Seiten

piątek, 11 marca 2011

Catrice Multi Colour Powder

Poniewaz padaly juz pytania dotyczace mojego drugiego catricowego cudenka, to wrzucam dzis swatche pudru w ciapki. Multi Colour Compact Powder to typowy puder prasowany, bardzo drobno zmielony skladajacy sie z roznych odcieni dostepny jest w dwoch kolorach. Ja mam ten jasniejszy 010 Rose Beige.

Daje matowo - satynowe wykonczenie. Jest bardzo przyjemny w aplikacji, nakladam go pedzlem Hakuro H50.

Tu w zblizeniu wyszedl troszke ciemno, moze dlatego ze taki fragment pudru mi sie uchwycil. Ogolnie to odcienie od jasnego to sredniego bezu z odrobina rozu.

Bo jak widac po wymieszaniu prezentuje sie dosc jasno. Trwalosc dobra jak na pierwsze testy i jestem z niego bardzo zadowolona. Ma bardzo delikatny i nienachalny zapach. Opakowanie zawiera 8 g produktu.


10 komentarzy:

  1. A co on robi na twarzy? Tylko wykancza, czy tez cos chowa? Wyglada b ciekawie, ale na mnie pewnie i tak bylby za ciemny.

    OdpowiedzUsuń
  2. fajnie te ciapki wyglądają :) tak inaczej niż wszystkie te smutne pudry :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Urbi,
    a wiesz... na to nie zwrocilam uwagi, choc wydaje mi sie, ze tez kryje troche... ja go uzywlalam jako wykonczeniowke wiec juz wszystko mialam pochowane ;) ... ale kolor idealny dla mnie wiec dla Ciebie moze byc juz ciu ciemny...

    Zakupoholiczkaaa,
    dokladnie ;)

    Parfait,
    :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Wreszcie mam możliwość kupienia czegoś,czym kusisz :D Fajny ten puder :)
    PS mam taką prośbę, mogłabyś zrobić fotkę błyszczyków i szminek Catrice w standzie i tych które posiadasz zbiorczą? :))

    OdpowiedzUsuń
  5. Zapraszam po odbiór wyróżnienia :))

    http://a-wszystko-przez-ten-wizaz.blogspot.com/2011/03/wyroznienie-sunshine-award.html

    OdpowiedzUsuń
  6. Urbi,
    przetestowala i kryje :))

    Pilar,
    zdjecia tych jakie sa dostepne akturalnie wrzucilam pare postow temu ale z tych nowych nie mam zadnej pomadki bo mi sie nie podobaja... ani kolory ani efekt na ustach :(
    ps. kolekcja UB jest teraz dostepna w pl :)

    Viollet,
    dziekuje :)

    Lady,
    i calkiem dobrze sobie radzi :))

    OdpowiedzUsuń
  7. Puder jest super ale...okazal sie dla mnie za ciemny,co mnie totalnie zaskoczylo:crazy:
    Ladnie wyglada w roli brazera i chyba latem bedzie w sam raz na cala twarz bo teraz az za bardzo widac roznice...Dziwna sprawa;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Hexx,
    a wiesz gdzies juz ktos mi pisal, ze uzywa tego pudru jako brazera :)

    OdpowiedzUsuń