Seiten

piątek, 4 marca 2011

szczotka Tangle Teezer


Zachecona filmikiem na YT, postanowilam sobie kupic szczotke Tangle Teezer. Cena do przyjecia bo jakos 9 euro... zamowiona na amazon.de :)

Opis produktu: Szczotka Tangle Teezer delikatnie i bez wysiłku pozbywa się splątanych włosów w mgnieniu oka, bez bólu. Posiada ona unikalne zaprojektowane zęby flex,ułatwiające poślizg poprzez włosy. Szczotka eliminuje sploty i węzły, minimalizując łamanie, rozdwajanie i uszkodzenia spowodowane złym traktowaniem. Jest to idealne rozwiązanie dla każdego rodzaju włosów.Zalecana jest dla niezdrowych, zniszczonych koloryzacją włosów, przedłużanych włosów, splątanych a także dla dzieci, które nie lubią uczucia "ciągnięcia" podczas rozczesywania.

Szczotka jest lekka, wykonana z plastiku... specjalnie wyprofilowana co akurat dla mnie, osoby leworecznej jest srednio poreczne ale moge bez problemu jej uzywac wiec nie mam zamiaru sie czepiac. Przede wszystkim jest to szczotka i ma ona bezproblemowo rozczesywac wlosy... to takie male spostrzeznenie bo jak sobie poczytalam opinie na KWC to niektore wymagania mnie powalily :]

Poniewaz nie bylo czarnej to zdecydowalam sie na niebieska... nalezy pamietac zeby szczotki w zadnym wypadku nie pozostawiac stojacej na zabkach (tak jak na zdjeciu powyzej). Po dluzszym czasie zabki sie powyginaja... bo one sa jednak dosc miekkie.

Tu mamy to unikalnie ulozenie zebow :D ... i jak dla mnie ta szczotka rewelacyjnie masuje skore glowy, choc dla wrazliwych osob moze to byc za "ostre".

Moje wrazenia: Uzywam jej juz okolo tygodnia... i jestem bardzo ale to bardzo zadowolona. Mam cienkie i dlugie wlosy, ktore maja tendencje do platania sie i elektryzowania. Ta szczotka rewelacyjnie moje wlosy rozczesuje, takze gdy sa wilgotne po myciu. Nie szarpie, nie wyrywa... a wrecz przeciwnie wygladza i doprowadza do porzadku. Suche wlosy sie nie pusza i nie elektryzuja, ze to sa ladnie blyszczace i pod kontrola :D ... wiec wg mnie calkiem dobrze spelnia zapewnienia producenta.

39 komentarzy:

  1. Natykam się na tak sprzeczne recenzje tej szczotki, że sama nie wiem, co o niej myśleć. Ale kusi mnie! Mam co czesać ;)))

    OdpowiedzUsuń
  2. tag http://spot-blogspot.blogspot.com/2011/03/and-oscar-goes-to.html

    OdpowiedzUsuń
  3. Cammie,
    ja jestem bardzo zadowolona :) ... moje inne szczotki poszly w odstawke i ta jest tak latwo umyc... dzieki temu moje wlosy sie mniej przetluczczaja :) ... mnie przekonal filmik, ktory wstawila Niessia25 :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Jak przeczytałam że masuje skórę głowy to od razu wiedziałam że mój portfel będzie chudszy :D uwielbiam głaskanie, drapanie, masowanie skalpu :D hehe - perwersyjnie to zabrzmiało :P

    OdpowiedzUsuń
  5. No nieeeee, znowu ta szczotka ... Niedlugo wyskoczy z mojej lodowki jak tak dalej pojdzie ... :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Greydotcom,
    ja uwielbiam dokladnie to samo :D ... i teraz sie nia namietnie czochram po skalpie ;)))

    Urbi,
    hehehehe... w sumie nie byloby to takie zle ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. oj kurcze czuje sie skuszona :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Hehe a ja właśnie dodałam notkę również na temat tej szczotki a że zaczynam dopiero testy ;) to jeszcze o niej dużo powiedzieć nie mogę.
    Faktycznie trzeba się przyzwyczaić do tego "drapania" po głowie.

