Seiten

sobota, 12 marca 2011

[TAG] Sunshine Award



Zasady zabawy:
1. Podziękować za wyróżnienie.
2. Zamieścić u siebie link do bloga osoby, która Cię wyróżniła :)
3. Wkleić u siebie logo wyróżnień.
4. Przekazać nagrodę do 10 blogów!
5. Zamieścić linki do tych blogów.
6. Powiadomić o tym nominowane osoby.

A na koniec - stworzyć listę rzeczy, które czynią mnie szczęśliwą.

Chcialam serdecznie podziekowac Viollet (blog) za wyroznienie. Jest mi bardzo milo z tego powodu i cieszy mnie to, ze ktos uwaza moj blog za warty wyroznienia :)

Nagrode przekazuje dalej:

www.tysiacjedenpomyslowipasji.blogspot.com
www.urbanstateofmind.blogspot.com
www.makeupbyswirrruska.blogspot.com
www.shpcdream.blogspot.com
www.sweet-and-punchy.blogspot.com
www.no-to-pieknie.blogspot.com
www.blondeshead.blogspot.com
www.trocheszalenstwa.blogspot.com
www.pieknoscdnia.blogspot.com
www.kamilanna-to-ja.blogspot.com

Co czyni mnie szczesliwa:

  • to gdzie jestem i z kim jestem :)
  • aktualnie cos jakby poczatki wiosny i slonce
  • to, ze zbliza mi sie urlop ;)
  • podroze, wszystko jedno gdzie i na jak dlugo...
  • praca, ktora lubie
  • dobre jedzenie w milym towarzystwie
  • nieszwankujace zdrowie (moje i bliskich)
  • gory, gory i jeszcze raz gory... na sam widok sie rozplywam ;P
  • wszystkie osoby, ktore mnie tu odwiedzaja i daja mi powod, zeby pisac dalej :D
  • i milion innych drobiazgow, ktore trudno byloby wymienic a to wlasnie one tworza caloksztalt mojego szczescia :)

10 komentarzy:

  1. Maus, dziękuję za wyróżnienie :***

    Nie będę już na ten tag odpowiadać, zrobiłam to parę miesięcy temu :)

    Dużo szczęśliwych chwil, które jak puzzle złożą się w długie, szczęśliwe życie! :***

    OdpowiedzUsuń
  2. Cammie,
    ok :) ... to ide pogrzebac na Twoj blog bo ja lubie takie rzeczy czytac ;))

    OdpowiedzUsuń
  3. Kolejna osoba kochająca góry:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Dziekuje za wyroznienie :* Lubie te tagi, bo mozna sie o ludziach ciekawych rzeczy podowiadywac ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Kokosowa,
    tylko, ze ja glownie milosnicza Alp :D

    Urbi,
    :* ... to fakt ale ten poprzedni byl latwiejszy ;)... bo tak z biegu napisac co czyni nas szczesliwymi hmmm...

    OdpowiedzUsuń
  6. dziekuje za wyroznienie:D!:*
    heh jak to milo dostac cos takiego!:D:*

    OdpowiedzUsuń
  7. Maus, bardzo dziękuję za wyróżnienie i to od jednej z moich ulubionych blogerek. :) Cała masa radosnych podskoków na ten widok:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Pieknoscdnia,
    Twoj blog to kopalnia wiedzy, podana w bardzo przyjemny i przejrzysty sposob :)))

    OdpowiedzUsuń
  9. Och jej, Maus, dziękuję:) w maju miną już 3 lata prowadzenia bloga, a wciąż każdy taki komentarz
    uszczęśliwia mnie na maxa jak za pierwszym razem:)

    OdpowiedzUsuń