Czy wyraziłam się w sposób niegrzeczny? Obraziłam? "Popularna MŻ" niewiele ma wspólnego z mądrym jedzeniem i trwałą utratą kilogramów. SB nijak się ma do Dukana, skoro SB wyrabia nawyki mądrego komponowania i planowania posiłków, a Dukan to przygotowanie kurczaka i jajek na milion sposobów. Nie widziałam jeszcze osoby, która trwale schudła na Dukanie czy "popularnej MŻ".

      Usuń
    4. Agnieszko ja wiem, czytalam sporo o SB ale po prostu nie nadaje sie na takie cuda, nie mam czasu ani zaparcia na diete nawet jak jest ona uporzadkowaniem sposobu zywienia. Ale z jednym sie nie do konca zgodze. Z MZ juz kiedys zrzucilam pare kg i dlugo to trzymalam ale do tego dochodzil sport. Potem niestety sporo sie zmienilo i przestalam MZ, do tego doszly inne rzeczy.

      Pozatym w tym poscie nie pytalam o mozliwosci na schudniecie i widze co moje sniadanie zawiera.

      Usuń
    5. Agnieszko, no ja toć o Tobie w żaden sposób się nie wyrażam. :)

      Ja sb czy dukana tylko tak sobie wymieniłam, nawet ich nie porównuję (ani nawet mnie nie interesują) bo ogólnie z żadną dietą się dobrze nie zaznajamiam, a raczej żadnej nie wprowadzam, ponieważ w mym odczuciu ani jedna nie jest dobra i wspomniałam, że mi te diety nie dadzą tego, czego potrzebuję.

      MŻ jest dobrym pomysłem, ja tylko ogólnie wspomniałam o nim, bo kiedy przestałam się opychać bez granic i jeść świństw, to schudłam i to sporo - zależy od podejścia i interpretacji, ale ja nie o tym tutaj. ;p I nie mówię o tym by jeść posiłki wielkości ziarnka grochu i się głodzić, bo nie o to w mż chodzi moim zdaniem, bo wtedy się wraca szybko z kg. No i nie powiedziałam, że tylko mż, ale jedzenie zdrowiej, ćwiczenie, sama komponuję posiłki, staram się sobie wszystko co niezbędne dostarczać, a co niepotrzebne eliminować. Ale bw, serio, ja Cię tam nie obrażałam, Ty tak odebrałaś.

      Tak jak Sroczka napisała, nie o tym ten post i dlatego mnie to ubawiło, tyle w temacie. ;)

      Usuń
  19. zaslinilam kompa, om nom nom uwielbiam platki;)

    OdpowiedzUsuń
  20. bosszzzeee po wczorajszym wieczorze dzis na śniadanie powinnam zjeśc góra opakowanie po takich chrupkach .... ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja nie wiem Mami czy ono takie zdrowe hehe...

      Usuń
  21. Mniam, same pyszności w tej torebce i jeszcze to połączenie owocków

    OdpowiedzUsuń
  22. ja uwielbiam platki z jogurtem ale nie koniecznie takie smaku bo mnie kokos zamula nieco;)

    OdpowiedzUsuń
  23. Wygląda bardzo smakowicie daj troszkę :DD

    OdpowiedzUsuń
  24. Uwielbiam takie płatki :D
    Ale wcinam je same, bez jogurtu czy mleka ;D

    OdpowiedzUsuń
  25. mniam mniam mniam mniam... kokos!!!!!!! jak sie do MÜ przeprowadze, to wpadniesz do mnie na szejk, lody, ciastka, co kolwiek kokosowego :D czuj sie juz zaproszona :D x

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. oooo... a planujesz przeprowadzke na bajery ?? :D

      Usuń
    2. planuje, planuje. Albo poczatek grudnia, albo poczatek stycznia... musze zobaczyc jaki Kundigungsfrist mam i pakuje moje torby z tego wariatkowa i uciekam! Moj kumpel z pracy juz znalazl sobie inna prace... ale to temat na priva :D

      Usuń
    3. pamietam, ze cos pisalas na twitterze o nieciekawej sytuacji :] ...

      ale super :) ... do München to moge nawet pociagiem pojechac... na kawke :D

      Usuń
  26. A ja właśnie jestem jakoś niepodatna na te fitness i muesli, bo jak patrzę na składy to mocno to kaloryczne jest, z drugiej strony gotowanie owsianki w pracy nie da rady dlatego zostaje przy otrębach do których wrzucam jakieś śliwki, rodzynki albo świeże owoce :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja akurat za otrebami nie przepadam, te kaloriami nie zabiaja, no chyba ze zjadlabym polowe opakowania na raz :P ... nie maja zwyklego cukru, ani rodzynek ani jablek :)

      Usuń
  27. Uwielbiam takie połączenia szczególnie z mlekiem czekoladowym ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tak nie probowalam :D

      Usuń
    2. koniecznie wypróbuj, czekoladowe mleko Mullera z takimi płatkami czy musli to uczta dla zmysłów :D

      Usuń
  28. Bardzo lubię takie śniadanka :) Udanej niedzieli! :)

    OdpowiedzUsuń
  29. smacznie, ślinka leci :) szybko i można się najeść, połaczenie idealne :)

    OdpowiedzUsuń
  30. Nie wiem dlaczego ale ja nie potrafię jeść płatków z zimnym jogurtem. Dla mnie musi być zawsze dobrze podgrzane mleko :)

    Pozdrawiam kochana! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. takie jak te moge ale kukurydziane to tez dla mnie musza byc z mlekiem :)

      Usuń
  31. Lubię takie połączenie smakowe :)

    OdpowiedzUsuń
  32. Nie trawię ananasa :)
    Są inne smaki? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tego anansa w sumie nie czuc, kawalki sa malutkie ale jak ktos nie lubi, to i mikroskopijne znajdzie ;) ... inne smaki sa ale juz nie w wersji platkow, tylko zwyklych musli :)

      Usuń
  33. Uwielbiam takie płatki z ananasem i innymi suszonymi owocami, które przypominają żelki :D

    OdpowiedzUsuń
  34. pycha śniadanko, uwielbiam takie :)

    OdpowiedzUsuń