Seiten

niedziela, 22 kwietnia 2012

look... fiolecik w kolejnej odslonie ;)

 Jak juz napisalam o pigmencie i o eyelinerze, to wypadaloby pokazac jak sie prezentuja na oku. Wczorajszy makijaz na popoludniowy wypad do pizzerii. Chcialam troche bardziej podkreslic oko ale tez nie ma mocno, bo w koncu to nie byl wypad na impreze ;)


W makijazu uzylam paerlowych cieni Inglot 445, 447 i odrobine 441 oraz oczywiscie pigmentu Inglota, ktory wam wczoraj pokazywalam. Bede kiedys musiala sprobowac jak mocny efekt potrafi dac na oku, bo tu nawet jak nalozylam go na mokro... to po roztarciu wyszedl bardzo delikatnie.


Siegnelam rowniez po eyeliner Maybelline i bardzo mi sie podoba jak wyglada na oku. Daje ladna, matowa mocna czern. I jak juz pisalam jest trwaly... prawde mowiac lekko mnie zdziwilo, ze w Polsce jest on tak trudno dostepny. Tym bardziej, ze do mnie przyjechal wlasnie z pl w Nulkowej paczce :)


 Tak sie prezentuje calosc...


i bonusik ;)


Pozatym uzylam:
  • podklad Givenchy Eclat Matissime
  • kredka do brwi Artdeco
  • tusz Givenchy Eye Fly
  • kredka do ujarzmiania brwi Givenchy
  • puder bambusowy z jedwabiem
  • roz Chanel 54 Rose Dust
  • blyszczyk Lancome Fever Gloss 385
  • korektor w pisaku  Rouge Bunny Rouge

54 komentarze:

  1. kalie!!! naj piekniejsze kwiaty ever!!! a tobie, cmok w bok! jakie oczyska :O mniam mniam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. uwielbiam kalie rownie mocno co tulipany :D

      no wlasnie dlatego tez podkreslam chetniej oczy jak usta ;)

      Usuń
  2. ale Tobie jest pieknie w fioletach!! ja wciaz nie nauczylam sie obslugiwac tego koloru na oczach... ;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. bo on nie wszystkim pasuje ale jest tyle innych kolorow do wyboru :D

      Usuń
  3. Piekny makijaż Sroczko!:)widzę że fiolety to Twoja bajka:)bardzo dobrze Ci w nich ten kolor podkreśla niesamowicie Twoją tęczówkę:)a ten liner z Maybelline wygląda naprawdę porządnie!:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. liner jest calkiem w porzadku :) a fiolety lubie wyjatkowo :D

      Usuń
  4. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

    OdpowiedzUsuń
  5. Subtelnie i kobieco.. Bardzo ładnie Ci w tym makijażu :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Faktycznie delikatny. Nie znam pigmentów Inglota. Może czas to zmienic... ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. macowym nie dorownuja ale sa calkiem w porzadku :)

      Usuń
  7. Odpowiedzi
    1. o te na szczescie nie musze sie za bardzo troszczyc ;) a kredka Givenchy ladnie je trzyma pod kontrola :)

      Usuń
  8. wielbię się w tych Twoich fioletach. hipnotycznie!

    OdpowiedzUsuń
  9. Odpowiedzi
    1. Faktycznie coś w tym jest jak się sroczej mince przyjrzałam :))

      Usuń
  10. Piękna z Ciebie kobieta! Normalnie widziałabym Cię w prostej grzywce do brwi! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. o nie... co jak co ale w grzywkach wygladam fatalnie :D

      Usuń
  11. Sroka uwielbia fiolety, fiolety uwielbiają Srokę :>

    OdpowiedzUsuń
  12. Sroczko, ślicznie Ci w takim makijażu! ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Jaki słodki pyś na końcu! :D Sroczka, wyglądasz jak niewinna 17latka na tej fotce, nic tylko brać! :D

    /bardzo ładnie wyszedł makijaż, ale to standard :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Alissku jestem coraz lepsza w robieniu sobie autoportretow ;P

