Seiten

piątek, 9 września 2011

look... w ulubionych kolorach ;)

Obiecany makijaz z uzyciem liliowej jedynki p2, ktora pokazywalam tutaj. Jak widac wcale nie wyglada tak wsciekle na oku jak mogloby sie wydawac, patrzac na cien w opakowaniu.



Bardzo lubie polaczenie liliowych, fioletowych kolorow z wszelkiego rodzaju szarosciami. Tu uzylam dwoch cieni z mojego MACowego skladaczka a dokladnie troszeczke Deep Truth i wiecej Knight Divine :) ... kreska zrobiona jest linerem Zoeva Eclipse.





Na ustach blyszczyk KIKO, ktory wam ostatnio pokazywalam.
Kocham ten blyszczyk :)



Tak sie prezentuje w calosci



A pozatym :)



:)

22 komentarze:

  1. Piękny makijaż! Myślisz, że przy zielonych oczach się sprawdzi? :)

    OdpowiedzUsuń
  2. ale śliczny make up :) nauczysz mnie tak malować? zartuje ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. dziekuje dziewczyny :D

    Motylica,
    musisz sprobowac... zielone ma tez rozne odcienie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. pięknie, jak również bardzo lubię takie kolory i połączenia ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Baaajkowy !
    Jak u Elfa ! Really !!
    To oczko powinno zdecydowanie zstapić to ,które masz do tej pory po prawej stronie !

    Jeju naucz mnie tak te cienie pieknie cienować !
    Połączenie kolorów wyszło cudne !

    OdpowiedzUsuń
  6. Do niebieskich oczu szarość pasuje jedynie właśnie z lilią i różem :). Piękny makijaż.

    OdpowiedzUsuń
  7. śliczny makijaż! podoba mi się to zestawienie kolorów :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Wygląda super! Bardzo mi się podoba połączenie tych kolorów =]

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja zawsze się strasznie irytuję, jak cień wygląda zupełnie inaczej na oku niż w pudełku ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Pięknie Ci w tym makijażu Sroczko ;*

    OdpowiedzUsuń
  11. Używasz do blendowania pędzelków z Zoevy? Zastanawiam się nad 227 i 228 :)

    OdpowiedzUsuń
  12. robisz najpiękniejsze makijaże!

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetny makijaż. Uwielbiam fiolety, choć sama w nich dobrze nie wyglądam :)

    OdpowiedzUsuń
  14. piękny :)) moja dzisiejsza inspiracja na wieczór :)) pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  15. dziekuje dziewczyny :* i ciesze sie, ze sie podoba :D

    Mami,
    prosze bardzo... oczko sie zmienilo, to po prawej ;)

    Nyx,
    a mi to nie przeszkadza ;) ale dletego warto macac cienie, bo czasami cos niepozornego pieknie wyglada... i na odwrot :)

    zielonoszare,
    nie :) do blendowania mam glownie MAC, Sigma i Barbary Hofmann... z Zoevy uzywam glownie do nakladania cieni: duzego jezyczka 232 i malutkiego jezyczka 235 :)

    OdpowiedzUsuń
  16. baaardzo lubię fiolety, piękny makijaż !

    OdpowiedzUsuń
  17. świetny makijaż, bardzo mi się podoba. gdybym tak umiała, również byłby moim ulubionym kolorystycznie makijażem :)

    OdpowiedzUsuń
  18. adrianna,
    ja kiedys tez nie potrafilam :) wszystko zalezy od zaciecia i po prostu trzeba cwiczyc ;)

    OdpowiedzUsuń