Seiten

czwartek, 24 marca 2011

Essence... lakierowe nowosci po lupa ;)

Wlasciwie to glownie chodzilo mi o pekacza, na zyczenie jednej z czytelniczek ale pomyslalam, ze jak juz testuje to moge inne tez :)

Chodzi oczywiscie o lakierowe nowosci Essence, o ktorych pisalam tutaj.

Wrazenia:
  • najbardziej przypadl mi do gustu pekacz (step I i II). Jest naprawde fajny, szybko zasycha i bardzo mi sie podoba efekt jaki daje. Jestem dosc mocno zaskoczona, bo wiele sie po nim nie spodziewalam a tu taka niespodzianka.
  • fajne sa oba "holo" ... zielony jest dosc rzadki i dwie warstwy to minimum ale efekt ma mocny. Benzynka toche spokojniejsza jak ta Catrice, bardziej idzie w fiolety ale tez nie jest zly, za to bardziej gesty jak zielony.
  • fioletowy brokat przyjemny, szybko zasycha i swietne daje sie zmyc. Tu nalozony na lakier Catrice Pink Spring :)
  • najwieksze problemy mam z magnetycznym lakierem. Widzialam na yt, ze calkiem fajnie to potrafi wygladac... ja sobie srednio z tym radze i uwazam, ze ten magnes jest troche nieporeczny. Podstawic trzeba mokry lakier, ktory szybko zasycha... inaczej tak jak na moim zdjeciu wzor jest praktycznie niewidoczny :/ Pomijajac, ze oczywiscie trzy razy mi sie palec obsunal i lakier zrujnowalam ;P

18 komentarzy:

  1. Jestem ciekawa tego magnesu ... a krak wyglada bosko :love:

    OdpowiedzUsuń
  2. Ten brokatowy wygląda super i w dodatku w fioletach, a co pod niego nałożyłaś?

    OdpowiedzUsuń
  3. pekacz wyglada świetnie i ten fiolecik :)

    OdpowiedzUsuń
  4. o czekam na pekacza u nas w Polsce, a może już jest?

    OdpowiedzUsuń
  5. Urbi,
    moze bedziesz miala wiecej szczescia jak ja :]

    Pieknoscdnia,
    pod spodem na szybko maznelam Catrice Pink Spring z LE Floralista :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Swirrusku,
    :))

    Atina,
    tego to nie wiem :)

    OdpowiedzUsuń
  7. holo i pekacz super:) brokat tez:D trzeba cos ustrzelic;)

    OdpowiedzUsuń
  8. pękacz świetny jak tylko bd miała możliwość to kupię:D

    OdpowiedzUsuń
  9. Zielony mi sie podoba.
    Czekam na te pękacze niby mają być na przełomie marca / kwietnia w Polsce.

    OdpowiedzUsuń
  10. Dimiti,
    na wiecznych lowach ;))

    Na Krawedzi,
    naprawde jest fajny :)

    Lady,
    to juz niedlugo :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Nowości i przeceny essence są całkiem fajne, sama mam tusz, o którym napisałam krótki wstęp który później rozwinę w innej notce :))

    OdpowiedzUsuń
  12. Mi tusze Essence niestety wysuszaly rzesy :]

    OdpowiedzUsuń
  13. No z tym magnesem nie jest łatwo, wymaga sporo cierpliwości ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Dziwnie pęka ten pękacz. Zupełnie inaczej niz Isa Dory.

    OdpowiedzUsuń
  15. jestem ciekawa tych lakierów :)

    OdpowiedzUsuń
  16. o rany, rany, kiedy one będą w Polsce! Ja chcę ten zielony holo i ten pękacz już, natychmiast! Chociaż ten brokat też niczego sobie... (zaśliniła się nieestetycznie ;) )

    OdpowiedzUsuń
  17. Greatdee,
    to fakt :))

    Kamila,
    inaczej ale przez to wlasnie mi sie spodobal :)

    Kamilkamilka,
    mysle, ze kazda znajdzie cos dla siebie :)

    Barwy,
    hehe... :)) juz niedlugo beda

    OdpowiedzUsuń
  18. Dziękuję za wstawienie zdjęć :) Poważnie się zastanowię nad kupnem tego pękacza :)

    OdpowiedzUsuń