    OdpowiedzUsuń
  9. łał, szczotka, która rozczesze moje poplątane włosy bez ciągnięcia?! musi być moja! :)

    OdpowiedzUsuń
  10. przydałaby mi się ta szczotka, szczególnie, że elektryzują mi się włosy

    OdpowiedzUsuń
  11. moja ulubiona szczota i mojego dziecia rownież :) mam jeszcze wersje torebkowa. obie moje wlosy kochaja.

    OdpowiedzUsuń
  12. Swirrusku,
    :))

    Dziuniek1987,
    ja ja po pierwszym uzyciu pokochalam ale chcialam troche dluzej potestowac zanim cos napisze :) ... i ja uwielbiam to drapanie...

    Aberracja,
    :))

    MissDood,
    u mnie sprawuje sie swietnie ale spotkalam sie tez z opinia dziewczyny, ktora napisala, ze ta szczotka jej wlosy elektryzuje...

    Hola Ola,
    u mnie tylko zwykla byla dostepna... tzm. nawet nie szukalam za bardzo... jak dorwalam na amazonie to nazychmiast kupilam... ale ta torebkowa tez by mi sie przydala... bede musiala popatrzec na ebayu :D

    OdpowiedzUsuń
  13. Właśnie miałam o niej pisać:D Również jestem baaardzo zadowolona:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Ciekawa. Ja wole jak jest większy rozstaw ząbków, bo choć rozczesuję 0,5 h to mniej mnie ciągnie.

    OdpowiedzUsuń
  15. Anonyme,
    jak widze, wiekszosc jednak jest zadowolona :)

    Lady,
    ta Cie ciagnie ??

    OdpowiedzUsuń
  16. Po tych wszystkich pozytywnych opiniach marzy mi się ta szczotka!:) Mam okropnie plączące się włosy i suche... może za miesiąc... ^^'

    Btw. Ja jeszcze żadnej negatywnej oceny nie słyszałam, no może oprócz tego, że koleżanka mówiła, że różowa trochę kiczowato wygląda :D

    OdpowiedzUsuń
  17. Kathrin Jot,
    wiesz jak sie ja wezmie w rece... to jest tak lekka, ze faktycznie mozna pomyslec... ot kawalek taniego plastiku... ale efekt jaki daje, mnie przekonal w 100% :)

    OdpowiedzUsuń
  18. jaka śliczna niebieska, ja mam różową:D

    OdpowiedzUsuń
  19. Norbit,
    i jak... zadowolona ?? :)

    OdpowiedzUsuń
  20. hehe ja mam fioletową dużą i małą czarno-różową do torebki;) torebkowa wersja jest super także polecam;)

    OdpowiedzUsuń
  21. mam taka sama tylko rozowa gdzies od miesiaca moze 2 ,tez rewelacjynie sie sprawdza na moich wloskach jezeli chodzi o rozczesywanie ale trace troche wlosow podczas rozczesywania,tez tak masz Desti?bo ja sie nasluchalam ze mniej wlosow tez wylatuje podczas czesania ale u mnie tak nie jest ...hmm ale wloski sa fajnie lsniace- chodz to duuza zasluga Cemenciku :)-,nie placz sie tak jak wczesniej i dobrze sie rozczesuje nawet mokre wlosy.

    OdpowiedzUsuń
  22. Dimiti,
    no wlasnie chyba sobie dokupie taka torebkowa :) ... bo ona tez dobra na wyjazdy...

    Agawcia,
    zdrowy czlowiek traci dziennie do 100 wlosow :) ... wiec nie ma opcji zeby na szczotce nie bylo ani wloska... a wiadomo, ze dlugie wlosy nawet jak trzy to wygladaja jakby tego duzo bylo na szczotce ;)

    OdpowiedzUsuń
  23. Kochana a z tego amazona wysyłają do Polski? Bo na ebayu ta szczotka jest o wiele droższa, nie wspominając o allegro...

    OdpowiedzUsuń
  24. Najbardziej lubię drewniane szczotki, ale może się skuszę

    OdpowiedzUsuń
  25. Chodziło mi o to, że jak jest większy rozstaw ząbków to mniej ciągnie jak mam kołtuny.

