Seiten

niedziela, 20 marca 2011

pandorkowo... czyli zyrafa z kwiatkiem :)

Oto moje dwa nowe malenstwa :) ... jak juz pisalam dosc specyficzne ale przeciez to wlasnie w bransoletkach Pandora jest fajne, ze kazdy je moze skladac wg wlasnego uznania.

Pierwszy element dostalam od meza. Nie wiem co go do tego zainspirowalo, czy to na wlasne podobienstwo (jeszcze byl w szoku po tym jak chcial kupic nowe spodnie i upsss... nie zmiescil sie w swoj rozmiar). W kazdym razie do zlowika dolaczyla zyrafka. Rownie urocza :]

Ja chcialam od jakiegos czasu Edelweiss czyli najpopularniejszy bawarsko - tyrolski kwiatek, zwany szarotka alpejska :). Koralik z obu stron wyglada inaczej, mi sie na zywo bardzo spodobal i dobrze sie komponuje z reszta :)


19 komentarzy:

  1. Tak myślałam, że wybrałaś szarotkę, po tym jak powiedziałaś, że motyw będzie alpejski:) Żyrafa jest urocza, lubię takie koraliki z charakterem;)

    OdpowiedzUsuń
  2. MizzVintage,
    dla osob zorientowanych to bylo w sumie oczywiste ;)) zyrafka boska, z ta krotka szyjka i duzym brzuszkiem :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Pierścionki super :). Szkoda, że nie noszę ;).



    http://www.aboutlillamy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Haha, super ta żyrafa:D

    OdpowiedzUsuń
  5. zdecydowanie nie trafiłam z kiełbaską i kuflem piwa :P z żyrafka jest świetna, może stworzysz sobie małe zoo na bransoletce? :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Lilla My,
    pierscionkow tez nie nosze... to sa jak napisalam zreszta w poscie elementy do bransoletki :]

    Anonyme,
    cos w sobie ma ;))

    OdpowiedzUsuń
  7. Powiedz mi, drogie są te koraliki Pandory? :>

    OdpowiedzUsuń
  8. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  9. Kosodrzewina,
    nie mam juz za bardzo miejsca na zoo... wiec zlow z zyrafa wystarcza :))

    Fresz,
    to zalezy :) i ja nie znam cen w pl... moje elementy kosztowaly srednio miedzy 22 a 40 euro... tylko te cieniutkie trzy co mam byly po 14 euro :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ouuu ta żyrafa jest urocza <3

    OdpowiedzUsuń
  11. Parfait,
    tez tak mysle :))

    OdpowiedzUsuń
  12. Maus, to już małe zoo! Z małym akcentem botanicznym ;)))

    OdpowiedzUsuń
  13. Cammie,
    i na tym zakoncze zwierzyniec ;)) w ogole pewnie zakupie jeszcze jakis klips moze koralik... i tak uznam bransoletke za gotowa ;P

    OdpowiedzUsuń
  14. OMG ta zyrafka jest PRZEBOSKA <3 Love love love ...

    OdpowiedzUsuń
  15. piękne koraliki a żyrafka fantastyczna :))

    OdpowiedzUsuń
  16. zyrafka jest tak pozytywna, ze trudno zeby sie nie podobala ;)))

    OdpowiedzUsuń