Seiten

sobota, 26 marca 2011

sroczy konkurs wiosenny :)


Jakis czas temu obiecalam wam, ze bedzie mozna u mnie zdobyc paletke firmy Zoeva "Nude Shimmer". Troche to trwalo bo dumalam nad tym jak to zorganizowac. Nie chcialam typowego rozdania bo nie moze byc za latwo ;) Paletka jest nowa i nie myziana. 28 nudkowych polyskujacych odcieni. Wymiary 23 x 15,2 x 1,2 cm

I tak sobie pomyslalam zeby zrobic konkurs. Mam nadzieje, ze paletka bedzie na tyle interesujaca nagroda, ze wezmiecie w nim udzial.



Zasady sa calkiem proste :)

  • chcialabym zebyscie zrobily makijaz. Wasz ulubiony makijaz, w ktorym sie najlepiej czujecie i ktory do was najlepiej pasuje. Makijaz oczywiscie na waszych oczkach :)
  • temu makijazowi zrobicie zdjecie (moga byc 2 - 3 zdjecia), nie musi byc to cala buzia... ja rozumiem, ze nie kazdy moze miec ochote sie prezentowac sroce. Mile widziany opis wykorzystanych produktow :)
  • i wyslecie mi prace na a.long@freenet.de ... z podaniem nicka (pod jakim mnie obserwujecie, jesli mnie obserwujecie) i adresem mailowym.
Z gory prosilabym o zmniejszenie zdjec i to z dwoch wzgledow: pojemnosci poczty i na mniejszym zdjeciu lepiej sie oglada. Mam nadzieje, ze pomysl sie wam spodoba.
Ja wiem, ze mamy rozne aparaty i zrobic zdjecie makijazu wcale nie jest takie proste i licza sie przede wszystkim checi i wlozona praca. Z tym, ze pozostawiam sobie prawo do zakwalifikowania prac do "finalu" ale jak pisalam wyznacznikiem nie bedzie jakosc zdjecia tylko wasza praca :)

Zdjecia przyjmuje do 16.04.2011
(zakonczenie konkursu jest o 12.00 w poludnie)

:)

72 komentarze:

  1. Biore udzial, nie ma co :P

    OdpowiedzUsuń
  2. UuUU to jak Urban startuje to trzeba sie lepiej chowac bo zmiecie wszystkich!:P

    OdpowiedzUsuń
  3. a tak wogole to jak urbanek chce zobaczyc makijaz dymka;) i cala buzke to na wizazu w konkursie eko rossmanna zamiescilam swoj makijaz:D;)

    OdpowiedzUsuń
  4. czekalam na to !!!!

    ja tez chyba wystartuje...nagroda jest pociagajaca, choc moje makijaze pewnie nie sa takie sliczne jak innych...ale co mi tam ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. ja może wezme udział :)

    OdpowiedzUsuń
  6. super!! może uda mi się coś zmalować :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Wysłałam ;)
    Mam prośbę napisz jak dojdzie i czy wszytsko wpożądku ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Uuuu super, a same oczka mogą być?

    OdpowiedzUsuń
  9. Super nagroda:)
    Niezle sie w czasie zgralysmy bo wlasnie zamiescilam info o konkursie u mnie:DDD
    Jak tylko sie wyrobie to z checia podesle Ci moja tworczosc;)))
    Kto nie probuje ten nie wygrywa;)))

    OdpowiedzUsuń
  10. Przepadłam... Nie, nie, ja nie mam co startować, polegnę na pełnej linii, ale powodzenia innym :)

    OdpowiedzUsuń
  11. fajny konkurs zastanowie się :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Pieknoscdnia,
    jasne :))

    Anka,
    jak napisala Hexx, kto nie probuje ten nie wygrywa :) a kto wygra zdecyduje i tak maszyna a nie moje widzimisie ;)))) licza sie checi :))

    Hexx,
    ide czytac :))

    OdpowiedzUsuń
  13. Lady,
    doszlo, wszystko w porzadku... i musze powiedziec, ze masz cudna teczowke :)))

    OdpowiedzUsuń
  14. OJOJ nareszcie coś w czym mogę wziąć udział, biore sie do roboty...buziak

    OdpowiedzUsuń
  15. @maus: to tęczówka modelki ;)
    Ja mam taką niebiesko-zieloną.

