Seiten

środa, 2 marca 2011

Catrice haul

Dzis podczas zakupow w jednym z makretow... odkrylam, ze wstawili tam szafe Catrice... nowa szafe ha! ... i gdyby nie moj maz, ktory mnie w koncu odciagnal to pewnie stalabym tam do tej pory :] . Pomadki hmmm... te przy pierwszym podejsciu mi sie nie spodobaly... stare byly fajniejsze... przede wszystkim kolorystcznie ale zobaczymy... nie mialam czasu wszystkiego przetestowac. Podklady... testowalam ten matujacy, tego drugiego jeszcze nie bylo... sa faktycznie jasne i w zoltych odcieniach... w kazdym razie o10 i 020 chyba taka to ma numeracje... sa dla mnie za jasne :] ... a ja taki umiarkowany bladzioch jestem. Ja tam musze wrocic sama i spokojnie poogladac... w kazdym razie pare rzeczy zdazylo mi wpasc w lapki :D

Mozajkowy puder matujacy... to akurat ten jasniejszy odcien...

Brazer... matowy o cudnym brazowym kolorze, idealny do konturowania i braku chocby sladowych ilosci pomaranczy... ciagle mi trudno uwierzyc w to szczescie... chyba dokupie ten jasniejszy do kompletu :D

jesden z rozy... chlodny i dosc jasny... w testach wyszedl obiecujaco...

brazowy liner zelowy...

i nie moglam sie powstrzymac... bo cudne kolory lakierow wprowadzili... zlapalam takie fajny hologramek... i fiolet z cudnymi niewyczuwalnymi mikrodrobinkami...

Testy i swatche wkrotce... poniewaz sklep musze jutro jeszcze raz odwiedzic wiec moze cos przybedzie ;P

27 komentarzy:

  1. Dla mnie nie ma nic gorszego niż wyprawa z chłopem na zakupy. Wg niego do jakiegokolwiek sklepu, gdzie są kosmetyki powinniśmy tylko wchodzić po konkretną rzecz i od razu wychodzić. Za to w sklepach ze sprzętem RTV czy sportowym możemy siedzieć godzinami i wszyscy jesteśmy szczęśliwi. Nawet próby rozdzielenia się, że jedno idzie tam, a drugi tam nie pomogły, bo po chwili mi przychodzi i zaczyna marudzić...

    OdpowiedzUsuń
  2. Lakierow Catrice nie lubie bo sie zawiodlam na najbardziej porzadanym przeze mnie odcieniu, ale reszta - MIODZIOCHO !!! Az mnie scisnelo z zazdrosci :P

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja na pewno wypróbuję żelowe eyelinery i lakiery - śliczności!

    OdpowiedzUsuń
  4. brazer cudny !!
    czegoś takiego poszukuję chyba tylko jaśniejszego :) chociaż może i taki byłby dobry :)
    zakupki udane ;D
    ojj.. ja coś czuję że jak jutro pójdziesz do tego sklepu to przybędzie ;P
    jak cenowo są te kosmetyki ? :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajne zakupy :) Puder mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Kosodrzewina,
    ogolnie to i tak przewaznie odstawiam zakupy z mezem... ale dzis to mnie tam wcielo kompletnie... cala szafa do przejrzenia... troche czasu na to potrzeba ;))

    Urbi,
    tego jest jeszcze wiecej ;)) ... musze przeznac, ze od wiekow zadna drogeryjna firma tak mnie nie zainteresowala :) ... i ceny boskie :D ... podklad jedna z drozszych rzeczy to niecale 7 ojro :D ... a moze lakiery tez troche poprawili ;P

    Paramore,
    skoro u mnie pojawiaja sie nowe szafy to i w pl powinni wktorce wymieniac :)

    Kasiek,
    ten brazer jest jeszcze w jasniejszej wersji... choc ta o ile na zdjeciu moze wydawac sie ciemna to w rzeczywistosci taka nie jest dlatego wzielam ten kolor :)

    OdpowiedzUsuń
  7. czyzbys kochana znalazla swoj idealny brazer ? :D zakupy cudne, az przez Ciebie skocze jutro na zakupy :D

    OdpowiedzUsuń
  8. bardzo ladne zakupy:D u mnie tez ostatnio dodali pierwsza szafe catrice;) ze tez nie zauwazylam tego brazera!
    przygladalam sie glownie pomadka;) ale niestety dla mnie za ciemne...

