Seiten

niedziela, 6 marca 2011

podsumowanie tygodnia... bo strasznie sie opuscilam ;)


  • przetestowalam dzis pedzle Sigmy i jestem bardzo zadowolona, z tym ze zobaczymy jak bedzie po praniu. Jezeli ich wyglad sie nie zmieni to prawdopodobnie zamowie jakies jeszcze. Najbardziej mnie oczarowal Small Tapered Blending - E45 i nie wiem czy nie dokupie jeszcze jednego bo rewelacyjnie mi pasuje do oka :D
  • ja nie wiem co sie stalo ale ostatnio zupelnie przestal mi odpowiadac zel pod prysznic z TBS o zapachu truskawki, pisalam o nim tutaj. Maselko do ciala skocznylo mi sie pare dni temu i teraz zabralam sie za Japanese Cherry Blossom, ktre mi sie bardzo podoba. Z tym, ze nie moge dojsc co sie stalo z truskawkowym zelem. Owszem jak go uzyje jako plynu do kapieli to jest ok, choc zapach jest slaby ale jako zel pod prysznic to zamiast truskawki wybija mi sie taki paskudny mydlany zapach, ktory mi dziala na nerwy :/
  • nie moglam sie oprzec i puscilam w swiat moje pierwsze zamowienie z niemieckiej strony NYX ;P
  • sciereczki do mycia twarzy uzywam dosc regularnie, krzywdy w dalszym ciagu mi nie robi... z tego co wiem dostepna jest ona w pl... chyba w drogerii Schlecker :)
  • kredka na linie wodna MaxFactor Kohl Kajal zdetronizowala Stile, jest rownie trwala a o wiele delikatniej prezentuje sie na oku... pomijajac bezproblemowa dostepnosc ;)
  • pouzywalam jakis czas korektora Hanskin Blemish Cover... i musze przyznac, ze osobiscie wole jednak ten z Skin79. Krycie maja podbne ale ten ze Skin79 lepiej i latwiej sie rozprowadza i ja mam wrazenie, ze mniej go widac.
  • i jeszcze pare slow o pomadce pielegnujacej L'oreal Universal Lip Glow, zdania nie zmienilam, ona nie jest zla ale milosci wielkiej z tego nie bedzie i pewnie jak zuzyje to powroce do ulubionej diorowej :) ... slabiej nawilza i jednak ten chemiczny posmak czasami mnie drazni :]

14 komentarzy:

  1. wszędzie te ściereczki, co w nich jest takiego dziewczyny?. Oj muszę takiej poszukać, widziałyście je w Warszawie?

    OdpowiedzUsuń
  2. Max Factor kredka - ja ja ja !!! Fantastyczne wiesci :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Pieknoscdnia,
    bo te wszystkie rzeczy to chodza falami, jak ktos zacznie i chwali to potem chce wszystkie ;))

    Urbi,
    kredeczka jest cacy :)

    OdpowiedzUsuń
  4. bardzo fajny pomysł na posta, więcej takich proszę:)

    OdpowiedzUsuń
  5. a ja od śceiereczki wolę szczoteczkę :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Skutecznie zachęcona dopisałam do listy kredkę i ściereczkę :D

    OdpowiedzUsuń
  7. MizzVintage,
    takie posty juz sie u mnie pokazywaly, to juz jest 7 z tej serii ;) ... tylko musi mi sie uzbierac odpowiednia ilosc rzeczy do podsumowania i nie zawsze mam czas w weekend ale na pewno tego typu posty beda sie dalej pojawiac :)

    Czarodzielnica,
    ja mojej szczoteczki jeszcze nie przetestowalam ;P ... moze dzis to nadrobie :)

    OdpowiedzUsuń
  8. bloga śledzę od niedawna, więc wszystkich postów jeszcze nie przeczytałam;) w każdym razie bardzo fajnie czyta się takie podsumowania:)

    OdpowiedzUsuń
  9. MizzVintage,
    troche tego naprodukowalam ;) ... dlatego tez napisalam, ze takie posty to stala seria, choc jak widac systematycznosc nie jest moja mocna strona ;)

    Dezemka,
    a dluga juz ta lista ;))

    OdpowiedzUsuń
  10. Szukałam tej osławionej przez Ciebie kredki Max Factor i nie mogłam jej znaleźć :( we wszystkich drogeriach które zaliczyłam mieli same ciemnie, jasnych niet. Będę dzielna i poszukam jeszcze raz :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Muszę rozejrzeć się za tą kredką.
    Chyba, że polecę do Schleckera (po szmatkę;)) i kupię cielaka z Basic:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Greydotcom,
    tak sie zastanawiam, czy w pl jest tylko MaxFactor czy jest to tak jak u mnie MaxFactor by Ellen Betrix... bo tak mi sie wydaje, ze moze byc roznica w asortymencie...

    Anonyme,
    kup cielaka z Basic, ciekawa jestem opinii :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Maus mam caly zestaw Sigmy i jestem z niego zadowolona poza jednym pedzlem. Skunks mnie bardzo rozczarowal.Gubi coraz wiecej wlosia. Uzywam go glownie do podkladu i pozniej mam cala buzie obklejona czarnymi wloskami.Wlosie po paru praniach stalo sie szorstkie. Dzis do tego raczka odleciala :(

    OdpowiedzUsuń
  14. Kamilanna,
    uuuu... to faktycznie jakis bubel musial byc. Nad tym sie na szczescie nie zastanawialam a z drugiej storny zawsze sie moze jakis taki zonk trafic :]

    OdpowiedzUsuń