    OdpowiedzUsuń
  16. juz mam pierwszy makijaz do konkursu zrobiony (pierwszy paletka winter....), zrobie jeszcze jedna wersje i przesle:)

    OdpowiedzUsuń
  17. Postaram się również wziąść udział, mimo, że u mnie ze szczęściem w konkursach to raczej lichawo :)

    OdpowiedzUsuń
  18. @Shopa: ide lookac :* I Ty mi tutaj nie ten teges :P

    OdpowiedzUsuń
  19. świetna paletka :)
    czy po przesłaniu do Ciebie zdjęć, można je umieścić u siebie na blogu? :)

    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Ferrou,
    jasne, ze mozna :)

    OdpowiedzUsuń
  21. to super :) Postaram się coś zmalować ;))))

    OdpowiedzUsuń
  22. biorę udział :) mail już poszedł :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Maus...potwierdz mi czy doszedl email z fotkami, i czy wszystko mozesz otworzyc. Pozmniejszalam fotki na ile sie dalo :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Neomedia,
    doszlo :)) wszystko otwiera sie bez problemu :)

    OdpowiedzUsuń
  25. hehe...super:)
    dzieki za odpowiedzi :)

    OdpowiedzUsuń
  26. także biorę udział :) już poszedł mail ze zdjęciami :) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  27. Witam ponownie
    mam pytanie,czy doszły zdjęcia i wszystko jest jak trzeba ?:)
    Pozdrawiam
    emalia30 (Emilia)

    OdpowiedzUsuń
  28. Emilia,
    doszlo razem ze zdjeciami, wszystko jest jak trzeba :))

    OdpowiedzUsuń
  29. wysłałam do Ciebie maila ze zdjęciami :)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  30. maus to bardzo się cieszę :)dziękuję za odpowiedz szybką :)
    spokojnej nocki
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  31. to ma moze napisze od kogo mam zgloszenia :)

    - Emila
    - Ferrou
    - Lady Evil
    - Hexx
    - Neomedia
    - Pannajoanna
    - Aurinko
    - Ssylvkaa
    - Lemi
    - Lady_flower

    :)

    OdpowiedzUsuń
  32. witam niedzielnie,wczoraj wyleciało mi to z głowy,ale mam pytanie ...czy koliduje udział w konkursie tutaj z zamieszczeniem pracy mojej na stronce mojej i wątku makijażowym ? czy raczej czekać do zakończenia konkursu?
    pozdrawiam :)
    emalia30

    OdpowiedzUsuń
  33. Emilia,
    mozesz zamiescic Twoja prace wczesniej, mi to nie przeszkadza :)

    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  34. maus :) ja najpierw dodałam do konkursu ,zmalowałam go wczoraj na poczet tego właśnie konkursu ,nie mam go nigdzie i nie było wcześniej,wstrzymałam się ,wolę mieć pewność,bo wiem,że nie raz warunkiem jest to by było tylko na potrzeby konkursu :)
    dziękuję za odpowiedz :)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  35. ja nie jestem taka wymagajaca ;)

    OdpowiedzUsuń
  36. Maus, będziesz publikować nasze makijaże? Bo nie wiem jakie zdjęcia wysyłać :D

    OdpowiedzUsuń
  37. Pilar,
    jeszcze nie wiem ale te najladniejsze chetnie bym pokazala :)

    OdpowiedzUsuń
  38. A możemy zrobić tak,że Ci wyślę taki kolaż ,który oddaje makijaż ze mną w 'całej okazałości', a na bloga wstawisz takie bardziej 'ocenzurowane' ? :D

    OdpowiedzUsuń
  39. aaa to znaczy,jeśli uznasz że mój makijaż jest ładny :DDD bo jak Emilka,Ferrou wysłały,to z tym może być różnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  40. Pilarku a w 4 litery to Ty chcesz??!!!!:D

    OdpowiedzUsuń
  41. Emi,a Ty co podsłuchujesz? :D

    OdpowiedzUsuń
  42. Pilar,
    jak znam Twoje makijaze to na pewno mnie zachwyci :D a na blogu potem moge pokazac ocenzurowane hehe...