    OdpowiedzUsuń
  9. Cammie,
    :) ... i jak tam upolowal ktos dla Ciebie pryszczaty puder ??

    Lady,
    wyprobuje go w weekend... niesamowicie mi sie podoba :)

    Swirrusku,
    zobaczymy jak bedzie w praniu ;)) ... ale calkiem mozliwe... i milego skakania zakupowego ;)

    Dimiti,
    te nowe rzeczy dopiero sie pojawiaja... wiec moze jeszcze ich nie bylo :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Zazdroszczę szafy Catrice, ja mam najbliższą... 70 km ode mnie!

    Ja kiedyś miałam faceta, który sam wyciągał mnie na zakupy... Szkoda, że jest ich tak mało

    OdpowiedzUsuń
  11. Vedette,
    to jest ten plus, ze Catrice to niemiecka firma... wiec wieksza mozliwosc trafienia na szafe... ja teraz mam dwie... ale poniewaz mieszkam poza miastem to tez musze 20 km w jedna strone jechac ;) ... no i LE znikaja u mnie rownie szybko... szczegolnie w wiekszych miastach...

    moj zakupy znosi dzielnie... przewaznie heh...

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo fajne zakupy też poluję na jakiś bronzer w kolorze brązu a niestety widziałam bardzo dużo pomarańczy, a ten eyeliner też fajnie się zapowiada(jaka była jego cena?)i może jakieś zdjęcie kreski tym eyelinerem muszę czekać może coś u mnie niedługo też się pojawi;)

    OdpowiedzUsuń
  13. TheAnn,
    swatche i dokladne opisy beda... dzis juz nie robilam bo nie bylo swiatla... liner kosztowal cos okolo 3,49... nie jestem pewna... na ceny nie mialam czasu patrzec ;)

    te brazery nie maja w sobie pomaranczy :)) ... na szczescie...

    OdpowiedzUsuń
  14. Ahh czemu u mnie w pobliżu nie ma catrice :)

    Piękne zakupy! Biedny mąż :D

    OdpowiedzUsuń
  15. no to dobrze:D w takim razie narazie portfel bezpieczny;)

    OdpowiedzUsuń
  16. Dezemko,
    maz przezyl wiec wiekszych szkod ;)

    Dimiti,
    na razie hehe...

    OdpowiedzUsuń
  17. Mnie też ścisnęło jak Urbanka- piękne te rzeczy- sun glow i puder-boże!!chyba 1 rzeczy z caprice które mi sie tak podobają:))

    OdpowiedzUsuń
  18. Lakiery holo!!!!!o rany:D Chcialabym dorwac puder a czy ktorys z tych rozy ma moze fioletowe tony???:)

    OdpowiedzUsuń
  19. Brunette's Heart,
    z ta roznica, ze Ty w pl te produkty kupisz... Urbi za kaluza nie za bardzo ;)

    Hexx,
    spokojnie :) ... to wszystko bedzie takze w pl w regularnej sprzedazy :) ...

    OdpowiedzUsuń
  20. Maus,
    wiem...ale niestety moja wioska nie posiada Catrice,dopiero teraz ma wejsc Kobo choc tez nie wiadomo dokladnie kiedy....

    OdpowiedzUsuń
  21. powiedz jaki market wstawil szafe catrice? Bede wiedziala do jakiego marketu meza nie zabierac:)

    Ja bylam dzis w Ihr platz , ale tam jeszcze nic z nowosci nie bylo. Ale bedzie.....

    OdpowiedzUsuń
  22. Moizaikowy puder wygląda świetnie. I kolor różu bardzo w moim typie.
    Ciekawe, co przybędzie... :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Ach jakie piekne! :D zazdraszczam :)))

    OdpowiedzUsuń
  24. Hexx,
    chyba, ze tak :D ... to pomysl co bys chciala... w paczce ejst jeszcze miejsce ;))

    Neomedia,
    Globus :) ... choc dzis bylam i Ihr Platz i szafa juz jest wymieniona :)

    Sabbath,
    puderek jest fajny... i bez nachalnych drobinek...

    Moodlishka,
    :))

    OdpowiedzUsuń
  25. Maus,
    to ja tak po cichu wykorzystam jeszcze okazje:D
    :*

    OdpowiedzUsuń
  26. Hexx,
    nie ma sprawy :) ... miejsce jeszcze jest w kopercie :D

    OdpowiedzUsuń