Seiten

piątek, 25 marca 2011

NYX Round Lip Gloss

To bylo moje pierwsze spotkanie z blyszczykiem tej firmy. I jedno wiem na 100%, ze na pewno nie ostatnie. Wrazenia jak najbardziej pozytywne, mam ochote na kolejne kolory a wybor maja calkiem spory.

Wybralam kolor 34 Real Nude. Jest to cudny chlodny roz. Pacynka nie za duza i wygodna. Trwalosc na moich ustach przyzwoita, blyszczyk nawilza i pielegnuje usta.

Jest bezdrobinkowy i ma calkiem dobre krycie (jak na blyszczyk) a przy tym ciagle wyglada naturalnie i nie jest klejuchem.

Daje efekt tafli, usta wygladaja na pelne i gladkie.

cena 5,95 €

19 komentarzy:

  1. Kolor cudny i pięknie wygląda na ustach :)

    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  2. fajny, taki delikatny :) super

    OdpowiedzUsuń
  3. Jak pachnie? zapraszam na konkurs:)

    OdpowiedzUsuń
  4. bardzo fajnie się prezentuje ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. nic tylko calowac ;-) piekne usta, lubie takie delikatne kolory.

    OdpowiedzUsuń
  6. KiziaMizia, Brunette's Heart, Kaśq.,
    :)))

    Pieknoscdnia,
    slabiutko...lekko cytrynowo, tak mi sie przynajmniej wydaje :) nic specjalnego ale efekt na ustach mi sie podoba :D

    OdpowiedzUsuń
  7. a nie pachnie ci on tak jak plyn do mycia naczyc;)? ja mialam te blyszczole i caly czas mi sie wydawalo, ze wlasnie tak smierdola troche;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Kasiek,
    :)

    Ooliskaa,
    ja tez lubie :))

    Dimiti,
    no wlasnie cytrynowy zapach z czyms mi sie kojarzyl i nie wiedzialam z czym, bo cytrynowych plynow do naczyn nie cierpie :] ale zapach blyszczyka mi nie przeszkadza i na ustach potem nic nie czuje :)

    OdpowiedzUsuń
  9. strasznie ladny kolor, bardzo naturalny.
    chyba czas sie porwac na tego NYXa ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. B ladny kolor-taki idealny roz.Ja szczerze mowiac nic nie mialam jeszcze z tej firmy -sama niewiem dlaczego....

    OdpowiedzUsuń
  11. Ooooo ladny!!! Bardzo ladny !!!

    OdpowiedzUsuń
  12. Też mam ten kolor ;) Jest świetny, właśnie taki chłodny idealny róż ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo mi się podoba na ustach a i cena przyzwoita. Fajny produkt:)

    http://kobiece-wariacje.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. Maus po raz kolejny widzę, że lubimy podobne odcienie :) piękny jest ten błyszczyk, ciągle się wzbraniam przed zamówieniem NYXa, bo mój portfel już ledwo zipie ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Ślicznie wygląda na ustach ;)
    Nyx kusi, kusi...

    OdpowiedzUsuń
  16. Blondeshead,
    sprobowac warto bo maja fajne produkty :)

    Elfiku,
    ja tez nie wiem dlaczego :)

    Urbi,
    niop :))

    Yasminella,
    ja tez :)

    Kathrin Jot,
    cudny jest :)

    Goniaroniaa,
    :)

    Kobiecewariacje,
    to wlasnie w NYX jest suer :) dobre produkty za przyzwoita cene.

    Estella,
    widocznie pasuja nam podobne odcienie :)) ja bym jeszcze pare rzeczy kupila ale na razie tez dalam sobie spokoj :)

    Lady,
    oj kusi ;)))

    OdpowiedzUsuń