Seiten

sobota, 3 września 2011

look... brazy na szybko ;)

Zanim przetestuje nowa paletke z jesiennej kolekcji, to siegnelam po jedna z moich ulubionych paletek Chanel, ktorej chyba do tej pory nie pokazywalam w makijazu, 14 Mystic eyes.

Ja juz wielkokrotnie pisalam, ze lubie cienie tej firmy i nigdy nie mialam z nimi problemu. Pewnie amerykanska wersja (kwadratowe cienie) jest moze troche latwiejsza w obsludze ale i nasze okragle wypiekance bardzo mi sluza. Ta paletka to jak widac dwa brazy, jasny roz do rozswietlania i srebro wpadajace w braz. W tym makijazu wykorzystalam tylko oba brazy i troszeczke rozu w wewnetrznym kaciku.



Zwyklaczek w brazach na szybko. Wtedy gdy nie ma czasu na zabawe i kreski. Ja wiem, ze sa osoby, ktore potrafia zorbic kreske praktycznie przez sen, jak niestety jak sie spiesze to zawsze krzywo pojade i po chwili jestem dziko wsciekla ;)



Na ustach Dior Lip Polish 004.



W ogole ostatnio wrocilam do Misshy Perfect Cover i przypomnialam sobie za co ja tak bardzo lubie. Nalozona jajkiem BB wyglada jeszcze lepiej i jednak swietnie sie trzyma :)



A pozatym:




:)

25 komentarzy:

  1. mam nadzieje, ze kiedys i ja bede sobie mogla pozwolic na takie kosmetyki :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Uwielbiam ten odcień brązu =]

    bardzo mi się podoba ten make up =]

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękny makijaż, sama baardzo często stosuję brązy w swoich makijażach, co neutralność to neutralność:)

    OdpowiedzUsuń
  4. KOSMETASIA,
    ja tez kiedys takich nie uzywalam :)

    martynkaczarna,
    dziekje :)

    Natasza,
    ja tez :)

    OdpowiedzUsuń
  5. "na szybko", dobre:) Ja na wyczarowanie takiego makijażu potrzebuję z pół godziny!:(

    OdpowiedzUsuń
  6. Sylwusia,
    dziekuje :) ... brazy sa bezpieczne...

    Racja Pielęgnacja,
    jasny cien na cala powieke, ciemny w zewnetrzny kacik, rozetrzec... jakis cien do rozjasnienia wewnetrznego kacika i gotowe :) ... najlepiej uzyc w miare neutralne kolory, wtedy jest latwiej :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Pięknie wyglądasz w subtelnych brązach, bardzo ładnie rozświetliłaś oko :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Idalia,
    dziekuje :* ... ostatnio znowu polubilam brazy :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Sroczka, ja Cię KOCHAM za te brązy!!! Moje powieki codziennie są ubrane w takie kolory. :)
    Dziewczyny lubią brąz, jak to śpiewał kiedyś Rynkowski. :D
    Chętnie przygarnęłabym takie cudeńka. Szaleję na punkcie brązowych (czasem nawet szarych i grafitowych) cieni do powiek...
    Uwielbiam. :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetny make up!:) i paletka też piekna:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Wspaniały makijaż, bardzo elegancki :)

    OdpowiedzUsuń
  12. ślicznie :) ja też nie potrafię zrobić kreski na szybko

    OdpowiedzUsuń
  13. Fajne kolory i makijaż ;)
    Świetny kolor ust :3

    OdpowiedzUsuń
  14. uwielbiam brąziki itp. bardzo ładnie w tym makijażu ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Och! Ach! Piękny ten makijaż! Uroczo Twoje oczęta w nim wyglądają. W ogóle brązy są super na co dzień :)

    P.S. Bardzo lubię śledzić Twojego bloga, więc miło by było gdyby jego autorka odwiedziła również mnie :)

    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Bardzo przyjemne kolorki tej paletki :)

    OdpowiedzUsuń
  17. świetne kolory, bardzo eleganckie :) wyglądasz bardzo łądnie w tym makijażu wyglądasz

    OdpowiedzUsuń
  18. Już sama nie wiem .... chyba wolę Cię w szarościach i filetkach ,ale w tych brązach też jest ślicznie .Paletka śliczna ! No i to Twoje rozcienowanie .. raz , ze masz na czym poszaleć ,a dwa umiejetności są !

    OdpowiedzUsuń
  19. Mami,
    chyma musze maznac cos mrocznego dla odmiany hehe... ale pod warunkiem, ze nie bede musiala wychodzic z domu... bo choc lubie mocniej, to jednak z mocnym makijazem nie bede latac do sklepu ;D

    OdpowiedzUsuń
  20. No ,ale do kina ... na kolację we dwoje .. no i specjal for us ! ;)

    OdpowiedzUsuń
  21. Mami,
    slepia na bloga musze malowac jak jest jasno na dworze, zeby potem moc zdjecia zrobic ;) ... a do kina i na kolacje to juz swoja droga :D

    OdpowiedzUsuń