Seiten

wtorek, 15 marca 2011

Zoeva... egzotyczna kreseczka ;)

Dzis zaszalalam i machnelam sobie zielona kreseczke. Prawde mowiac nie pamietam kiedy ostatnio mialam tak kolorowa kreske na oku... cienie owszem ale kolorowych kredek nigdy nie uzywalam :)

Uzylam zelowego linera Zoeva w kolorze "Exotique". I moge sie tylo powtorzyc, bo wrazenia z uzycia rownie pozytywne jak przy pierwszym linerze tej firmy. Po prostu miod, cud i orzeszki :D. Zawartosc sloiczka 3,7 g ... cudna kremowa konsystencja i niesamowita latwosc malowania.

Kreseczka przetrwala praktycznie caly dzien bez uszczerbku na urodzie ;)



42 komentarze:

  1. SLicznosci !!!!!!!!! Pieknie wygladasz w takiej kresce i kolor bosko pasuje ...

    OdpowiedzUsuń
  2. świetny kolor! Uwielbiam kolorowe kreski. Ja od siebie dodam, że w Polsce tanim i dobrym odpowiednikiem jest INGLOT numer 87 (eye liner w cake'u) - może się komuś to przyda;)

    A Ty zdecydowanie powinnaś zostać przy kolorowych kreskach - przynajmniej przy tej:) - bo wygląda to na Twoim oku rewelacyjnie:)

    OdpowiedzUsuń
  3. mi się taka kreska bardzo podoba, ale jak się umaluje już turkusem to wydaje mi się że mi nieładnie:(

    OdpowiedzUsuń
  4. Urbi,
    merci :* ... ja Ciebie widze w tym niebieskim, na pewno by cudnie pasowal :)))

    Barwy.wojenne,
    ja chyba wlasnie polubilam :))

    Kasq.,
    :))

    Atina,
    to pewnie zalezy... od koloru oczek,wlosow :) ja do tej pory bylam srednio przekonana do takich kresek :]

    OdpowiedzUsuń
  5. OMG ale cudo! :)) pięknie Ci w tej kreseczce :D

    OdpowiedzUsuń
  6. przepięęękny ten kolor <3

    OdpowiedzUsuń
  7. Slicznie prezentuje sie u Ciebie ♥ a jeszcze bardziej ciesze sie,ze zdecydowalam sie na linery po Twoim poprzednim wpisie:D
    Az nie moge doczekac sie paczki!!!

    :*

    OdpowiedzUsuń
  8. Hex jakiej paczki? ]:-> niah niah!


    slicznie wyglada:) nastepnym razem klikam trzy linery w sloiczkach i chyba jakis pedzelek:D !

    OdpowiedzUsuń
  9. Cudny, będzie mój! Często robię sobie taką turkusową kreskę cieniem MAC Teal, ale ten jest już na wykończeniu, cieszę się że podsunęłaś mi następcę ;))

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo Ci pasuje kreska w takim kolorze:) super!

    OdpowiedzUsuń
  11. woooow ślicznie! a jaka precyzja, jestem pod wrażeniem:)

    OdpowiedzUsuń
  12. suuuper,musze przy nastepnym zamowieniu wziasc ten zelik :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Parfait, Reniakicia,
    dziekuje :)

    Julia Natalia,
    a musze powiedziec, ze na poczatku sie wahalam czy bedzie to cos dla mnie :)

    Hexx,
    ja mam nadzieje, ze Zoeva rozszerzy kolorystyke... bo najchetniej kupilabym wszystkie :D

    Dimiti,
    hehehehe... okrutna jestes ;)

    pedzelek mam z MAC jest najlepszy :)

    Viollet,
    polecam :)

    Ewwwa, Sylwia,
    dziekuje :)

    Agawcia,
    te linery sa najlepsze :))

    OdpowiedzUsuń
  14. Dimiti....no:PPPPP

    Desti,
    licze ze niebawem Zoeva sie rozkreci i bedzie wieksza pula kolorow bo ostrze sobie pazurki nie tylko na kredki:)))

    OdpowiedzUsuń
  15. zakochałam się w tym kolorze!

