sobota, 19 maja 2012

kremowe cienie Kiko w akcji :)


 W sumie nie tak dawno pokazywalam dwa cienie w kremie z Kiko. Wiele osob (i ja w sumie tez) bylo zaskoczonych, dosc mocna pigmentacja, ktora jest rzadko spotykana w kremowych cieniach. Fakt te cienie maja wieksza ilosc pigmentu jak blink blink, przez co da sie je uzywac jako dosc mocne kolorowe bazy. Choc jasny cien jest mimo wszystko bardziej blyszczacy jak ciemny.

Na zdjeciu ponizej mamy dowod naoczny ;)


 Tak sie prezentuje sam cien ale zeby tak wygladal, to trzeba nakladac go pedzlem. Tego typu cienie nalozone palcem traca tak niesamowicie na intensywnosci, ze az mi bylo trudno w to uwierzyc. Nalozone pedzlem, plaskim jezyczkiem ze sztucznego wlosia, prezentuje sie dokladnie tak jak powinien. Potem jak wyschnie mozna go rozetrzec ale i tak na tyle mocno trzyma sie wtedy na powiece, ze nie jest to takie proste. Oczywiscie zdaje sobie sprawe, ze polozony jest lekko nierowno ale nie zaloezalo mi specjalnie na perfekcyjnej symetrii, w koncu dla mnie to byla tylko baza. Tym jasnym cieniem rozswietlilam wewnetrzny kacik ale pewnie kiedys zrobie jakis "iskrzacy" makijaz ;)


W makijazu uzylam rozu "Junkshow" i fioletu "Omen" z paletki UD, te cienie sa na tyle mocne, ze widac je gdy sa nalozone na ciemna baze. To tak tez w celu sprawdzenia, bo jak dla mnie fiolety tak samo ladnie prezentuja sie z chlodnymi brazami. 


 I oczywiscie rzesiska, na poczatku zrobilam zjdecia bez. Jednak czegos mi brakowalo. O ile live makijaz wygladal dobrze, tak na zdjeciach czegos mu brakowalo i tak jak myslalam, rzesy okazaly sie dopelnieniem :)


Bonusik ;)


W koncu dzis wylazlo slonko, wiec sie powoli rozmrazam... do tego mam urlop, wiec jest nadzieja, ze sie kopne w zadek i pokaze te wszystkie rzeczy, ktore czekaja na swoja kolej :)

A przy okazji milej i slonecznej niedzieli robaczki.

Buziam :*


63 komentarze:

  1. Z fioletem wyglada to wszystko pieknie,róż i rzęsy i już wogole jestem zachwycona:-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Sroczko podzielam Twoją miłość do takich kolorków...

    Co to za rzęsy - wyglądają cudnie?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. przez chwile musialam sie mocno zastanowic ;) ... to sa moje ulubione Ardell 122 Black :)

      Usuń
    2. wyglądają naturalne (tak, że na pierwszym zdjęciu zastanawiałam się co to za tusz) a przy tym są takie długie

      jeśli moje wprawne oko dobrze widzi - to są to jakby kępki na przezroczystym paseczku - cudo !

      Usuń
    3. dobre masz oko :D

      te rzesy juz pokazywalam -> http://cosrocewokowpadnie.blogspot.de/2010/12/sztuczne-rzesy-ardel.html

      Usuń
  3. Zazdroszczę wprawnej ręki :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. im wiecej sie cwiczy, tym lepiej wychodzi ;D

      Usuń
  4. jak zwykle boski wyszło :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Sroko, ślicznego masz pycholka!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jak sobie zrobie malunki wojenne to nawet to wyglada ;D

      Usuń
    2. Ja tu chwalę pycholka a nie malunki! :)

      Usuń
    3. kiedy ten pychol tu wymalowany, bez wyglada zupelnie przecietnie ;D

      Usuń
    4. nie chce tu lac wazeliny ale Ty naprawde jestes sliczna:)

      Usuń
  6. Wiedziałam, że będą cudowne! :)
    Zakochałam się w nich!

    Buziaki, Magda
    PS.Zapraszam na nową notkę

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ten jasny jest dosc specyficzny i trudniejszy do okielznania ;D ale ciemny jest swietny... jak pozostale ciemne takie sa, to warto im sie przyjrzec :)

      Usuń
  7. Śliczny makijaż:) Fiolet się bosko prezentuje na takiej bazie.

    OdpowiedzUsuń
  8. Z tym fioletem bardzo, bardzo mi się podoba, ożywiło makijaż i buzię :)

    OdpowiedzUsuń
  9. cienie cudowne ...
    z rzesami wszystko dopracowane super ...
    stosujesz jakas dietke bo policzki jakies takie wychudzone ...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. spadlam pod stol :D ... wychudzona to ja na pewno nie jestem hehe... wrecz przeciwnie... diety nie stosuje, bo mi tylko bokiem wychodza i dalej targam moje 10 kg nadwagi :D ... stosuje za to skomplikowana gimnastyke autoportretowa i czasami to mnie szyja po zdjeciach boli od tego wyginania ;D ... od roku strzelam sobie zdjecia i wychodzi mi to coraz lepiej heh...

      Usuń
    2. No ja własnie tez się miałam pytać czy schudłaś, bo tak na bonusiku to wygląda;)
      makijaż jak zawsze boski!

