Seiten

środa, 30 marca 2011

Estee Lauder Lash Primer Plus


Wczoraj przy okazji dorwalam moja ukochana odzywke do rzes EL Lash Primer Plus... bo o ile Clinique lubie i jest latwiej dostepna, to ta moje rzesy uwielbiaja. Ta faktycznie wzmacnia moje rzesy, lepiej po niej rosna i ogolnie wygladaja lepiej, nie sa takie zwichrowane... i latwiej mi sie na nie naklada maskare.

Nakladac mozna ja pod tusz, wtedy gdy odzywka jeszcze jest mokra. Ale wg producenta mozna... i ja tak robie... nakladac ja samodzielnie na noc, zeby mogla sobie spokojnie dzialac :). I w ten sposob tez uzyskuje najlepszy efekt. Jedynym problemem jest to, ze nie wszedzie ja u mnie moge dostac i czasami musze sie naszukac. Cena to ok 20 € za 5 ml opakowanie.

I co bym nie wyprobowala to zawsze z radoscia wracam do tej odzywki... jak tylko uda mi sie ja znalezc :D

5 komentarzy:

  1. wygląda fajnie, nawet nie wiedziałam, że takie cudo istnieje:D

    OdpowiedzUsuń
  2. Norbit,
    istnieje juz od paru lat :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja po mojej przygodzie z PTR dziekuje wszystkim odzywkom :/ W nic juz nie wierze :/

    OdpowiedzUsuń
  4. Sroczko, czy ona jest biała na rzęsach, czy transparentna?

    OdpowiedzUsuń
  5. Urbi,
    ta jest fajna :) ... i tansza jak PTR ;P

    Sabbath,
    ogolnie transparentna ale jak sie nalozy wiecej to biale tez widac :]

    OdpowiedzUsuń