Seiten

poniedziałek, 14 marca 2011

Zoeva haul

Jupiiii... :)

Dzis przyszla moja paczusia z Zoeva. Rece mi sie trzesly przy rozpakowywaniu ale byla tak porzadnie zapakowana, ze nie musialam sie obawiac o calosc moich skarbow.

Jak juz pisalam zamowilam dwa kolejne zelowe eyelinery.



Dwie kredki: do ust i do oczu.



Cos co mnie od jakiegos czasu intrygowalo, czyli paletka do konturowania... zawierajaca 6 wkladow: pudry, brazer i roze. Czego na zdjeciu nie widac to srednica wkladow, w sumie standardowego pudru czyli 6 cm. Wielkosc, ktora mnie zaskoczyla bo mi sie wydawalo, ze to bedzie mniejsze.


I cos jeszcze... paletka Nude Shimmer z 28 fajnie nasyconymi cieniami, ktora znajdzie sie w moim nastepnym rozdaniu jako jedna z nagrod... mam nadzieje, ze wam sie spodoba :)


26 komentarzy:

  1. paletka Nude Shimmer - cudowna!

    OdpowiedzUsuń
  2. Uuu zazdroszczę, jakie kredki a ta paletka z cieniami <3

    OdpowiedzUsuń
  3. Chcesz oddać taaaką paletę? Oj, przewiduje wielki popyt, bo świetna jest.
    Ja czekam na fioletową kredkę w akcji. :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Już nam się podoba ;)))

    Ja właśnie wczoraj dostałam w łapki swoje pierwsze pędzle z zoevy, pewnie niedługo pokażę na blogu.

    OdpowiedzUsuń
  5. wszystko piekne!!:) takze czekam z niecierpliwoscia na swatche i wogole recenzje:D chociaz pewnie znowu sie okaze, ze same achy i ochy beda;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Co za zakupy, szał:)
    Kredka, drugi eyeliner i paletka cieni boska. Czekam na rozdanie niecierpliwie:)
    A na razie zapraszam na rozdanie do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. super zakupy:)

    ja sie tez czaje na zamowienie u nich paru rzeczy, ale jak widze poczekam, az cammie da recenzje o pedzlach, bo wlasnie one maja byc priorytetem, a nie wiem jakie beda.

    Na zabawe u ciebie sie ciesze:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Boskie odcienie eyelinerów, paletka z cieniami też wygląda zachęcająco :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Wow cudowne, gdzie to zamówiłaś? :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Swietne zakupy!

    OdpowiedzUsuń
  11. Te linery są... Uh... Piękne!

    OdpowiedzUsuń
  12. cudowna firma... gdybym tak miala do niej dostep... ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. super zakupy :)) a paletka cudna :D

    OdpowiedzUsuń
  14. o kurde, właśnie odkryłam paletę swoich marzeń :*:*

    OdpowiedzUsuń
  15. Jezu, cudowne zakupy! Czekam niecierpliwie na recenzje kredek, cieni i linerów :D

    A ja dzisiaj dostałam w łapy swoje pierwsze Zoevowe pędzle :D

    OdpowiedzUsuń
  16. ja tez czekam na swatche,lakier ten fioletowy cudowny ! aaaa! kredka fioletowa tez,jakos milosc do fioletu mi sie urodzila,chyba przez ciebie ;)a paletka.... no coz tu nie popieram zachwytu,wiekszosc kolorow podobna,nie ma matow z tego co widze.chyba wiem czemu pojdzie do rozdania;p no i bez fioletu? beee ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. Wooooooow ta paletka do konturowania i cienie :slina: Fantastiko :D

    OdpowiedzUsuń
  18. dziewczyny dziekuje :))

    Marta,
    paletka bedzie do wygrania :)

    Carmen,
    kredki sa zabojcze, nie dosc, ze fajne kolory to trwale jak zadne inne :)

    Sabbath,
    paletke dostalam do zakupow a ja niekoniecznie w takich kolorach sie widze. Szkoda zeby lezala u mnie... przy mojej ilosci cieni ;) ... skoro moze komus dobrze sluzyc :)

    Cammie,
    czekam na wrazenia :)

    Dimiti,
    pewnie tak hehe...

    Pieknoscdniablog,
    rozdanie w sumie juz niedlugo... jak bede miala urlop :)

    Neomedia,
    ja osobiscie wole pedzle Sigmy :)

    Greydotcom,
    linery sa swietne, mam nadzieje ze kiedys powieksza wybor kolorow :)

    FooU,
    www.zoeva.de (wysylaja na europe)

    Swirrusku,
    na wizazu jest watek zamowieniowy, wtedy wysylka do pl wychodzi taniej :)

    Agnieszko,
    jakbym mogla ;)))

    Lili,
    przy odrobinie szczescie bedzie ja mozna wygrac :)

    Viollet,
    cieni nie rusze bo one beda nagroda w rozdaniu, bedzie trzeba poczekac az recenzje napisze ta co je wygra :D

    Urbi,
    tak tez myslalam, ze cienie takie dla Ciebie :))

    OdpowiedzUsuń
  19. Moni,
    paletka jak podane Nude Shimmer, wiec trudno tu o maty ;) ... ale kolory w zadnym wypadku nie sa podobne... wiadomo, ze zdjecie nie odda w pelni kolorow :D

    fiolety sa boskie... ja mam faze na nie juz od jakiegos czasu :D

    OdpowiedzUsuń
  20. Wszystko świetne!:)

    OdpowiedzUsuń
  21. ciekawa jestem tej paletki do konturowania :> kolorki linerów takie wakacyjne :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Anonyme,
    :)

    Shpilka,
    ja tez jestem ciekawa... ale musi poczekac do weekendu :)

    OdpowiedzUsuń