    OdpowiedzUsuń
  43. Pilarek marudo jedna,ślij,ślij,piękne makijaże malujesz !:)

    OdpowiedzUsuń
  44. jasne, że biorę udział :)
    Obserwuje taml
    wyśle mejla wieczorem ze zdjęciami :)

    OdpowiedzUsuń
  45. super! już wysłałam Ci moją pracę :)

    OdpowiedzUsuń
  46. dostalam maila od Natalija

    i Pralinka (choc tu wolalabym zdjecie w kolorze, gdzie lepiej widac makijaz oczu)

    :)

    OdpowiedzUsuń
  47. a.long@freenet.de wysłałam prace pod ten adres:)

    OdpowiedzUsuń
  48. dostalam tez od Ciebie... nawet dwa maile ;))

    OdpowiedzUsuń
  49. zgłaszam się
    mail już poszedł;)

    OdpowiedzUsuń
  50. i moje smutne wypociny poszły ;))))))

    OdpowiedzUsuń
  51. postaram się po testach, czyli powinnam wyrobić się przed 16 :)

    OdpowiedzUsuń
  52. Ew.,
    jeszcze pare dni zostalo :)

    OdpowiedzUsuń
  53. mail poszedł. :) Boże wzięłam udział w konkursie na makijaż, chyba mnie pogięło :D gdzie ja i moje pierdy w gronie tak uzdolnionych bestii... no ale zobacz maus co z człowiekiem robia Twoje konkursy. eh ;)

    OdpowiedzUsuń
  54. Kasia,
    :))) a przejmowac sie nie masz czym, wybierac bedzie i tak maszyna zeby bylo sprawiedliwie :D

    OdpowiedzUsuń
  55. :) aj to nie to że się przejmuje, ale mi trochę wstyd, z czym do ludzi :D no i muszę jeszcze się zakwalifikować ;) :*

    OdpowiedzUsuń
  56. Kasia, tak samo sobie pomyślałam:P

    Maus, wysłałam przez przypadek nie pomniejszone zdjęcie za pierwszym razem, to od razu usuń tego maila, bo to gigant jest:D

    OdpowiedzUsuń
  57. Kasia,
    zakwalifikowalas sie bez problemu :) odrzucilabym tylko zdjecia, ktore by zupelnie nie pasowaly do zalozenia konkursu ale jak na razie wszystkie spelnily warunki :)

    Anonyme,
    gigant sie tez sciagnal hehe...

    OdpowiedzUsuń
  58. tak więc i ja wziełam udział w konkursie:) Mail powędrował do Ciebie:) nie pozostaje mi nic innego jak czekać na zakwalifikowanie sie do konkursu:)

    OdpowiedzUsuń
  59. Leal251,
    jak na razie nie odrzucilam zadnego zgloszenia :)
    zycze powodzenia... losowanie juz wkrotce :)

    OdpowiedzUsuń
  60. Wysłałam, przełamałam się i wzięłam udział :) mam nadzieję, że wszystko doszło :)

    OdpowiedzUsuń
  61. Kasiek,
    wszystko doszlo :)

    Azaliowa,
    nie trzeba byc u mnie obserwatorem, wiec wszystko jest w porzadku... mail dolaczony do innych konkursowych :)

    OdpowiedzUsuń
  62. Maus - na konkurs skusiłam się i ja :) zdjęcia wysłałam :)

    OdpowiedzUsuń
  63. Swoje zgłoszenie ja również wysłałam, a co?! :P

    OdpowiedzUsuń
  64. kto nie probuje, ten nie wygrywa :))

    OdpowiedzUsuń
  65. kurczę, spóźniłabym się jakieś 2 godziny :(
    no nic, mówi się trudno ;)

    OdpowiedzUsuń