czwartek, 3 lutego 2011

moja minimalistyczna pielegnacja ust :)

Kiedys zostalam spytana o moja pielegnacji ust. I prawde mowiac za wiele to tego nie ma. Odklad uzywam praktycznie tylko blyszczyki... to nie mam problemow ze skora ust. Aktualnie uzywam dwa przedstawione nizej produkty... oraz w ciagu dnia (w pracy) balsam Dior Lip Glow, o ktorym pisalam tutaj.

Oba produkty uzywam przede wszystkim na noc... na zmiane, ktory mi tam akurat w reke wpadnie. Z tym, ze Misshe uzywam od niedawna wiec tez nie moge powiedziec za duzo na temat efektow po dluzszym czasie :)

Pierwsza jest Missha Collagen Lip Treatment. Balsam do ust zawierajacy olejki z avocado, orzecha macadamia, oliwek, winogron i jojoba majace glownie za zadanie nawilzac i chronic skore ust. Oprocz tego zawiera collagen i vit. E. Pojemnosc 13 ml. Blasam mozna uzywac na dzien (zawiera filtr UV 10) ... ale mozna tez tak jak ja stosuje... na noc. Jest to bardzo przyjemny balsam, bezbarwny o bardzo delikatnym zapachu. Wygladza usta i nawilza... bardzo go lubie :) ... skladu niestety nie mam ale pewnie znajdzie sie jakas dobra dusza co wyszuka w necie :)

Od ponad roku uzywam na noc Lipgloss mit Erdbeere Claire Fischer... firma ta produkuje kosmetyki naturalne, do kupienia tylko w aptekach. Co prawda jest to w sumie blyszczyk ale ja nie przepadam za tubkami w ciagu dnia... i ten rewelacyjnie sprawdza sie jako balsam na noc. I jest to w sumie opisane jako pielegnacja do ust z blink blink... zawierajaca naturalne olejki. Wybralam zapach truskawkowy i musze stwierdzic, ze go uwielbiam... zawiera olejek z truskawek. Zapachow jest pare do wyboru (min. jagoda, czeresnia, morela, malina). Tubka zawiera 15 ml.

Tak sie prezentuje na rece... na ustach daje niewiele koloru ale za to polysk... ogolnie jak na blyszczyk to dla mnie za malo ale jako balsam super. Nie klei sie a pozostawia na ustach pielegnacyjny film, ktory nie tak latwo zjesc ;)

Sklad : Isononyl Isononanoate, Polybutene, Isostearyl Alcohol, Pentaerythrityl Tetraisostearate, Silica Dimethyl Silylate, Canola Oil, Tocopheryl Acetate, Fragaria Ananassa Seed Oil, Mica, Ricinus Communis Oil, Ascorbyl Palmitate, Talc, Rosmarinus Of ficinalis Extract, Citric Acid, Propylparaben, Parfum, CI 15850, CI 77491, CI 77492, CI 77891

5 komentarzy:

  1. bardzo mi sie podoba ten różówy. Kurczę ja mam ok 10 błyszczyków i chyba wszystkich nie wykorzystam ale mam na tym punkcie fioła. Zapraszam do mnie na bloga:)

    OdpowiedzUsuń
  2. wow znowu jaką nowość z Misshy, uwielbiam tą firmę, właśnie ostatnio przyleciał do mnie piling o którym pisałaś, jest genialny:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Kobiecewariacje,
    ja mam pewnie wiecej jak 10 :) ... ale co tam ;)

    Norbit,
    fainie, ze Ci sie podoba :) ... to do ust jest bardzo fajne... choc jak pisalam ja ogolnie problemow z ustami nie mam wiec trudno mi stwierdzic czy wymeczone usta by naprawilo :]

    OdpowiedzUsuń
  4. hehe:) jeżeli miałabym kupić to tylko z zamiłowania do marki, bo na noc to ja tylko carmex i nie zdradzę go nigdy:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Norbit,
    ja z nawilzaniem nie mam problemu... chodzilo mi glownie o collagen czyli dzialanie anti-aging :)... a carmexu nigdy nie mialam to sie nie wypowiem ;)

    OdpowiedzUsuń