Seiten

niedziela, 20 marca 2011

podsumowanie tygodnia... tak na szybko :)



w koncu mam cudna bawarska wiosne !

  • moja przygoda z kosmetykami SK -II okazala sie dosc krotka i niezbyt przyjemna. Niestety ktorys z tych dwoch produktow mi nie sluzy i powyslakiwaly mi jakies paskudztwa ehhh... a mialo byc tak pieknie. Jedyny plus to to, ze zaoszczedze, ta firma nie nalezy do najtanszych :]
  • za to calkiem zadowolona jestem z Nivea Intimo. Jak na razie wspolpraca uklada nam sie bezproblemowo :)
  • dalej walcze z Physicians Formula Magic Mosaic Powder, czyli z rybia luska. Jest juz lepiej, ta gorna warstwa schodzi powoli a to co jest pod spodem jest zdecydowanie latwiejsze w uzyciu :D. Pozatym ciagle podoba mi sie ten delikatny efekt jaki daje.
  • od 20 dni uzywam Biodermy White Objective i w sumie nie widze roznicy w jakosci zmywania w porownaniu do Sensibio. Oba sa rownie dobre jak dla mnie i pewnie bede je stosowac na zmiane :)
  • uwielbiam oba pudry Catrice. Zarowno ten w ciapki Catrice Multi Colour Powder jak i brazer Catrice Sun Glow Powder sa po prostu swietne :)
  • bardzo pozytywne zdanie mam tez na temat odzywki do paznokci p2 Calcium Gel. Podratowala moje paznokcie a do tego pozostawia ochronna warstwe, sprawiajac ze paznokiec ma polysk i wyglada zdrowo i ladnie :)

7 komentarzy:

  1. czyli wychodzi na to, ze dymek bedzie musial isc do szafy Catrice i kupic puderki;)

    OdpowiedzUsuń
  2. tak, niech już przyjdzie ta wiosna, prześlij do PL trochę ciepełka :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Dimiti,
    na to wyglada :D

    Antiii,
    popchne slonko w waszym kierunku ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Dobrze ze opowiedzialas o swoich wrazeniach z kosmetykami SK-II.Mialam kiedys testowac ta firme ale teraz napewno nie skusze sie.Co do micela Biodermy-to testowalas moze ten z serii Hydrabio H20?Sensibo sciaga mi skore,wiec jezeli White Objective jest podobny to chyba dam sobie spokoj..Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Hej Elfiku :))
    ja podobne cyrki jak z SK-II mialam z Origins, dokladnie to samo mi sie robilo. I tak sobie mysle, ze kazdej z nas sluzy co innego wiec w przypadku pielegnacji to trudno od razu skreslic firme ale jak juz to najlepiej tak jak ja to zrobilam, kupic mini opakowania. Mi sie tak wydaje, ze to krem mnie tak zalatwil ale profilaktycznie odstawilam obie rzeczy i potulnie wrocilam do Misshy :)

    Z Biodermy mialam wlasnie ten Sensibo i w uzywaniu sa w sumie takie same wiec jak mialas z nim problemy to faktycznie nic dobrego nie wrozy, ewentualnie musialabys sklad porownac :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Dokladnie-kazdej z nas sluzy cos innego-u mnie sprawdza sie minimalizm,choc te kosmetyki tak kusza.....Mini opakowania to dobry sposob:)

    Moze zamowie to Hydrabio jak porownam sklady.Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja ze skladem nie pomoge bo przelewam plyny do butli z pompka, sa wtedy bardziej wydajne :))

    Te mini sa w sumie calkiem duze i ca. 10 euro mozna przezyc, nawet jak to sie okazalo dla mnie niewypalem ;) ogolnie to sa bardzo przyjemne w uzyciu tylko niestety robia mi kuku :]

    OdpowiedzUsuń