      Usuń
    2. Zrób tutorial, niech i ja skorzystam :))

      Usuń
    3. oooo... a po co... Ty na zdjeciach slicznie wygladasz :) a ja sie musze nakombinowac, zeby dobrze wyjsc :P

      Usuń
  14. Śliczny makijaż, a na ostatnim zdjęciu wyglądasz wręcz na naście lat :))

    OdpowiedzUsuń
  15. 1. ładne oczy i świetnie wyglądają w fioletach. ;)
    2. to zdjęcie jest mega. ; DD

    OdpowiedzUsuń
  16. Czaję się na ten róż od dłuższego czasu, ale pustki w portfelu skutecznie mnie od jego zakupu odwodzą. :D To nie zmienia faktu, że na policzkach wygląda cudownie <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. roze Chanel to dla mnie najlepsze roze jakie istnieja :D

      Usuń
  17. piekny odcień, ja też ostatnio takimi się maluję :)

    OdpowiedzUsuń
  18. piękny, jak zwykle. Ale zachwycił mnie Twój róż, bosko wygląda, tak dziewczęco i naturalnie:).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. to sa wlasnie roze Chanel... jedyne w swoim rodzaju :) ... uwielbiam je, wygladaja cudnie, nie da sie nimi zrobic krzywdy... no i ten zapach :D

      Usuń
    2. Ja dopiero odkryłam niedawno, jak ważny jest róż w makijażu. miałam kiedy kilka chanelowych, ale wtedy nie lubiłam róży i wydalam, a teraz mi żal:(

      Usuń
    3. oooo... Nielotchen jak mozna oddac chanelkowe roze, wcale sie nie dziwie, ze teraz Ci zal... ja po roznych eksperymentach wrocilam pokornie do moich, jakis czas ich nie uzywalam ale oddac... w zyciu :P

      Usuń
  19. wygladasz slicznie!tak delikatnie ,slodko , uroczo:)
    i masz obledny roz na policzkach:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziekuje :)

      to jest moj ulubiony roz :D chanelowe roze zawsze sie cudnie prezentuja :D

      Usuń
  20. ależ przepiękne oczy!! zakochałam się :)
    http://blisko-sensu.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  21. Dla nie zbyt perłowo, ale ogólnie ok:)

    OdpowiedzUsuń
  22. Wogole Cie nie poznalam na tym zdjeciu,slicznie wygladasz!:)

    OdpowiedzUsuń
  23. ćmokam z zachwytu !! ech piknie jest !!! :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Taki tajemniczy usmieszek ..mrruuu ;)

      Usuń
    2. usmiech na strzelanej sobie samej fotce to nie lada wyczyn, dlatego dobrze ze wyszedl na tajemniczy a nie na taki, gdzie wygladam jakby mnie zeby bolaly ;D

      Usuń
  24. Bardzo fajny!!!
    Zapraszam do mnie
    Daje Cie do Obserwatorów!!
    Moze Cie mój blog zainteresuje!!
    http://mazia86.blogspot.co.uk/

    OdpowiedzUsuń
  25. Piękny makijaz:-)ale jak to sie mowi pięknemu we wszystkim pięknie;-)

    OdpowiedzUsuń
  26. Fiolety to Tobie Sroczko pasują jak mało komu. ;)
    A poza tym przepięknie wyszłaś na zdjęciu, nie mogę się napaCZeć. ;)

    OdpowiedzUsuń
  27. Ostatnie zdjecie Moja Droga jest rewelacyjne!:-)

    OdpowiedzUsuń
  28. ślicznie, slicznie i jeszcze raz ślicznie, ale ja sobie to chyba kuku pigmentembym zrobiła (nigdy nie miałam i zupełnie nie wiem jak się za to zabrać)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. bardzo prosto ;) naklada sie na mokro i lekko wklepuje pedzelkiem :)

      Usuń
  29. niesamowity :) podobny do mego slubnego jaki mialam:)

    OdpowiedzUsuń
  30. ale Ci pasują takie kolorki! wyglądasz mego świeżo i dziewczęco! przepięknie :)

    OdpowiedzUsuń