Seiten

sobota, 5 marca 2011

Artdeco zel do usuwania skorek

Na poczatku stycznia tego roku napisalam posta (tutaj) o zamiarze dbania a wlasciwie usuwania moich skorek paznokciowych. I nie nie... wcale nie zapomnialam, co prawda systematycznosc lezy i cienko kwiczy ale staram sie (w miare mozliwosci) trzymac je w stanie zadbanym ;P

Wtedy tez kupilam sobie produkt do skorek Maybelline i musze przyznac, ze jestem z niego srednio zadowolona. A poniewaz ostatnio wpadl mi w oko zel z Artdeco do skorek, wiec nie zastanawiajac sie dlugo nabylam droga kupna... cena okolo 7 € :)

W zestawie mamy patyczek. Zel ma takze pielegnowac paznokcie... zawiera olejek migdalowy. Podoba mi sie, ze do nakladania mamy tu pedzelek. W Maybelline jest pacynka, ktora mi osobiscie niezbyt wygodnie sie nakladalo. I z Artdeco jestem zadowolona, spisuje sie o wiele lepiej.

Dla zainteresowanych ;)

A jak juz lazilam kolo paznokciowych rzeczy... w drogierii DM rzecz jasna... to wpadly mi w lapki jeszcze dwie rzeczy z p2. Sztyft do poprawek z wymienianymi koncowkami... i pielegnujaca Base Coat. Z calej kolorowki p2 lakiery i wszystkie produkty do paznokci sa najlepsze i najbardziej godne polecenia :)

7 komentarzy:

  1. podoba mie sie ten specyfik Artdeco... tez musze zaczac bardziej dbac o moje pazurki :)

    OdpowiedzUsuń
  2. ciekawa jestem tej bazy i korektora?:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Swirrusku,
    ja sobie z tym dbaniem ciagle powtarzam... wychodzi srednio bo ciagle mi brak czasu ;)

    Antiii,
    na razie nic nie powiem na ten temat bo nie probowalam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja z p2 mam top coat chroniący przed wodą i słońcem i nie jestem zadowolona... a żel z Artdeco z chęcią spróbuje :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Lady In Purplee,
    na pewno jedne rzeczy sa fajne inne nie... jak w przypadku kazdej innej firmy... najwazniejsze jak sie cos dobrego znajdzie ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Maus zobaczyłabyś ostatnio moje paznokcie, czysta groza. Nie mogę znaleźć dobrego pisaka do poprawek,wciąż cosik z nimi nie tak.

    OdpowiedzUsuń
  7. Pieknoscdnia,
    ja mam tez z Essence ale ten ma koncowke jak seroki mazak i nie zawsze udalo mi sie wyczyscic tam gdzie chcialam ;) ... ten z p2 ma zaokraglona koncowke, wydaje mi sie, ze bedzie lepsza. I plusem jest to, ze ma zapasowe koncowki bo wiadomo ta z Essence za jakis czas bedzie brudna i przestanie spelniac swoja funkcje a ja nie wiem czy da sie to jakos wyczyscic.

    OdpowiedzUsuń