środa, 23 lutego 2011

MaxFactor Kohl Kajal... czyli cielaczek drogeryjny

Trafilam na ta kredke przez przypadek... jak zwykle szukajac czego innego... tego blizej niesprecyzowanego czegos innego ;) ... co w skrocie oznacza blakanie sie po drogerii z lekko nawiedzonym wzrokiem :] ... jakby nie bylo czasami naprawde ciekawe rzeczy z tego wychodza.

I tak wlasnie wpadlam na ta kredke... mozna powiedziec, ze rzucila mi sie pod nogi. Ogolnie nie przystaje przy szafie MaxFactor... obrazilam sie na nich dosc dawno... jak sie okazalo, ze w wielu innych krajach produkty wygladaly o wiele inaczej i bardziej zachecajaco. No coz... teraz jest to MaxFactor by Ellen Betrix... a poniewaz rzadko cos mnie interesowalo to omijalam. Jakby nie bylo kredka mnie zainteresowala a poniewaz jak zwykle nie mialam czasu to wzielam ja na testy do domu. Kosztowala jakos kolo 3,90 €.

Okazalo sie, ze jest to cudny cielaczek na linie wodna. Nudek o prawie idealnym odcieniu... i jeszcze nie testowalam w makijazu ale kredke i tak bardzo polubilam... a do tego trzyma sie u mnie dobrze. Kreske smaluje sie latwo, choc kredka nie jest bardzo miekka... ale na pewno wystarczajaco miekka.
Kolor jak na zdjeciu, czyli 090 Natural Glaze.


Dla porownania najbardziej znany cielak Stila "Topaz"... roznica jest zabojcza... kredka Stili wyglada prawie jak pomarancz ;) ... MaxFactor jest o wiele bardziej delikatny i naturalny.

Jak widac na swatchu... "Natural Glaze" w srodku... jest do tego stopnia cielakowata, ze prawie jej na dloni nie widac. U gory "Topaz" ... na dole biala IsaDora "Satin white", ktora pokazywalam tutaj.


18 komentarzy:

  1. świetny kolorek!!! W zbliżeniu wygląda bardzo podobnie do Benefit Eye Bright, jednak na zdjęciu ze swatchami na skórze ma inny odcień. Myślę że ogólnie kolor wart bliższego zapoznania się :)

    OdpowiedzUsuń
  2. a myślałam że stila do ideał, maxfactor bije ją na głowę jeżeli chodzi o kolor ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Greydotcom,
    wlasnie w pierwszym momencie skojarzylo mi sie z Benefitem ale on jest chyba bardziej rozowy... to to typowy cielak :))

    Saturday-Night,
    dokladnie to samo pomyslalam jak ja dorwalam :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Oooo ciekawe czy w PL bedzie takze dostepna?dawno nie zagladalam do szaf MF;)

    OdpowiedzUsuń
  5. CHCE JA!! :)
    Wlasnie szukam jakiegos khola i wiem,ze to ON ;)
    Kurde tylko tutaj nie ma Max Factor:(

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajna, ciekawe jak wyglada na oku :)

    OdpowiedzUsuń
  7. A wlasciwie to wewnatrz, na lini wodnej znaczy sie :)))

    OdpowiedzUsuń
  8. Na swatchu podoba mi sie bardziej niz Stila. I to mocno bardziej ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Podzielam zachwyty nad kolorem :))) Chcę!

    OdpowiedzUsuń
  10. Zainspirowałaś mnie z tą kredką, nie pomyslałam , ze można używać takiego kolorka na linii wodnej , ajj bosko teraz marsz do sklepu :)
    Pozdrawiam
    Zapraszam do mnie
    http://nata-lii.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Hexx,
    w sumie powinna byc... bo to zadna LE tylko staly asortyment :)

    Kamilanna,
    a nie ma kto Ci kupic i wyslac ??

    Moodlishka,
    hehe... domyslilamy sie, ze na oku mialo znaczyc linie wodna :) ... na pewno wkrotce pokaze...

    Urbi,
    chce ?? ... nie ma sprawy :D

    Cammie,
    nic tylko kupic ;))

    Lili,
    udanych zakupow zycze ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. No wlasnie mysle nad tym kogo by tu wykorzystac :P

    OdpowiedzUsuń
  13. W Pl jest do dostania. Wlaśnie wrocilam z nia z Superpharmu (ok 24zl). Kolor jesit idealnie cielakowaty. Jeszcze nie probowalam jak sie trzyma.

    OdpowiedzUsuń
  14. Kamilanna,
    zawsze mozesz zrobic z kims wymianke :) ... w stanach jest duzo cudnych produktow, ktorych w europie nie ma :) ... i tak wygodniej bo nie trzeba sie bawic w przelewy :)

    Kasia,
    tak tez myslalam,ze bedzie bo ona jest w normalnej oferice :)

    OdpowiedzUsuń
  15. a mi stila jakos tak mocno i sztucznie na oku wychodzi kurczaki i musze tak tylko lekko muskac linie wodna i w tedy jest git

    OdpowiedzUsuń
  16. Agawcia,
    Ty masz inny typ urody... moze zobacz ta z MF ona zdecydowanie delikatniejsza :)

    OdpowiedzUsuń
  17. kukaj :) ... ja dzis mialam na oku i jestem bardzo zadowolona...

    OdpowiedzUsuń