Seiten

środa, 2 marca 2011

kartkowy test BB kremow ;)

Na wstepie prosilabym zeby nie sugerowac sie kolorem kremow... gdyz te kolory sa tu przeklamane... chodzilo mi o cos zupelnie innego. A mianowicie chcialam sie przekonac, po tym jak zobaczylam takie porownanie u Caroliny... jak beda sie zachowywac moje kremy po jakims czasie.

Wiadomo niektore maja przeznaczenie do jakiej skory sie nadaja... inne nie...
a tak to wyglada u mnie :)


W powiekszeniu widac to wyrazniej...
  • "spocily" sie prawie wszystkie ;)
  • jedyny krem ktory po 25 minutach wyglada tak samo to Hanskin Control... przeznaczony do skory tlustej i wrazliwej.
  • drugi o podobnym rezultacie ale jednak z minimalnie widoczna obwodka to BRTC Whitening & Repairing.
  • Dr. Jart i Missha PC wygladaja mniej wiecej tak samo. Oba kremy wg producenta nadaja sie do cery normalnej i mieszanej.
  • najwieksza obwodke maja: Lioele BTS, Hanskin Collagen i Missha Herb... dwa ostatnie sa tez kremami anti - aging przeznaczonymi dla hmm... no nie dla starszych... ale wiadomo... powiedzmy 25 - 30 + ... wiec sa przy tym bardziej odzywcze...
  • a tak przy okazji... w przypadku Lioele BTS jest dokladnie odwrotnie jak na stronach "reklamowych" zalaczonych czesto na ebayu... gdzie wokol tego kremu nawet po 5 godzinach nie ma obwodki... ciekawe :]

16 komentarzy:

  1. Mega ciekawy post, przeczytalam z zapartym tchem :] I cos czuje ze sie skusze na tego Hanskina pod kontrola :]

    OdpowiedzUsuń
  2. Urbi,
    ja go uzywam do pracy... trzyma sie jak dziki... ogolnie jasny... ale jak widac BRTC tez sobie dobrze radzi :) ... a reszta idealna dla mnie mieszanca... choc Missha Herb i Hanskin Collagen tak jak pisalam w recenzjach wymagaja poprawki... one sa jednak bardziej tresciwe...

    OdpowiedzUsuń
  3. Hanskin Control rzeczywiście się sprawdził - jestem pod wrażeniem! Piszesz o Lioele... nigdy więcej nie dam nabrać się na reklamy z ebay ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Carolina,
    ja jednak lubie Lioele... zima sie swietnie u mnie sprawdzala... jako mieszaniec chyba mam sie na tyle dobrze, ze moja skora ma rozne fazy... i w zaleznosci od potrzeb uzywam innego kremu ;D ...

    OdpowiedzUsuń
  5. Maus, zgadzam się z Tobą, bo i ja nie toleruję BB przeznaczonych do cery tłustej, nawet te dla mieszanej nie zawsze mi służą. Ostatnio moja skóra kocha Skin79 Vip Gold Super+.

    OdpowiedzUsuń
  6. ja tego Hanskina do tlustej lubie... ale tylko i wylacznie do pracy :) ... bo wtedy mam tylko bb krem na twarzy... pelnego makijazu nie moglabym na nim zrobic...

    OdpowiedzUsuń
  7. Ciekawa jestem jak by się w tym teście sprawdził Skin79 :O

    OdpowiedzUsuń
  8. tego to nie wiem... choc musze poszukac jakies probki Skin79 powinnam gdzies jeszcze miec...

    OdpowiedzUsuń
  9. Znalazlam sobie nowa lekture:DDD
    Pewnie bede Cie molestowac;)

    OdpowiedzUsuń
  10. a molestuj :) jak bede miala dosc to pogonie ;))

    OdpowiedzUsuń
  11. Nie dam sie,nie dam sie :D

    Wyciagnelam dzisiaj probke Misshy i musze przyznac,ze bardzo mile mnie zaskoczyl!szkoda tylko,ze poziom krycia jest dosc slaby-obecnie mam masakre na twarzy wiec potrzebuje czegos wiecej.
    Wydawalo mi sie,ze odcien 21 bedzie za jasny ale po dluzszej chwili stwierdzilam,ze jest ok.

    Jednak co najbardziej ujelo mnie w nim to fakt,ze w polaczeniu z pudrem utrwalajacym Vichy przez dobre kilka godzin mialam trwaly mat w strefie T.Nie lada wyczyn biorac pod uwage,ze bylam caly czas na dworze i wysilek fizyczny tez byl:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Hexx,
    Missha perfect cover ma dla Ciebie za male krycie ??

    OdpowiedzUsuń
  13. Maus,
    niestety mialam tak zmasakrowana twarz,ze krycie poziom krycia byl za maly.Teraz jest juz duzo lepiej ale wroce do niego jak bede miala juz wszystko zaleczone.Niestety u mnie uczulenia i inne skorne sprawy w bardzo widoczny sposob sie okazuja:( Ciezko to wtedy zakryc dlatego rozgladam sie za czyms w rodzaju kola ratunkowego bo Missha ladnie zakryl obszary naczynkowe i drobne naczynka,do tego ujednolicil koloryt skory w bardzo naturalny sposob.
    Mam jeszcze Hanskina Collagen wiec ciekawa jestem efektu.

    OdpowiedzUsuń
  14. Hexx,
    sprobuj sobie ten korektor BB ze Skin79, i najlepszy efekt jest jak sie go naklada skunksem :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Dziekuje bardzo:* niebawem planuje zakupy :)wiec wydaje mi sie,ze wpadnie do "koszyczka"

    OdpowiedzUsuń
  16. nie ma za co :D mam nadzieje, ze Ci bedzie pasowac :)

    OdpowiedzUsuń