Seiten

poniedziałek, 7 marca 2011

pedzelki w praniu ;)

Wiadomo kazda z nas ma swoj sposob na czyszczenie pedzli i tak w necie i na wizazu jest setki roznych propozycji. Ja w sumie od wielu lat uzywam jednego produktu i jak do tej pory jestem z jego dzialania zadowolona.

Choc pierwszy zakup okazal sie pomylka. Skusilam sie na produkt MACa, wydawalo mi sie, ze skoro robia dobre pedzle to wiedza tez jak sie je powinno czyscic. Ten plyn to dla mnie jakas porazka :/ ... nadaje sie jedynie do czyszczenia pacynek. Bo z pedzli nie dosc, ze nie usuwa wszystkiego co w nie wlazi, to jeszcze zuzywa sie w tempie zawrotnym. Nawet jezeli opakowanie spore, zawiera 235 ml to niewarte jest tych 14 €.

Kiedys przez przypadek wpadlo mi w Douglasie mydelko do pedzli, kosztowalo grosze... producentem jest firma "Barbara Hofmann" robiaca pedzle, dwa posiadam i bardzo lubie. I tak byl to bardzo dobry zakup. Mydelko jest wydajne i swietnie czyscie pedzle. Niektore z moich pedzli mam juz dobre 4 lata i caly czas mi sluza bez uszczerbku na wlosiu, tym bardziej , ze nie pieszcze sie z nimi specjalnie. Myje czesto, schna stojac na trzonku. To juz moje 2 opakowanie, wystarcza mi na bardzo dlugo... 100 g to calkiem sporo i pewnie jak sie skonczy to kupie kolejne :)


A wy jak pielegnujecie swoje pedzle ??

16 komentarzy:

  1. Brzmi ciekawie :) ja swoje pędzle piorę w szamponie do włosów i raz na jakiś czas nawet nakładam na nie odżywkę :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Greydotcom,
    o sposobie z szamponem dla dzieci i odzywkami slyszalam... ale ja jestem leniwiec :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ogladałam kiedys to mydlo w Douglasie ale w koncu sie nie skusiłam, a moze warto...
    Choc mam fajny sposob na czyszczenie pedzli- olejek myjacy do twarzy i ciała z Biochemii Urody- bardzo fajny i wydajny. Z racji tego ze to olejek to rozpuszcza wszystko, a z racji tego ze do twarzy to jest całkowicie zmywalny woda.

    A tak na marginesie bo widze ze o odzywkacj mowa- ja szczerze mowiac nie widze sensu nakładania odzywki na pedzel, przeciez to nie sa włosy rozsnace, tylko martwe, obciete... a moze sie myle :/ (???)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja piorę w szamponie dla dzieci :) Pierwsze słyszę o mydełku do pędzli!

    OdpowiedzUsuń
  5. Też miałam ten płyn z MACa i też średnio mi pasował... Ale kiedyś wyczaiłam w Sephorze szampon do pędzli i od tamtego momentu tylko jego używam. Pędzle mają się dobrze i niektóre, tak jak u Ciebie, służą mi już lata :) Sposobu na szampon dla dzieci też próbowałam, ale bez rewelacji było (pamiętam, że od tego ze dwa pędzle mi się zniszczyły, więc nie chciałam ryzykować bardziej).

    OdpowiedzUsuń
  6. Agnieszka,
    z ta odzywka to tez sie zastanawialam jaki to ma byc sens... choc w sumie odzywke naklada sie tez na koncowki wlosow a one martwe :] ... ale jakos wydaje mi sie, ze w przypadku pedzli to za duzo tego wszystkiego, w koncu one nie sa z ludzkiego wlosia...

    a mydelko fajnie jest, ja je lubie :)

    Viollet,
    a jest mydelko i zadna z niego nowosc ;)

    Kolorowy Kot,
    ja z braku sephory ograniczona jestem do Douglasa :) ... i pozostane przy mydelku skoro pedzlom sluzy :D

    OdpowiedzUsuń
  7. A wlasnie do MACa sie przymierzalam i teraz nie wiem czy go kupie :/
    Szampon Sephory i spray tez mnie nie zachwycily.
    To mydelko to fajne rozwiazanie tylko nie wiem czy ja je tu znajde?W kazdym badz razie bede szukac:)

    OdpowiedzUsuń
  8. ja tez myje szamponem i nawet sie nie pieszcze z jakims tak szamponikiem dla dzieci. Co do moich wlosow dobre jest to i dobre dla moich pedzli.

    Ale to mydleko ogladalam ostatnio na stronie douglasa, cos ok 10,00€ kosztuje prawda?

    chcialam kupic a jak poszlam do douglasa....to zapomnialam :)
    kobitka mnie dorwala i chciala mi wlosy krecic, i z tego wszystkiego zapomnilam poco tam poszlam:)

    OdpowiedzUsuń
  9. A ja używam płynu z MAC i jestem z niego zadowolona, wylewam odrobinę na chusteczkę i czyszczę pędzle. Pamiętaj jednak, że płyn ma służyć do doraźnego czyszczenia, nie do dogłębnego.

    OdpowiedzUsuń
  10. chciałam sobie kupić ten płyn z mac... oczywiście do czyszczenia na bieżąco. bo ten z sephory powoli mi się kończy. a do głębokiego to szampon dla dzieci.

    OdpowiedzUsuń
  11. zostałaś otagowana :)

    http://makeupbyswirrruska.blogspot.com/2011/03/i-ja-rowniez.html

    OdpowiedzUsuń
  12. Pieknoscdnia,
    hehe :))

    Kamiliana,
    na angielskojezycznych stronach pokazuje sie mydelko firmy Becca i da Vinci.

    Neomedia,
    ja nawet nie pamietam ile za nie placilam ale kupowalam w Douglasie :) ... szampony do wlosow maja czasami sporo dodatkow, ktore pedzelom nie sa potrzebne ;))

    MizzVintage,
    a tak do takiego doraznego przemycia to jeszcze ujdzie... ale w sumie na stronie maca pisze, ze do czyszczenia pedzli... o doraznosci nic nie bylo i to mnie torche wprowadzilo w blad :)

    Stri-linga,
    do doraznego mozesz kupic :)

    Swirrusku,
    dziekuje :* ... moj post tagowy wrzucilam pare dni temu :))

    OdpowiedzUsuń
  13. a ja tak jak Mizz Vintage jestem zadowolona z Maca jako takiego doraznego mycia bo raz w tygodniu robie kapiel w szamponie dla dzieci i mydelku antybakteryjnym,ale skoro mowisz ze dobre to cudo z Dlugiego to wyprobuje,na stronie mozna zamowic?

    OdpowiedzUsuń
  14. Agawcia,
    z tego co pamietam tak :) ... jakbys cos zamawiala w dougim, to w naszym niemieckim watku Maja podala kod na 10% rabatu :)

    OdpowiedzUsuń