Seiten

poniedziałek, 26 września 2011

fioletowa jedynka Kiko

Zeby nie bylo, ze ostatnio u mnie same brazy to dzis mam pojedynczy cien Kiko.
Pierwszy cien, ktory kupilam to byl braz, pokazywalam go tutaj.



Opakowanie standardowe zawierajace 3 g cienia za 4,90 €



Kolorek to 159 Viola Elettrico Perlato



Jest to wyjatkowy fiolet, dajacy w rzeczywistosci efekt lekkiej rybiej luski, czyli mieni sie na inne zblizone odcienie. Bardzo mi sie spodobal, bo jest taki troche inny jak moje pozostale fiolety, w zaleznosci od swiatla ma sie wrazenie, ze wpada w niebieski.



Tak prezentuje sie na skorze z lampa blyskowa.
Zrobilam zdjecie z blyskiem, bo wtedy o wiele lepiej oddany jest kolor.



Bede go probowala jeszcze na innych bazach, bo na razie uzylam go na kredce i trwalosc mogla by byc lepsza. Mam nadzieje, ze na bazie sie to poprawi, bo ten drugi cien spokojnie wytrzymuje 8 godzin na powiece bez jakichkolwiek zmian, ten fiolet lekko zbladl po 4 - 5 godzinach, co nie za bardzo mi sie spodobalo.

Pokazalam go, bo mam juz zrobiony makijaz z udzialem tego cienia, ktory pokaze wkrotce i wtedy bedzie od razu wiadomo jak cien prezentuje sie solo :)

10 komentarzy:

  1. ładny kolor, w opakowaniu wydaje się taki płaski, ale widać że na ręce zyskuje ;) Czekam na makijaż :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Nawet nie wiesz jak ja kocham fiolety. <3
    Ale faktycznie, 4-5 godzin to kiepski wynik, czekam na relacje po użyciu bazy.

    OdpowiedzUsuń
  3. Dość fajny kolor, ja mam podobny (wydaje mi się, że trochę intensywniejszy) z Kobo ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękny kolor. Szkoda, że tak szybko blednie.

    OdpowiedzUsuń
  5. ładny kolor :) czekam na makijaż :))

    OdpowiedzUsuń
  6. Mam 4 cienie Kiko i jestem z nich niesamowicie zadowolona. :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Mhm ... już "widzę" , ze Ci ładnie w nim :D
    Czekam czekam ..
    Z KIKO cienia nie mam ,ale może kiedyś ..

    OdpowiedzUsuń
  8. mam kilka kolorków tych cieni i bardzo je lubie :)

    OdpowiedzUsuń