Seiten

czwartek, 3 marca 2011

pierwsze wrazenia... pedzelki Sigma :)

Poniewaz moja nadpobudliwosc psychomotoryczna palcow meczy mnie niezmiennie ;) ... to ostatnio kliknely mi sie pedzelki amerykanskiej firmy Sigma. Wiadomo ciekawosc i takie tam inne zadze mna kieruja... i poniwaz widzialam na YT filmik gdzie dziewczyna byla zadowolona z zakupow to mnie tez zawiala na ich strone. Ceny przyjemne... do mnie wysylaja... 10% rabatu dostalam... i maly pedzelek do blendowania gratis :)
Zdecydowalam sie na te trzy pedzelki... z normalnej regularnej oferty... choc nastepnym razem moze sie na profesionalna skusze... zobaczymy jak beda sobie radzic.



Jak widac jeden pedzel do konturowania i dwa do cieni :)


  • Tapered Face - F25 ... pedzel do konturowania... zaskoczyl mnie tym, ze jest dosc spory... dlugosc wlosia to okolo 5 cm. Wlosie bardzo przyjemne, miekkie... gestosc tez ok. (cena 19 $, czyli niecale 14 )
  • Pencil - E30 ... spodobal mi sie bo nie jest zakonczony okraglo tylko z lekkim szpicem co ulatwi mi aplikacje cienia w zalamanie oka... albo na dolna powieke. Dlugosc wlosia to 1 cm. Pedzelek przyjemny, nie drapie. (cena 9 $, czyli 6,50 €)
  • Small Tapered Blending - E45 ... jak to pisze producent, jest to pedzel do precyzyjnego blendowania ;) ... i tu tez spodobalo mi sie to, ze pedzelek jest zwezony na koncu. Dlugosc wlosia to 1,5 cm... i tak samo jak poprzednik bardzo przyjemnie sie go uzywa (w testach na sucho heh...) ... (cena 9 $, czyli 6,50 €)


Tu dla porownania F25 z Hakuro H13... roznica jest dosc spora :)



I kolejne porownanie E30 z MAC 219... wlasnie te inne zakonczenia w tych pedzlach mnie przekonaly... bo po co mi kolejny taki sam ;)



A tu moj gratisik :)



Pedzelek E25, rozmiar kieszonkowy ;) ... bardzo sympatyczne malenstwo o mieciutkim wlosiu... dlugosc wlosia 1,5 cm ... na urlopie na pewno sie przyda :)



W kazdym razie jak bede zadowolona to pewnie sie jeszcze na jakis skusze :)

A Wy macie jakies doswiadczenia z pedzalmi Sigma ??

9 komentarzy:

  1. oj ciekawi mnie ten do konturu... chyba musze zakupic ale poczekam na dokladniejsza recenzje ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Swirrusku,
    potestuje w weekend z brazerem Catrice to potem napisze ;D

    OdpowiedzUsuń
  3. Bomba, kusisz ... :/
    ps. napsioczylas na PP?

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja czekam na pędzelki z zoevy :)))

    OdpowiedzUsuń
  5. Urbi,
    pedzelki fajne... i porzadnie zrobione :) ... ciekawi mnie seria profesionalna...

    a co do PP... nawet sie nie zdazylam rozpedzic jak pan mi powiedzial, ze do weryfikacji porzebuja meza (a tego nie bylo w domu)... ale ja tam jeszcze zadzwonie... do sprzedawcy napisalam maila ale cisza :/

    Cammie,
    ciekawa jestem jakie beda wrazenia... ja sobie teraz wzielam takie malenstwo 235 do nakladania cienia na dolna powieke :) ... albo innych precyzyjnych mazniec ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. A ja słyszałam, że te pędzelki niestety po jakimś czasie tracą na jakości i już nie są takie przyjemne w użyciu.

    OdpowiedzUsuń
  7. Dziuniek1987,
    pouzywam i zobacze :) ... nawet jak ich jakosc sie popsuje to trudno... wtedy najwyzej pozostane przy tych trzech i innych nie kupie ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Pedzle Sigmy to rewelacja, ja kupilam zestaw i jestem zachwycona :) Na bank dokupie te duze do rozu i konturowania.

    OdpowiedzUsuń
  9. ja jeszcze nie mialam okazji przetestowac moich... ale moze dzis mi sie uda :))

    OdpowiedzUsuń