Seiten

wtorek, 27 września 2011

look... fiolety z dedykacja ;)

Z dedykacja oczywiscie dla Mami, ktora lubi fiolety na sroczych slepiach
i dla odmiany po tych wszytkich brazach :)

W roli glownej jedynka Kiko 159 Viola Elettrico Perlato , ktora pokazywalam wczoraj,
dwa cienie z Urban Decay "The Black Palette" i bialy cien MAC "Crystal Avalanche".



Cos czego nie uchwycil aparat, to oczywiscie to mienienie sie kikowego cienia, w zaleznosci od swiatla. Cien sam w sobie jest przyjemny w uzyciu, latwo sie rozciera a intensywnosc mozna stopniowac, dobrze sie laczy z innymi cieniami, jedyne co musze jeszcze przy okazji sprawdzic, to to jak bedzie z trwaloscia na bazie pod cienie, bo na grubej kredce Zoevy jednak nie bylo rewelacji, co mnie troche zdziwilo, bo braz na innej kredce wytrzymal bardzo ladnie.



  • tusz ja to przewaznie u mnie YSL Singulier
  • kremowy liner Zoeva "Night Violet", uwielbiam w dalszym ciagu. Dla mnie to najlepsze linery, glownie ze wzgledu na kolory i trwalosc.
  • roz... no wlasnie, uzylam bardzo delikatnie rozu Sleek Flushed 935, pokazywalam wam go tutaj. Mialam spore obawy ze wzgledu na dziki i intensywny kolor. Jednak da sie go oswoic i cudnie wyglada na skorze. Ostatnio cos mi sie podobaja mocniej podkreslone policzki.
  • na ustach blyszczyk Kiko, pokazywalam go tutaj i pare razy pojawial sie na blogu.
  • brwi kredka Artdeco i pociagniete kredka Givenchy, dla wzmocnienia koloru i utrwalenia.




i bonusik



:)

35 komentarzy:

  1. Ja też uwielbiam fiolety, piękne kolory i oczywiście makijaż też!

    OdpowiedzUsuń
  2. ooo jaka miła odmiana od brązów :)
    bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  3. sroczka jakie ma ladne oczka, a jakie pomalowane!:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ev,
    dziekuje :)

    jamapi,
    jak nie mialam brazow, to przez pare lat a teraz mi sie nazbieralo ;) ale fiolecik dla odmiany tez zawsze sie znajdzie ;P

    OdpowiedzUsuń
  5. kocham fiolety
    śliczny make up
    pozdrawiam
    eff ( http://kosmetyczny-swiat.blogspot.com/ )

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczny, fioletowy smokey :) I róż się ładnie komponuje.

    OdpowiedzUsuń
  7. Jej jak ślicznie :) Zresztą każdy Twój makijaż mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  8. A Twoje oczy są poprostu prześliczne :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Wow cudowny makijaż, bardzo Ci pasuje;)

    OdpowiedzUsuń
  10. łooo ;) piekny fioletowy smok!:)

    OdpowiedzUsuń
  11. ślicznie wyglądasz w fioletach :) a makijaż bardzo ładny :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Sroczko, pojechałaś po bandzie ;) przepiękny makijaż dawno nie widziałam tak udanego połączenia kolorów, rewelacja!

    OdpowiedzUsuń
  13. Ooo !!! Piękne - uwielbiam takie kolorki

    OdpowiedzUsuń
  14. ślinię się! ja też kocham fiolety na Tobie!

    OdpowiedzUsuń
  15. Pięknie :) Niesamowicie podkreślają Twoją tęczówkę. Powinnaś nosic tylko fiolety ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. Przepięknie. Niestety mnie fiolety już się przejadły :P

    OdpowiedzUsuń
  17. Ja chciałam tylko powiedzieć, że mnie też podobają się fiolety... A na Sroczych oczach to już w ogóle...

    OdpowiedzUsuń
  18. Piękny makijaż! I w ogóle zestawienie kolorów cudne!

    OdpowiedzUsuń
  19. Ekhm ekhm .... :D
    No i JEST!!! cos co na Sroce wygląda tak , ze az dech zapiera !
    Wow napiszę tylko . Podoba mi sie szalenia ! A ten KIKOwy cień w akcji super !

    OdpowiedzUsuń
  20. Ślicznie, bardzo mi się podoba, normalnie napatrzeć się nie mogę :P

    OdpowiedzUsuń
  21. Chyba najładniejszy zestaw cieni jakie zaprezentowałaś na blogu :)

    OdpowiedzUsuń
  22. bardzo ładnie wyglądają te cienie, chciałabym dobrze umieć się nimi malować, bo rzadko kiedy mi tak precyzyjnie wychodzi :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Bardzo ładny fioletowy makijaz! Uwielbiam ten kolorek na oczach.. :)

    OdpowiedzUsuń
  24. kolory piękne, ale makijaz zwala z nóg!! :o
    piekny i bardzo starannie wykonany. Nie moge sie napatrzec! :)

    OdpowiedzUsuń
  25. dziekuje dziewczyny :* ... bardzo sie ciesze, ze makijaz sie spodobal :D

    OdpowiedzUsuń
  26. ślicznie.. bardzo Ci pasują fiolety :)

    OdpowiedzUsuń