Seiten

sobota, 26 marca 2011

MACowy nowy skladaczek :)

Poniewaz nabralam ochoty na jeszcze :) ... a inne firmy jakos nie wypuszczaja nic co by mi w oko wpadlo, postanowilam zlozyc sobie kolejna czworeczke. Oczywiscie znowu troche w ciemno bo zamawialam online... a po macaniu w sklepie malo co z kolorow zostalo mi w glowie.



Zdecydowalam ponownie na czworki bo bardzo lubie te paletki. Nie dosc, ze latwiej mi sie przechowywac to przez przezroczyste wieczko widze, ktore wyciagam.



Tym razem padlo na dosc dziwne ale bardzo ciekawe kolory :)



W paletce znalazly sie:
  • Mylar (Statin) - cremowy bialy z lekkim polyskiem
  • Trax (Velvet) - bordowo-sliwkowy z lekkim polyskiem
  • Smut (Velvet) - przytlumiony czarny z czerwonym polyskiem
  • Club (Stain) - czerwono-brazowy z zielonym polyskiem





Club i Trax slicznie opalizuja w zaleznosci od swiatla. Mylar bedzie sie ladnie prezentowal w wewnetrznym kaciku i pod lukiem brwiowym a Smut na dolnej powiece i w zewnetrznym kaciku :)



Moze jutro uda mi sie maznac cos na oku, bo bardzo ciekawa jestem jak te kolory beda sie prezentowac :)

34 komentarze:

  1. przeswietne te kolory!
    chyba najwyzszy czas zaopatrzyc sie w jakas MACowa paletke ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetna paletka, w zasadzie wszystkie widziałabym w swojej kosmetyczce :)
    Lubię takie odcienie jak "Trax" :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Blondeshead,
    ostrzegam, ze to wciaga ;))

    Agi,
    jak beda sie na oku rownie ciekawie prezentowac jak na zdjeciach to tez bede bardzo lubila ;))

    OdpowiedzUsuń
  4. mam Smut i Club - oba bardzo lubię :)

    OdpowiedzUsuń
  5. no ladne,ladne kolory :D chociaz ja bym dodala jakis mocniejszy akcent ,turkus na przyklad :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Smut jest boski. Macowych cieni mogę mieć nieskończoną ilość:)

    OdpowiedzUsuń
  7. nie mam tylko Smut, ale widze, ze musze sie zaopatrzyć :) Miłego użytkowania :)

    OdpowiedzUsuń
  8. OMG ale cuda :D Club ciekawie wygląda :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Club ładny.
    W czwóreczce wydlągają bardzo ładnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Fajne kolorki. Najbardziej podoba mi się Trax. To makijaże pierwsza klasa będą u Cibie:)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  11. Estella,
    jakie jeszcze cienie MAC masz/lubisz ?? moze tez mi sie spodobaja :D

    Pilar,
    dodac zawsze mozna :) turkus mam jako pojedynczy cien ;)

    Pieknoscdnia,
    a duzo juz masz ?? pokazywalas moze jakie masz ? szukam inspiracji na kolejne zakupy ;))

    Swirrusku,
    wzajemnie :) jak to fajnie ze pasuja nam te same kolory, zawsze mozna podpatrzec ;P

    Reniakicia, Lady,
    :))

    Kobiecewariacje,
    ja jestem ciekawa jak trax bedzie wyglada na oku bo to sa takie cienie gdzie trudno jednoznacznie stwierdzic ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ile kosztowała paletka? :)
    [jesli mozesz to odpisz pod moja ostatnią notką ] :D

    OdpowiedzUsuń
  13. Hemliggg,
    na pytania dotyczace mojego postu odpowiadam na moim blogu.

    Pojedyncze wklady kosztuja po 13,00 euro za sztuke a pusta paletka 7,50 euro.

    OdpowiedzUsuń
  14. Świetna, choruję na MAC już dawno, a nie wiem kiedy wylądują w moim kufrze.

    OdpowiedzUsuń
  15. a inne firmy jakos nie wypuszczaja nic co by mi w oko wpadlo - od tego stwierdzenia u mnie sie zaczeła przygoda z Mac :)

    piekna 4eczka Desti, smut ma i bardzo lubie :))

    OdpowiedzUsuń
  16. Eweska,
    ja sie dosc dlugo opieralam ale macowe cienie maja cos w sobie :)

    Hola ola,
    tylko u mnie ogranicza sie ona do cieni i rozy :)) ... no i pedzelki lubie ;P

    OdpowiedzUsuń
  17. oj....szalejesz...szalejesz dziolcha :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Zgin przepadnij silo nieczysta i przestancie mnie tu ze wszystkich stron kusic cieniami mac'a !!!! :mad:

    OdpowiedzUsuń
  19. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  20. Urbi,
    kiedy one sa takie fajne hehe...

    ;P

    OdpowiedzUsuń
  21. ja Tobie dogaduje, ze szalejesz a sama nie lepsza jezdem:)

    wlasnie dostalam oferte drugiej szansy na ebayu i kupilam 3 blyszczyki NYXa :)
    nawet calkiem tanio:)

    OdpowiedzUsuń
  22. no prosze :)) i kto tu szaleje ;P

    OdpowiedzUsuń
  23. Mmmmm.... Trax.... :))) już go wpisałam na swoją listę :)

    OdpowiedzUsuń
  24. widze, ze trax sie najbardziej podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Trax i Smut wygladaja ciekawie.
    Ponoc Trax jest trudny do okielznania?
    Jestem ciekawa jak Ty sobie z nim poradzisz ;)

    Uwielbiam MACa coraz bardziej :P

    OdpowiedzUsuń
  26. świetne recenzje-bardzo ciekawy blog!
    kochasz wizaż ? zapraszam również do mnie :*

    OdpowiedzUsuń
  27. Kamilanna,
    jak robilam swatcha to wlasnie sobie pomyslalam, nie bedzie to latwy cien ale u maca to tez nic nowego ;)

    Lace and red lipstick,
    dziekuje :) a wiazaz owszem lubie :)

    OdpowiedzUsuń
  28. u mnie pierwsze oczarowanioe Mac juz sie uspokoiło, uwielbiam cienie, mam róz ulubiony, blota bez któego juz nie moze zyć i błyszczyki, mascare ale juz mnie kusza mazidła z douglasa :))

    OdpowiedzUsuń
  29. mazidla z dougiego ?? czyli "wyprodukowane" dla dougiego... widzialam chyba tusz i kredke...

    OdpowiedzUsuń
  30. Ahh, mnie też coraz bardziej kuszą cienie MACa :P Smut mi się baaardzo podoba, i club :D

    OdpowiedzUsuń
  31. Ja sie dlugo opieralam ale jednak niektore sa swietne :))

    OdpowiedzUsuń
  32. przepraszam, wyrazilam sie ogólnie ze wracam do firm dostepnych w Dougim bo sephory u nie ni ma :(

    OdpowiedzUsuń
  33. u mnie tez nie ma sephory ;)) a w sumie szkoda, ze nie ma... przydalaby sie konkurencja douglasowi :]

    OdpowiedzUsuń