      Usuń
    3. prawde mowiac nie wiem, calkiem mozliwe ze pare deko udalo mi sie w koncu zgubic ale do celu to jeszcze daleka droga uslana kamieniami ;D ... oponke dalej posiadam :]

      Usuń
    4. sroczko na bank coś w tym jest, bo jak zobaczylam zdjęcie bonusa to pierwsze co pomyślałam to "ale ten makijaż jest piękny", a drugie "ale jakoś tak mało sroki" :P więc wiesz :D

      Usuń
    5. kurcze burze rozpetalam ...
      teraz musisz sie tlumaczyc he he ..

      Usuń
    6. Ank, moze faktycznie cos w tym jest, tylko ze ja dopoki nie widze zmian w oponce, to inne tez srednio rejestruje ;D a ze wagi nie mam i sie nie waze... wystarczy mi obwod w pasie i porownanie do ehhh... spodni w ktore sie nie mieszcze :]

      Usuń
  10. Rozmarzyłam się przez Ciebie.

    OdpowiedzUsuń
  11. jeden z moich najbardziej ulubionych mkijazy z tych, które ostatnio pokazalas :)

    za Twoj kolor oczu dalabym sie zabic... moj niebieski jest mocno okraszony szarosciami...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. to trzeba takich cieni szukac, zeby wyciagnely z oczek jak najwiecej tego niebieskiego :D

      Usuń
  12. Ja nie wiem czy ja Ci to kiedyś mówiłam ale śliczna jesteś, wiesz? :)

    OdpowiedzUsuń
  13. makijaz bardzo mi sie podoba,ja na razie musze pocwiczyc swoje(nie)umiejetnosci makijazowe:D
    milej niedzieli:)!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. cwiczyc... cwiczyc... i to jak najwiecej :)

      Usuń
  14. wow wyglądają cudownie

    OdpowiedzUsuń
  15. Kurcze faktycznie mocna pigmentacja jak na cienie w kremie! ile kosztuje taki cien?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. 6,90€ o ile dobrze pamietam :)

      Usuń
  16. Świetne cieniowanie i te kolory ah :)

    OdpowiedzUsuń
  17. swietna pigmentacja :) I faktycznie te rzesy to wisienka na torcie:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. teraz moge sobie czesciej na rzesy pozwolic, z moja nowa pincetna, przyklejanie to sama przyjemnosc ;D

      Usuń
  18. Sroczi, szczerze i od serca- każdymi cieniami jesteś w stanie wykonać perfekto makijaż :)) nawet jakbyś wzięła farbę -plakatówkę to stworzyłabyś cud efekt :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O to to :) Dobrze gada :)
      Ja też czekam na swój Graphite.

      Usuń
    2. Aliss,
      gdyby nie obawa o oka, to bym sprobowala ;)

      Krzykla,
      tylo pamietaj pyndzelkiem sie lepiej naklada, jak sie chce uzyskac porzadny kolor :)

      Usuń
    3. Dobrze, żeś ogarnięta kobieta, nie musiałam pisać że to niezdrowie :D Ale fakt faktem, rękę dałabym sobie uciąć że podołałabyś ;)

      Usuń
  19. Pięknotko Ty! Znowu zmalowałaś cuda na powiekach :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziekuje :* ja jednak zdecydowanie lubie mocniejsze makijaze :D

      Usuń
  20. Na Tobie wygląda wszystko ślicznie i proszę się nie sprzeciwiać!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. kiedys bede musiala cos zmalowac zeby pokazac, ze nie wszystko ale chyba faktycznie wiekszosc hihi... dziekuje :)

      Usuń
  21. Lubię Cię w takim wydaniu :-)

    OdpowiedzUsuń
  22. bardzo lubię zestawienie brązu z fioletem, śliczny makijaż

    OdpowiedzUsuń
  23. Pięknie wyszło jak zawsze:) Tobie roczko również miłej niedzieki życzę!:) a najlepiej to na grilu:)Ps. ależ Ty masz piękne duże oczyska!:)))hmmm...:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. mam nadzieje, ze to nie ja mam na tym grilu lezec ;D

      dziekuje :) oka to bylo to co zawsze w sobie lubilam ;)

      Usuń
    2. Hehe no skąd:D najlepiej jakiś szaszłyk albo kiełbasa:D no natura hojnie obdarzyła Cie w piekną buzie!:)

      Usuń
  24. Sliczny makijaz i masz takie ladne rzesy!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. rzesy sa sztuczne... co zreszta podalam w poscie :D

      Usuń
  25. Przepiękny makijaż! Rzesiska dodają mu dużo uroku :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. z ta pinceta co mam to sie tak latwo przykleja, ze teraz codziennie moge rzesika nakladac ;) ... i do tego sie swietnie trzymaja :D

      Usuń
  26. Wygladają w akcji naprawdę pięknie .. plus zdolne łapcie , plus rzęsiorki .... marzenie !
    Mam takie , ze Sroka mi robi takie biuti oko ! :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. sroka nie potrafi na cudzych okach ;D

      Usuń
  27. akcja prześliczna -efekt niesamowity ale to żadna nowość

    OdpowiedzUsuń
  28. masz przepiękną cerę! dopiero zaczęłam czytać Twojego bloga więc nie wiem czy to kwestia makijażu czy natury ale zachwycasz mnie:)i robisz przepiękne makijaże oczu

    OdpowiedzUsuń