Seiten

środa, 28 września 2011

sweterek nietoperek... czyli H&M po raz kolejny :)

Wlasnie przekonalam sie, ze nie tylko australijskie firmy sprzedaja cos czego nie maja. To samo robi H&M online i wysyla mi na raty, wg zasady "jak bedzie do dojdzie" hmmm...

Dzis przyszedl sweterek nietoperek. Pierwszy raz zobaczylam go w filmiku Katosu i niesamowicie mi sie spodobal ten ksztalt, takiego cudaka jeszcze nie spotkalam :)

Probowalam mu zrobic zdjecie na rozne sposoby ale na kazdym wyglada rownie "pokracznie", pewnie ze wzgledu na to, ze uszyty jest z kwadratu. Rekawki siegaja za lokiec. Sweterek ma szeroki i luzny (krotki) golf. Material jest bardzo przyjemny, niegryzacy i cieply. Z przodu mamy kieszonke. Pulower siega mi za kuper, wiec jest idealny.



Wydaje mi sie swietny na jesien, pod niego mozna zalozyc koszule,
lub zwykla bluzke bawelniana z dlugim rekawem.



Pullover (19,95 €) dostepny jest w 3 kolorach: camel, granat i jasny bez.

17 komentarzy:

  1. fajniuchny! na jesien jak znalazl. ja jeszcze nie mysle o jesieni bo za oknem w Bawarii 25 stopni :)

    OdpowiedzUsuń
  2. axxxasworld,
    ile jest stopni na Bawarii to akurat wiem ale mi to nie przeszkadza w kupowaniu jesiennych rzeczy, bo pogoda ma to o siebie, ze dosc szybko sie zmienia ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. fajny, lubię nietypowy design swetrów :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetny, strasznie lubię takie sweterki. :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajnie wygląda, muszę zajrzeć do H&M, wieki tam nie byłam. A pogoda w Bawarii niedługo niestety ma się zmienić...

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo fajny wieszaczek :)
    Sweterek też super, bardzo lubię taki fason.

    OdpowiedzUsuń
  7. Na modelce fajnie wygląda :) Lubię takie dłuższe swetry do legginsów!

    OdpowiedzUsuń
  8. sweterek jest wspaniały i jeszcze ta musztardowa torebka!!! cudo :)

    OdpowiedzUsuń
  9. fajna alternatywa dla poncha :)

    OdpowiedzUsuń
  10. śliczny ten sweterek i pewnie bardzo ciepły :D

    OdpowiedzUsuń
  11. kocham takie sweterki ;]
    pozdrawiam
    eff ( http://kosmetyczny-swiat.blogspot.com/ )

    OdpowiedzUsuń
  12. Luba,
    mam nadzieje, ze tak jeszcze jakis czas zostanie ;) ... a co do H&M, to jestem bardzo pozytywnie zaskoczona, bo przez dlugi czas w ogole mi nie odpowiadalo to co mieli w ofercie, ani materialy ani fasony a teraz maja wiele bardzo fajnych rzeczy i takich normalnych, nie tylko dla "nastolatek"

    Bella,
    ja tez lubie, szczegolnie fajne na jesien :D

    OdpowiedzUsuń