Seiten

sobota, 26 lutego 2011

zakonczenie sroczego konkursu

Tydzien minal... i zgodnie z tym co napisalam dzis zakonczyl sie sroczy mini konkurs :) ... dostalam ponad dwadziescia maili od sroczek, ktore bardzo by chcialy stac sie posiadaczkami pudru. I musze przyznac, ze starasznie ale to strasznie ciezko jest mi sie zdecydowac komu przyznac nagrode. Tyle waszych maili mi sie podoba, ze potrzebowalabym jeszcze pare pudrow ale niestety nie mam... za to mam zgryz i do jutra musze podjac decyzje :D



11 komentarzy:

  1. Życzę jasności umysłu ;D Będzie ciężko, domyślam się!
    Buziaki!

    OdpowiedzUsuń
  2. hehe biedna sroczka:* nic sie nie przejmuj:D najwyzej lupnie sie puder na poczcie jak bedzie lecial ;):D

    OdpowiedzUsuń
  3. no i jutro postaram sie wymodzic jakis makijaz z cieniami CK;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Już się nie mogę doczekać wyników ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. może przedstaw najciekawsze i pomożemy Ci coś wybrać;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Wytypowałam Cię do nagrody: The Versatile Blogger TAG ;)
    Zapraszam do zabawy:
    http://lady-flower123.blogspot.com/2011/02/158-tag-versatile-blogger.html

    OdpowiedzUsuń
  7. O nie! A ja zapomniałam! :( przynajmniej mniej konkurencji i już zazdroszczę przyszłej posiadaczce tego pudru :P

    OdpowiedzUsuń
  8. MizzVintage,
    najwiekszy problem w tym, ze ja bym chetnie wszystkie... no prawie wszystkie nagrodzila... bo mam 4 faworytki...

    OdpowiedzUsuń
  9. Leć po trzy kolejne pudry! ;D

    OdpowiedzUsuń
  10. A może by tak po... Np. cieniu dla pozostałej 3? :D

    OdpowiedzUsuń
  11. Paramore,
    niestety wiecej nie ma...

    Anka,
    kiedy wszystkie chcialby puder :]

    OdpowiedzUsuń