    OdpowiedzUsuń
  16. Ślicznotka :* Pięknie i bardzo dobrze Ci w tym kolorku :)

    OdpowiedzUsuń
  17. I like it!!!! Super, kolorek przepiekny i bardzo Ci pasuje! Fajnie wspolgra z kolorem Twoich oczu i ta kredka na linii wodnej :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Madzik Monster ,
    :))

    Hexx,
    ja w ostatnim czasie i tak widze spory ruch jezeli chodzi o powiekszenie asortymentu :)

    Aga,
    bo on cudny jest :)

    Swirrusku,
    Tobie tez by pasowal Slicznotko :))

    Dzolina1,
    dziekuje :) na lini wodnej mam kredke MaxFactor, swietna jest :)

    OdpowiedzUsuń
  19. bardzo pozytywnie wyglądasz z taką kreską :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Desti,
    to bardzo dobrze wrozy na przyszlosc:)))

    OdpowiedzUsuń
  21. Łał przecudnie wyglądają pani oczka z tą kreseczką. W ogóle kocham takie kolory na oczach są śliczne ;))
    Zapraszam do mnie

    OdpowiedzUsuń
  22. nie wiem kto Ci dal prawo do pokazywania rzeczy niedostepnych dla mnie,ale ja Ci je odbieram ! jest boskiii :D

    OdpowiedzUsuń
  23. Lili, Cookie
    dziekuje :))

    Hexx,
    tez tak mysle :) a teraz przy tym szale zakupowym wywolanym przez Dimiti hehe...

    Pilar,
    to tak specjalnie ;)) a przy okazji to na wizazu jest watek do wspolnych zakupow, wiec nie jest az tak niedostepne :))

    OdpowiedzUsuń
  24. ten kolor jest wrecz stworzony dla Ciebie:D

    OdpowiedzUsuń
  25. Boski kolor, też mi się zamarzył i znalazłam podobny w eyelinerze Colistar z wiosennej kolekcji ( pisałam o niej) ma metaliczny połysk i ślicznie rozwesela oko,jak u Ciebie:)

    OdpowiedzUsuń
  26. przepięknie Ci w takim kolorze:)

    OdpowiedzUsuń
  27. Cudny! I piękne kreseczki. Jakiego pędzelka używasz?:)

    OdpowiedzUsuń
  28. Piękny kolor! Również jestem ciekawa jakiego pędzelka używasz bo kreska wyszła idealnie :) coraz bardziej podobają mi się kolorki Zoevy :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Agu,
    dziekuje :)

    Pieknoscdnia,
    fajne sa takie kolory na wiosne :))

    Lilla My,
    :)

    Norbit,
    dziekuje :)

    Anonyme, Shpilka,
    uzywam pedzelka MAC 210 Precise Eye Liner Brush, jak dla mnie jest najlepszy :)

    OdpowiedzUsuń
  30. Aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa ja nie mogę z Tobą!!!! Ja go chcęęęęęęęęęęę!!!!!!!!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  31. piekna ta kreseczka u Ciebie...i tak slicznie w niej wygladasz:)

    ja nie wiem, ale u mnie te kreski nie sa tak precyzyjne, szkoda, ze tak daleko mieszkasz:)

    ps. dzis moja drospa uzupeleniala nowy essence.....lepiej pozno nic wcale. Ale wybiore sie tam dopiero w nastepna sobote;) % wykorzystam:) hehe

    OdpowiedzUsuń
  32. Neomedia,
    dziekuje :) a kreseczke trzeba cwiczyc i wazny jest dobry pedzelek...

    ps. taki juz nas los emigrantek, ze przewaznie mamy daleko do innych ;)

    OdpowiedzUsuń