Seiten

wtorek, 8 marca 2011

Catrice „Enter Wonderland” ... pare slow na temat

Wszystko oczywiscie przez Hexx, bo ciagle latam do drogerii hehe... wiec za ktoryms razem nie moglam sobie odmowic przygarniecia paru rzeczy z aktualnej kolekcji „Enter Wonderland”. Ogolnie prezentuje sie przyjemnie, zywe i ladne kolory.

Wzielam podwojny cien, rozswietlacz, eyeliner...


zielony lakier przez pomylke i pozostle dwa na zamowienie :)

Do rozswietlacza chyba sie przywiazalam bo naprawde fajny jest, mimo niepozornego wygladu. Reszta produktow calkiem mozliwe ze zasili najblizsze rozdanie ;P

A pozatym to jasny rozowy blyszczyk jest w miare ok. Tylko, ze jest o wiele ciemniejszy jak na zdjeciu reklamowym. Cienie sa calkiem dobrze napigmentowane. Ten pojedynczy rozswietlajacy cien zupelnie mi nie podszedl... sam brokat albo cos w tym stylu. Sztuczne rzesy rozkoszne ale no tak... nie dla mnie ;) . Lakiery fajne, szczegolnie ten niebieski... cudny jest :)

16 komentarzy:

  1. Rozświetlacz śliczny, ja mam ostatnio fazę na rozświetlacze. Jak mówiłam przyjaciółce, czym jestem umalowana, to ona pyta: - Aż 3 rozświetlacze? Ano tak. Kocham je:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Pieknoscdnia,
    ja tez lubie rozswietlacze, dlatego ten mi sie spodobal, nie ma zadnych bajerow ale ladnie rozswietla i takie lubie najbardziej :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Opakowanie są prześliczne.
    Moty motylkowy mi się podoba ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Lady,
    opakowania jak zawsze proste ale urocze :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ten podwójny cień ma bardzo fajny odcień - czy to perła i mat?

    OdpowiedzUsuń
  6. Zostałaś oTAGowana ;)
    http://ecosmetics.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. dlaczego w mojej naturze nie ma tych produktów, a one są takie kuszące.

    OdpowiedzUsuń
  8. Kocham motyle <3
    Te lakiery wyglądają fajnie.

    OdpowiedzUsuń
  9. Greydotcom,
    tak to jest perla i mat :)

    Antiii,
    dziekuje :) ... ten tag juz jest u mnie na blogu od paru dni wiec nie bedzie sie powtarzac :)

    Yasminella,
    bo w pl dopiero co pojawila sie kolekcja Urban Baroque, wiec moze troche potrwac zanim sie ta pokaze :)

    Julia Natalia,
    lakiery sa fajnie :) ... takie wiosenne, nasycone kolory :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Maus:*
    lakiery cudnie sie prezentuja:)i pieknie dziekuje wiesz za co:D

    OdpowiedzUsuń
  11. kupilam dzis rozswietlacz....CUDNY JEST!!!!
    Reszta jakos sie nie kleila do rak:)

    a czekam na essens nowe...i ciagle sie nie moge doczekac. Pedzelki chcialam od nich i takie tam...

    Zreszta chce eyeliner kupic, ale nie wiem czy essens czy catrice. Ale kobitka dopiero catrice wykladala, weic nie przeciskalam sie....jak juz znajde essens to pomysle:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Neomedia,
    jak chcesz dobry eyeliner to ja jednak bym polecala Zoeva, trwalosc nie do przebicia :)

    ja mojego rozswietlacza jeszcze nie macalam ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  14. A jak te cienie podwójne się sprawują?

    OdpowiedzUsuń
  15. ALEKSANDRA,
    te cienie kupilam do rozdania, wiec ich nie uzywalam :) ale ogolnie na bazie cienie Catrice sprawuja sie calkiem dobrze, tylko roznie bywa z napigmentowaniem :)

    OdpowiedzUsuń