    OdpowiedzUsuń
  26. Ja używam tej szczotki od ok pół roku i początkowo podobało mi się jedynie to, że faktycznie łatwiej rozczesuje włosy. Po jakimś czasie przyzwyczaiłam się do niej. Gdy jednak pojechałam na kilka dni do pl (nie zabierając jej) i przeczesałam moje włosy normalną szczotką, byłam w szoku - nagle moje włosy zaczęły się niemiłosiernie plątać, elektryzować oraz były jakieś takie "płaskie".. Od tamtej pory jestem wierna tagle'owi :))

    OdpowiedzUsuń
  27. Desti ja jestem strasznie zadowolona, już jej nie zamienię na żadną inną (no może tylko kolorek zmienię, na taki niebieski:D dużo mniej włosów mi wypada, świetnie rozczesuje i uwielbiam ten masaż głowy. Tylko denerwuje mnie, że jak się czeszę przy mężu to mi zawsze dogryza "dlaczego używam jego szczotki do butów" :D

    OdpowiedzUsuń
  28. Vedette,
    watpie... z tego co wiem w pl nie ma amazona, bo oni wysylaja tylko do krajow gdzie jest amazon.

    Pieknoscdnia,
    drewniane sa sliczne... ale niestety u mnie sie nie sprawdzaja...

    Lady_flower123,
    aaaa... to teraz juz wszystko jasne :))

    Aliss,
    wniosek z tego, ze koniecznie musze kupic wersje torebkowa :))

    Norbit,
    to mu powiedz, ze niewazne do czego... wazne, ze dziala ;))
    a mniej wlosow moze faktycznie wypadac... bo wypadaja te co maja a nie te co przyokazji sie wyrywa czeszac normalnymi szczotkami :D

    OdpowiedzUsuń
  29. brytyjski amazon wysyła do Polski. sprawdzone wielokrotnie.

    OdpowiedzUsuń
  30. no prosze, smiesznie wyglada, ale jak jest dobra to czemu nie ;-)) wyglada na duzo drozsza.

    OdpowiedzUsuń
  31. Aki,
    faktycznie :)) ... nigdy mi to nie bylo potrzebne a pamietam czas gdy nawet z brytyjskiego do mnie nie chcieli wyslac :D ... z tym, ze trzeba uwazac czy produkt jest wystawiony przez amazon czy przez innego sprzedawce, ktory wystawia swoje rzeczy na amazonie... bo ten moze nie wyslac do pl.

    Ooliskaa,
    na zdjeciach tak wyglada ;) ... na mysywna a ogolnie leciutka ale tak chyba tez powinno byc... zeby sie wygodnie uzywalo :)

    OdpowiedzUsuń
  32. Naleze chyba do tych nielicznych,ktore nie pieja z zachwytu :(
    U mnie sie nie sprawdzila.
    Pozostane przy swojej z naturalnego wlosia.

    OdpowiedzUsuń
  33. Kamilanna,
    ja mialam do tej pory taka z naturalnego wlosia z plastikowymi zabkami. Inaczej to nie mialam szansy rozczesac wlosow, choc wcale nie mam ich duzo :] ... i to byla tez jedyna, ktora moich wlosow nie elektryzowala. Do tej tez podeszlam niepewnie, trudno bylo mi uwierzyc, ze plastik nie bedzie mi robil na glowie szopy ;)

    OdpowiedzUsuń
  34. też mam chrapkę na tę szczotkę :) tylko przy moim użytkowaniu podejrzewam, że ząbki krótko będą proste ;)

    OdpowiedzUsuń
  35. Lili,
    ja tez musze sobie wbic do glowy, zeby jej nie zostawiac stojacej na zabkach :D ... zawsze mozesz kupic ta mniejsza torebkowa ona ma zamkniecie chroniace zabki przed wyginaniem ;)

    OdpowiedzUsuń
  36. Normalnie się skuszę :) W przyszłym tygodniu będę w Irlandii to poszukam tam. Może obejdzie się bez kosztów przesyłki i oczekiwania na przesyłkę :)

    OdpowiedzUsuń
  37. Asiunia,
    w UK sa te szczotki normalnie dostepne w sklepach wiec podejrzewam, ze w Irlandii tez powinny byc :)

    OdpowiedzUsuń
  38. rowniez posiadam ta szczotke ale mojego serca nie skradła, o jej plusach i minusach wypowiedzialam sie na mpoim blogu http://zakupoweszalenstwo.blogspot.com/2011/10/szczotka-tangle-teeser.html zapraszam

    OdpowiedzUsuń
  39. Cieszę się, że mogłam przeczytać tą recenzję, ponieważ zastanawiam się nad zakupem tej szczotki :-)

    OdpowiedzUsuń