Seiten

środa, 9 marca 2011

BIODERMA White Objective - Plyn micelarny

Jeszcze w tamtym roku pisalam o plynie Biodermy, ktory zalupilam i do tej pory cierpliwie czekal na swoja kolejke :). W zwiazku z tym, ze Sensibio juz skonczylam (250 ml wystarczylo mi na ca. 2,5 m-ca) ... czas zabrac sie za testowanie White Objective. Pojemnosc butelki 200ml i oczywiscie przelalam go do mojej butelki z pompka. I bardzo jestem ciekawa jakie beda efekty. Po dwoch dniach moge powiedziec, ze makijaz zmywa sie rownie dobrze jak poprzednikiem, kuku mi tez nie zrobil... oby tak dalej, o wrazeniach z uzytkowania na pewno napisze w ktoryms z podsumowan tygodnia :)

w ramach przypomnienia...

Wg producenta: Płyn micelarny White Objective H2O zawiera, chroniony patentem, kompleks W.O.®, który rozjaśnia i ujednolica koloryt skóry oraz redukuje przebarwienia i zapobiega ich powstawaniu. Skrupulatnie opracowana formuła sprawia, że White Objective H2O może być stosowany nawet do skóry bardzo wrażliwej.

Dzialanie:
  • Opatentowany kompleks W.O. ® działa na główne mechanizmy powstawania przebarwień. W połączeniu z innymi składnikami aktywnymi zapewnia wysoką skuteczność oraz wielowymiarową kontrolę na wszystkich etapach pigmentacji;
  • Doskonale zmywa makijaż twarzy i oczu. Nie wymaga spłukiwania;
  • Zwiększa skuteczność redukcji przebarwień pozostałych produktów z serii White Objective

18 komentarzy:

  1. zapowiada się ciekawie, czekam na recenzję ;-) Ile kosztował?

    OdpowiedzUsuń
  2. Czekam na informację czy faktycznie ujednolica kolor i redukuje zaczerwienienia, bo mam z tym lekki problem.

    OdpowiedzUsuń
  3. też jestem ciekawa co do tej redukcji zaczerwienień i ujednolicania :-) koniecznie daj znać! ;*

    OdpowiedzUsuń
  4. Ciekawe ... ja jednak pozostane wierna olejkowi Misshy :]

    OdpowiedzUsuń
  5. Ile to cudeńko kosztuje? Bioderma jest najlepszym płynem micelarnym do zmywania makijażu oczywiście wg mnie:)

    OdpowiedzUsuń
  6. podobno ta seria white objective jest słabsza w porównaniu do innych linii biodermy.. więc jestem ciekawa opinii :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Maus! POMOCY! Chcę kupić Misshę PC, ale nie wiem, który wybrać kolor... doradź no kobieto... Chciałam 21, ale napisałaś w poście ze swatchami, że wpada w różowy a ja mam tony raczej żółtawe w skórze (tzn. różowe mnie bardzo świnkują, na dodatek rumienię się praktycznie na całej twarzy więc w ogóle...) zastanawiam się w tym momencie nad 23 - tylko czy on nie będzie za ciemny? jak to z tymi BeBkami jest? Missha raczej jaśnieje czy ciemnieje na buzi?

    OdpowiedzUsuń
  8. Hmm... a może lepiej wziąć Lioele? On wydaje się tak bardziej w żółtawo-beżowe wpadać... Ale dylemat :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Zaintrygował mnie ten likwidator zaczerwień! Mam z tym problemy i chyba przyjrzę mu się dokładniej.
    Dzięki

    OdpowiedzUsuń
  10. Idalia,
    zebym to ja pamietala, kupilam go juz jakis czas temu ;))

    Fraise26,Zakupoholiczkaaa,
    ja nie wiem czy sam plyn sobie z tym poradzi... w sumie nie wydaje mi sie, bo w tej serii sa inne produkty i moze wszystko do kupy :) ja uzywam innych produktow majace to samo zadanie wiec ten plyn wydal mi sie dobrym uzupelnieniem ale trudno mi tez bedzie stwierdzic czy to zasluga wlasnie plynu czy oglnie wszystkiego co uzywam.

    Urbi,
    jak ci sluzy to pewnie :))

    Kobiecewariacje,
    niestety nie pamietam ile zaplacilam...

    Anu,
    ja uzywam inne produkty majace to samo zadanie wiec sobie pomyslalam ,ze ten plyn bedzie dobrym uzupelnieniem i bede stosowac na zmiane z Sensibio :)

    Siulka,
    jak rozowe swinkuje to wez 23, on nie jest duzo ciemniejszy tylko idzie w zolty...

    Dziuniek1987,
    popatrz moze Ci sie ta seria spodoba :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Hmmm po Sensibio moja twarz sie niemilosiernie blyszczy. Wyglada jakby byla tlusta... mimo tego, ze doskonale usuwa makijaz oka, lepiej niz moj eye makeup remover z Estee Lauder. Jak wykoncze moje 500ml to chyba sprobuje tego... szczegolnie jesli dziala na przebarwienia skorne z czym mam spory problem :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Kathrin Jot ,
    ja sensibio uzywam glownie wieczorem jak zmywam makijaz i wtedy nie przeszkadza mi czy sie blyszczy... choc prawde mowiac nie zwrocilam na to uwagi ;))

    OdpowiedzUsuń
  13. Mialam krem z tej serii,co prawda nie oczekiwalam cudow ale nie zauwazylam aby zadzialal tak jak obiecuje producent(chyba ze siegnelabym po cala serie;))
    Zuzylam sumiennie opakowanie i rozczarowana wrocilam do Acne Dermu,ktory szybko poradzil sobie z kilkoma przebarwieniami.
    Nie wiem co chodzi ale malo ktory produkt Biodermy lubie;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Hexx,
    nie mozna wszystkiego lubic ;)) ... ja kupilam gownie jako uzupelnienie do moich wszystkich "rozjasniajacych" azjatyckich cudow ;)) i zeby ciagle nie uzywac tego samego plynu bede go stosotwac na zmiane z sensibio :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Heheh no wiem ale w ktoryms momencie zdalam sobie sprawe,ze jestem anty-Biodermowa i obojetnie co nowego pojawilo sie na rynku to juz nawet nie kusilo mnie;)choc tak naprawde jest kilka kosmetykow z Biodermy do ktorych wracam.

    W innym przypadku nuuudno by bylo:D

    OdpowiedzUsuń
  16. u mnie ogolnie Biodermy nie ma wiec pewnie pozostane przy obu plynach bo i tak wszystkie kosmetyki pielegnacyjne sciagam z roznych zakamarkow swiata ;P

    OdpowiedzUsuń