Seiten

czwartek, 22 września 2011

platynowy blekit z Essie



Po drugim podejsciu do lakierow Essie, pisalam o tym tutaj... czas na kolejna probe i wychodzi na to, ze sie z tymi lakierami polubie. Z tego wniosek, ze nie mozna skreslac lakieru po jednej probie, szczegolnie w przypadku lakierow, ktore wiekszosc chwali.



Wybralam dosc spokojny kolor, pasujacy na kazda pore roku, szaraczek jest dobry na wszystko ;) ... choc byl on czescia wiosennej kolekcji Essie Resort Collection 2011.



Kolor "Fair Game" to wg producenta platynowy blekit.
Odcien jest dosc ciekawy i w sumie od razu wpadl mi w oko.



W opakowaniu mamy 13,5 ml lakieru. Pedzelek standardowy, lakier o odpowiedniej konsystencji czyli nie za gesty i nie za rzadki, przez co bardzo wgodnie naklada sie go na paznokcie. Trwalosc tez dobra, pare dni wytrzylam u mnie bez odpryskiwania a to juz calkiem dobry wynik.




Moge napisac, ze faktycznie zmienilam moje zdanie o Essie i nie jest tak zke jak mi sie na poczatku wydawalo. Najprosciej jak przed kolejnymi zakupami, sprawdze w sklepie czy dany kolor mi bedzie odpowiadal a z kupowaniem w ciemno bede ostrozniejsza. Bo wiadomo lakier lakierowi nierowny, nawet jak sa z tej samej firmy :)

13 komentarzy:

  1. Super kolor, uwielbiam takie srebrzystopodobne :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajny kolor, chociaż myślałam, że będzie bardziej niebieski ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Summerxoxo, Ev,
    :)

    Greatdee,
    ja prawde mowiac sie bardzo zdziwilam, jak sie doczytalam ze to ma byc niebieki ;D ... mi sie spodobal na zasadzie fajnego szaraka hehe...

    OdpowiedzUsuń
  4. kolor bardzo mi przypadł do gustu idealny na jesień :)

    OdpowiedzUsuń
  5. super wyglada na pazurkach. ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. cudny kolor, świetnie wygląda ;p

    OdpowiedzUsuń
  7. Ciekawy kolor:-))
    Nie potrafie przekonac sie do Essie, kolory maja ciekawe ale jednak nie do konca mi leza....

    OdpowiedzUsuń
  8. Podoba mi się ten kolorek ;) Niestety z lakierami Essie nie miałam jeszcze do czynienia.

    OdpowiedzUsuń
  9. Dla mnie to taki srebrzysty szarak z błękitną nutą ;) Wygląda kusząco!

    OdpowiedzUsuń
  10. Hexx,
    ja sie powoli przekonuje, choc moj pierwszy lakier mocno mnie zniechecil :]

    OdpowiedzUsuń