Seiten

piątek, 11 lutego 2011

Clarins Summer Collection 2011

Pare letnich kolekcji 2011 mozna juz w sieci znalezc... ale musze przyznac w sumie zadna mnie specjalnie nie zainteresowala... czekam jeszcze na dwie :) ... za to wpadly mi w oko dwie rzeczy z letniej kolekcji firmy Clarins.
  • Clarins Le Mosaique Bronzing Powder

  • Clarins Crystal Lip Balm (Red, Crystal Rose i Coral)

Bardzo ale to bardzo zaintrygowal mnie ten brazer... i chetnie przyjrzalabym mu sie z bliska. Ja mam jakiegos pecha do brazerow albo one mnie po prostu nie lubia, bo jeszcze nie trafil mi sie taki co dalby "wow" efekt. A naprawde wiele juz tego przerobilam w roznych zakresach cenowych. Dlatego tez jak widac w mojej dosc sporej kolekcji nie ma praktycznie ani jednego brazera. No tak... gdzies mam Clinique dwu paskowy z Almost Powder ale to tez nie jest to... i go nie uzywam :] ... w moim kuferku znajduja sie tylko rzeczy, ktore lubie i uzywam.
Reszta ginie gdzies w mrokach dziejow ;)
Druga rzecza ktora mi sie spodobala to balsam... z tego co widze ten zelowy. Pamietam, ze w jakiejs kolekcji juz sie pokazaly... albo bylo cos w tym stylu. Ten ze zdjecia... podejrzewam, ze to ten "Crystal Rose" ... wyglada naprawde ciekawie :)

5 komentarzy:

  1. Uprzedzilas mnie :)))) Tez mialam wlasnie zamiar sie zaczac publicznie zachwycac tym bronzerem :D Prawda, ze wyglada ciekawie? Ja co prawda nie sroka, ale w oko to on mi wpadl ;)))


    A tak na marginesie - mowilas powaznie, ze chcesz Amazon Princess, czy tylko sobie glosno rozmyslalas? :))

    OdpowiedzUsuń
  2. Urbi,
    tez jestes sroka... wystarczy popatrzec na te Twoje zgromadzone skarby :P ... a brazer cudny... chetnie bym poogladala inne zdjecia... bo sie troche napalilam ;)

    aaaa... widzisz zapomnialam... on taki chyba bardziej moj... i chlodny... skoro Tobie nie sluzy to mi powinien :))) ... chciec bym chciala :D ...

    OdpowiedzUsuń
  3. Maus mnie na razie tylko 2 brazery zachwycaja,no moze 3,jeden to Rimmel,drugi to Hoola a do 3 tp Mac do ktorego jakos sie jeszcze w 100% nie przekonalam bo teraz troszke za ciemny jest dla mnie ale moze na lato sie sprawdzi

    OdpowiedzUsuń
  4. haha dokładnie te dwie rzeczy muszą się u mnie znalezc ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Agawcia,
    to i tak masz dobrze... ja ciagle szukam ;))

    Swirrusku,
    bedziemy polowac ;))

    OdpowiedzUsuń