Seiten

piątek, 11 marca 2011

NYXowa paczuszka

Przyszlo moje pierwsze NYXowe zamowienie, ze niemieckiego sklepu online, o ktorym pisalam tutaj. Mogliby troche przyspieszyc wysylke ale podejrzewam, ze mieli lekkie obciazenie... w koncu sklep dopiero co wystartowal ku radosci paru milionow niemiek :]. Pozatym wszystko w porzadku, platnosc paypalem. Jestem happy :D

Dostalam gratis kosmetyczke na nyxowe mazidla :)

A do potestowania wizelam:
  • Round lip gloss
  • Powder blush
  • Single eye shadow
  • Jumbo eye pencil

Pierwsze wrazenie bardzo pozytywne a testy wkrotce :)

15 komentarzy:

  1. jakie to wszystko jest ładne!

    ps. Twoje koty mi się dzisiaj śniły!

    OdpowiedzUsuń
  2. Kosodrzewina,
    a byly przynajmniej grzeczne ;)))

    OdpowiedzUsuń
  3. ponoć te grube kredki i róże są bardzo dobre.
    Jak się nazywa róż? Ostatnio mam obsesję na tle różu

    OdpowiedzUsuń
  4. Jaki kolor ma ta kredka? :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Czekam na recenzję.
    uwielbiam gamę kolorystyczną tej firmy

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja sobie chyba musze embargo na Twojego bloga zrobić, co nie pooglądam to od razu chce kupować... wstydziłabys sie :P

    Mam 6 jumbo kredek i jestem z nich bardzo zadowolona czego i Tobie zycze :**

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetne kolorki, sama pewnie bym wybrała podobnie xD

    OdpowiedzUsuń
  8. z błyszczoli jak następnym razem coś będziesz zamawiała to polecam Mega Shine :) piękne kolorki zamówiłaś

    OdpowiedzUsuń
  9. wyglądają ciekawie :) czekam na recenzje :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Wiele pozytywnych komentarzy czytałam o kredkach jumbo, zwłaszcza o białej bodajże milk, ale sama jeszcze nie mam tych kredek, może kiedyś uda mi sie je nabyć :)

    OdpowiedzUsuń
  11. wszystko bardzo ładne, róż błyszczyk i kredkę chętnie bym wypróbowała chyba kolor cienia bym tylko zmieniła :) podsumowując, mam ochotę na coś NYXowego :D

    OdpowiedzUsuń
  12. o widzę, że kupiłaś sławną Jumbo :D jak do Polski kiedyś trafią do sprzedaży, to na pewno zakupię :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Pieknoscdnia,
    roz to Dusty Rose :)... o kredkach tez duzo slyszalam dlatego postanowilam sie przekonac :)

    Urbi,
    Iced Mocha :)

    Lady,
    mi tez sie podoba :)

    Agnieszko,
    dziekuje i mam nadzieje ,ze beda dobrze sluzyc ;)

    Yasminella,
    na testy wybralam takie bezpieczne kolory :))

    Swirrusku,
    a jaki on efekt daje... drobinkowy ??

    Parfait,
    na pewno bedzie :)

    Eweska,
    wlasnie nad milk myslalam ale nie bylo ;) jak mi sie ta spodoba to pewnie dokupie :D

    Zakupoholiczkaaa,
    bo cienie to sprawa indywidualna :)) ja akurat lubie ciemne :)

    Lili,
    tyle sie o niej naczytalam, ze nie moglam sobie odmowic ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Mogłabyś napisać, jaki to kolor błyszczyka?

    OdpowiedzUsuń