Seiten

piątek, 16 września 2011

Balea i nie tylko... czyli sroka przeleciala przez DM ;)

Oba produkty naleza do Balea Young i jak to przewaznie bywa w przypadku tej serii, sa to produkty o niesamowicie samkowitych zapachach, czesto wersje limitowane, choc akurat na tym nie widze takiej wzmianki, wiec moze beda dostepne przez dluzszy czas. Ostatnio pokazywalam wam inny zel pod prysznic "Traum Geschöpf" i go uwielbiam (pachnie nieziemsko na moschus, migdaly i brzoskwinie), w sumie wiele mi go juz nie zostalo. Z nowosci kupilam zel pod prysznic i balsam do ciala. O nazwie "Zucker Schnute" i pachnie rownie apetycznie waniliowo - cytrynowo - kremowo, czyli jak swiezo upieczony sernik.



Do tego zaciekawil mnie balsam do ciala "Cell Energy" , ktory ma chronic komorki skory. Ogolnie ma poprawiac elastycznosc i napiecie skory. Zawiera ekstrakt z komorkami macierzystymi jablka, oraz peptydy ktore wspomagaja synteze kolagenu i odnowe naszej skory.



A przy okazji wpadly mi w lapki dwa niebieskie pekacze... nowosci z p2 i Essence, oraz ostatni lakier z LE "NATvenTURista" ... teraz mam juz wszystkie 4 kolory ale o nich bedzie nastepnym razem :)



Uwielbiam zakupy w drogerii DM, pomijajac ten niesamowity wybor i bardzo fajne produkty, to rewelacyjne sa ceny... te zakupy nie przekroczyly 10 € :)

19 komentarzy:

  1. Uwielbiam Dm :D Wchodzę tam z 30 euro i wychodze z taką wielką torbą, że szok :) Lubie również Baleę, a najbardziej szampon do brązowych włosów.

    OdpowiedzUsuń
  2. Chciałabym mieć pod nosem taką galerię. ;] te produkty z balea bardzo mnie intrygują, szkoda, że nie mam możliwości testowania. ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Powinnaś zamieszkać w DM :D. Czekam na swatch tego lakieru z Naturventuristy :)

    OdpowiedzUsuń
  4. ah zazdroszczę Ci dostępu do tych wszystkich produktów Balea :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Sosmooth,
    hmmm... moze sprobuje ten szampon, bo wiele juz o nim slyszalam...

    Vila,
    bardzo duzo produktow Balea jest dostepnych na allegro :)

    zoila,
    beda swatche wszystkich 4 :D zamieszkac niekoniecznie... ale wystarcza mi zakupy co jakis czas hehe...

    sypa,
    :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Też uwielbiam zakupy w DM zawsze jak jestem w Niemczech to robię zapasy na cały rok;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Balea Balea .. mniam mniam póki mam :)))

    OdpowiedzUsuń
  8. mam ochotę na jakiś produkt balea :D

    OdpowiedzUsuń
  9. DM jest świetny ale dziwne jest to że tak kiepsko u nich z promocjami

    OdpowiedzUsuń
  10. ten lakier po środku fajnie wygląda . :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ciekawa jestem tych trzech produktów Balea =]

    OdpowiedzUsuń
  12. o ja juz wracam do Niemiec wiec tez przelece DM;))

    OdpowiedzUsuń
  13. Nie patrzyłam jeszcze na all. :) Zaraz sprawdzę. Dzięki. ;*

    OdpowiedzUsuń
  14. Mami,
    hehe...

    Lady In Purplee,
    a na co mialyby byc te promocje... DM i tak ma smiesznie niskie ceny za calkiem dobre kosmetyki :P

    Natasza,
    na pewno sie podziele wrazeniami :)

    Agata Ma Nosa,
    DM-owe loty to w sumie czysta przyjemnosc ;D

    OdpowiedzUsuń
  15. No jak możesz! Jak możesz :P

    OdpowiedzUsuń
  16. Aleee sympatycznie wydane 10€. ;)
    Aż zazdroszczę, że macie drogerię DM.

    OdpowiedzUsuń
  17. Dezemka,
    no wlasnie nie wiem ;) to jakos tak samo z siebie :P

    OdpowiedzUsuń
  18. właśnie w miniony weekend kupiłam Balee Young, również w wersji niebieskiej- dla mnie pachnie jak surowe ciasto na cytrynową babkę:) mam również pękacza z p2, w kolorze złoto-fioletowym:) to był mój pierwszy raz z p2:)

    OdpowiedzUsuń