Seiten

sobota, 12 marca 2011

Burberry beauty online

Wlasciwie to jakisczas temu poszukiwalam u mnie kolorowki firmy Burberry... wiadomo ciekawosc a do tego wpadly sroce w oko te ich proste ale urocze opakowania. Opinie ogolnie sa rozne ale ja o tak z checia sama bym zobaczyla, pomacala. Oczywiscie na spotkanie live nie mam co liczyc, bo nie spotalam sie na razie z tym, zeby te produkty byly dostepne ale za to znalazlam sklep online, gdzie sa one bez problemu dostepne z cenami jak inne wysokopolkowce. Podobaja mi sie kolory szczegolnie cieni... moze jakby mieli paletki a nie tylko pojedyncze ale ciekawie tez prezentuja sie pomadki i blyszczyki... i puder w kamieniu :)

Burberry beauty online shop



Ale musze sie przyznac, ze moja niespelniona miloscia... na tyle rozsadku jeszcze posiadam, sa torebki tej firmy. Nie wiem skad moja slabosc do tej kratki ale oczywiscie oprocz kosmetykow musialam nos wsadzic w torebki i przepadlam jak zobaczylam ta niebieska.

Nova Check Dégradé za jedyne (pffff...) 625,00 €

Choc nie powiem... pare innych tez bym adoptowala ;P




9 komentarzy:

  1. Obśliniłam się na widok Twojej kolekcji w zakładce kuferek z mazidłami. Widzę, że jeśli chodzi o cienie i lakiery to trzymasz się określonej kolorystyki.

    Torebka faktycznie niczego sobie:D

    OdpowiedzUsuń
  2. Kokosowa,
    musialabym zrobic w koncu aktualizacje, bo sporo sie pozmienialo i wiele rzeczy tam brakuje :)

    chyba sobie kupie swinke i bede zbierac na torebke ;P

    OdpowiedzUsuń
  3. O słodki jezusie, ta niebieska torebka jest prześliczna :(( Czas poszukać sponsora, nie ma to tamto... :))

    dziękuję za otagowanie, wkrótce umieszczę posta ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Aliss,
    mi sie ona jak nic bedzie snila po nocach ale srednio wierze w znalezienie lub wygranie ponad 600 ojro ;)) ... a wlasnych zarobionych pieniedzy nie wydam, wole je inaczej spozytkowac :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Mnie burberryrowe torebki na szczescie nie ruszaja, za to ciuchy - szczegolnie z ostatniej jesiennej bodajze kolekcji 2010 - zabilabym za co niektore kurtki, plaszcze, swetry ... no ale coz, nie dla psa kielbasa :]
    A co do kosmetykow - testowalam kiedys podklad, ale to juz wiesz ;) Reszta fajnie sie prezentuje, ale te ceny studza moja ciekawosc ..

    OdpowiedzUsuń
  6. Yasminella,
    kratka musi byc ;))

    Urbi,
    o tak ciuchy tez maja boskie i przede wszystkim nadajce sie do noszenia ;)
    tak tak o podkladnie pamietam, ten sobie daruje ale pare rzeczy wyglada ciekawie...

    OdpowiedzUsuń
  7. Burberry zdecydowanie ma coś w sobie, uwielbiam ich perfumy Burberry London:)

    OdpowiedzUsuń
  8. ja lubie za prostote i elegancje, dlatego tez ciekawajestem ich kolorowki... tylko ceny mi sie nie podobaja... szczegolnie torebek ;))

    OdpowiedzUsuń