Seiten

niedziela, 13 marca 2011

ARTDECO Aqua Glow Bronzing

Propozycja Artdeco na lato 2011 :)

Musze przyznac, ze spodobaly mi sie kolory... kojarza mi sie z latem...

  • Bronzing Powder Compact SPF 15 (z wyciagiem z groszku, co ma wspomagac strukture kolagenowa skory i ja regenerowac... nie zawiera lanoliny i olejow mineralnych) cena € 19,50

  • High Protection Lip Stylo (SPF 30 i vit. E maja chronic nasze usta a olejek z orzecha macadamia ma je wygladzac) cena € 10,80

  • Lip Brilliance Longlasting Lip Gloss (w kolorach: Brilliant Sweet Candy Nr. 23 i Brilliant Sweet Raspberry Nr. 61.. z kolagenem i kwasem hialuronowym) cena € 9,50


-Beauty Box Trio (z paroma nowymi cienami do wyboru) cena boxu € 7,50 i pojedynczego cienia € 4,80

  • Ceramic Nail Lacquer (w kolorach: Rainbow Green Nr. 225, Reflecting Algae Nr. 229, Deep Aqua Nr. 236 und Juniper Blue Nr. 242, Pure Bronze Nr. 177, Shimmering Ivory Nr. 179) cena € 7,50

-Ceramic Nail Lacquer

Choc najbardzie wpadly mi w oko lakiery 225, 229 i 242 :D ... z brazerami tej firmy roznie bywa i albo maja dla mnie za duzo blink blink albo robia mi ceglena twarzy, choc ten prezentuje sie calkiem przyjemnie :) Blyszczyki tej firmy tez lubie... fajnie pielegnuja usta i maja boskie zapachy. Cieni nie lubie... nie dosc, ze sa trudne to niektore znikaja z oka z predkoscia swiatla wiec szkoda tylko pieniedzy :]

11 komentarzy:

  1. błyszczyki są przepiękne :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Błyszczyki i lakiery do paznokci są cudne :)

    OdpowiedzUsuń
  3. bardzo ladnie wszystko wyglada;) chociaz nic od nich nie mam:D oprocz tej pieknej bazy;)
    macalam dzisiaj brazer catrice i te podwojne roze:) sliczne sa! narazie nie kupuje, ale za jakis czas sie skusze :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Artdeco chyba co sezon wypuszcza pudry brązujące - jakbym mogła to bym z każdej kolekcji kupiła po jednym :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Cała kolekcja wygląda przyjemnie, jednak jakoś nie jestem fanką tej marki :) (nie licząc bazy oczywiście). Pamiętam jak raz kupiłam śliczny gołębio-niebieski cień od nich, z delikatnymi drobinkami... ile za jego czasów przekleństw z siebie wyrzuciłam, próbując go nałożyć, nie zliczę :) od tamtej pory uraz pozostał.

    OdpowiedzUsuń
  6. Kolory lakierów strasznie mi się podobają ^^

    OdpowiedzUsuń
  7. Kosodrzewina,
    i do tego calkiem fajne :)

    Yasminella,
    mi tez sie podobaja :)

    Dimiti,
    tej bazy to ja akurat nie lubie... nic mi nie dawala :]

    Majtkirambo,
    bo one zawsze cudnie wygladaja... tylko nie na mnie ;))

    Aliss,
    od cieni tej firmy to ja sie trzymam daleko bo sa fatalne... oprocz mineralnych wypiekanych :D

    Parfait,
    zapowiadaja sie ciekawie :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Błyszczyk i brazer wygladaja smakowicie :)

    OdpowiedzUsuń
  9. zaskoczę Cię maus, ale zostałas otagowana :D http://trocheszalenstwa.blogspot.com/2011/03/na-wiosne-sunshine-award.html

    OdpowiedzUsuń
  10. Aaaaa! Cienie i lakiery... przepadłam...

    OdpowiedzUsuń
  11. Swirrusku,
    blyszczyki sa ogolnie smakowite :))

    Aliss,
    dziekuje :* ... ten tag jest juz u mnie na blogu, wiec nie bede sie powtarzac :))

    Greatdee,
    z cieniami trzeba uwazac, tak jak pisalam ale lakiery boskie :))

    OdpowiedzUsuń