Seiten

sobota, 10 września 2011

KIKO Frozen Nail Lacquer... zamrozony szmaragd

Wsrod ostatnich nabytkow z KIKO, znalazl sie tez lakier do paznokci, moj pierwszy tej firmy, wiec bedzie to premiera. Bardzo jestem ciekawa i poniewaz od poniedzialku pracuje, wiec lakiery znowu pojda w odstawke, to postanowilam jeszcze przetestowac i zobaczyc jak sobie radzi.


Frozen Nail Lacquer to limitowanka z 6 kolorami, bedaca czescia jesiennej kolekcji Kiko. Buteleczka zawiera 11 ml lakieru i kosztuje 4,90 €



Ten odcien wpadl mi odrazu w oko i wiedzialam, ze musze go kupic bo inaczej bedzie mnie wiecznosc meczyc a do tego wiadomo jak to jest z LE.



Jest to 03 Frosted Emerald.



I na paznokciach podoba mi sie jeszcze bardziej. Jest to niesamowity lekko metaliczny szmaragdowy kolor. Naprawde bardzo trudno bylo mi go uchwycic na zdjeciach.



W swietle dziennym z lampa.



W swietle dziennym bez lampy.



Malowanie paznokci tym lakierem to nawet dla mnie byla sama przyjemnosc. Wygodny pedzelek, ktory jest idealny (nie za szeroki i nie za waski) i bardzo dobrze rozprowadza lakier na paznokciu. Lakier sam w sobie nie za gesty, dwie warstwy wystarczyly i paznokiec jest pokryty rowno i bez zadnych niespodzianek. Lakier dosc szybko schnie i ma bardzo ladny polysk.

Prawde mowiac zaluje, ze nie wzielam innych odcieni z tej LE... bo nie wiem kiedys znowu zawitam do Kiko, pozostale kolory mozecie zobaczyc tutaj. W kazdym razie narobil mi ochoty na inne lakiery i na pewno przy okazji im sie przyjrze a takze bazom, top coatom i innym poduktom do pielegnacji paznokci :)

Wg producenta lakiery te nie zawieraja skladnikow takich jak toluen, kamfora, DBP, formaldehyd i akrylan styrenu.

20 komentarzy:

  1. Uwielbiam turkus na paznokciach. Przepięknie wygląda :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Kocham ten kolor, mam podobny z Inglota i Revlonu:)

    OdpowiedzUsuń
  3. ufffff.... :)))
    Lakierki też sa na mojej liście zamówienia .
    Dziekuję za te recenzję !
    :*
    p. s chyba domówie jakiś kolorek !

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękny, ogólnie to wybór lakierów mają niezły :)

    OdpowiedzUsuń
  5. taki wręcz królewski ;) chętnie bym go przetestowała

    OdpowiedzUsuń
  6. piękny kolorek =)

    OdpowiedzUsuń
  7. Piekny kolor!
    Mowilam,ze lakiery Kiko maja idealne pedzelki :D
    Jesli bedziesz chciala powiekszyc lakierowa kolekcje,to bardzo chetnie pomoge Ci w zakupie ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Mami,
    nie ma za co :D ... jak masz okazje to bierz te z jesiennej kolekcji, bo sa naprawde fajne :)

    Maja,
    poszla siooo ;))) ... wystarczy, ze jak kiedys bedzie mi Regensburg po drodze to sobie popatrze hehe... ale kolor jest tak sliczny, ze sie nie moge napatrzec :D

    OdpowiedzUsuń
  9. a mi się kolor średnio podoba, może na żywo wygląda lepiej. nie moja kolorystyka :)

    OdpowiedzUsuń
  10. adrianna,
    na zywo wyglada bosko :D choc faktycznie nie wszystkim musi sie podobac, bo to dosc specyficzny kolor :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Kolor jest naprawdę przepiękny. :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Sama nazwa koloru: szmaragd mi się podoba =]

    Bardzo ładny odcień, choć ja i tak bym go nie kupiła, bo jest za ciemny =]

    OdpowiedzUsuń
  13. świetny kolor i ładne paznokcie :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Beauty Wizaz,
    z paznokciami wlasnie musialam sie pozegnac ;) po dwoch tygodniach dopieszczania i malowania musialam dzis sciac na krotko, bo jutro znowu do pracy :]

    OdpowiedzUsuń