Seiten

wtorek, 13 września 2011

L'Oréal Majirel... czyli sroka testuje kolejna farbe :]

Czyli kolejny odcinek mojego niekonczacego sie poszukiwania farby idealnej. Jakis czas temu opisywalam wam moje przygody z farbami Wella i farba w piance L'oreala, poczytac mozna tutaj. I wtedy pare osob polecialo mi farbe L'oreal Majirel. A poniewaz od dluzszego czasu podobal mi sie kolor wlosow Agi, ktora tez ta farbe zachwalala, to nie pozostalo mi nic innego jak sprobowac.



Oczywiscie na wstepie dostalam oczoplasu i nie wiedzialam na jaki odcien sie zdecydowac. Na poczatek chcialam ostroznie potestowac i wybrac jeden odcien. Pomyslalam, ze mieszac moge pozniej jak sie z nia oswoje.



I tak zdecydowalam sie na odcien 7,1 ktory jest co prawda srednim zimnym blondem, ale po tym jak pare razy brazy mi wychodzily za ciemne to doszlam do tego, ze tym nie powinnam sobie zrobic krzywdy.




Za to naszukalam sie oksydantu i najnizsze co znalazlam z L'oreala to 6%. Ta litrowa butla powinna mi na jakis czas wystarczyc :]



Z samej farby jestem bardzo zadowolona, przyjazna wlosom, ktore po farbowaniu byly miekkie i niepoplatane. Z tym, ze nastepnym razem wezme kolor o ton ciemniejszy, moze nie od razu braz ale sprobuje ciemny blond. Aczkolwiek ciagle nie jestem w 100% pewna... bo mam wrazenie, ze mam cieple przeswity, szczegolnie na odrostach i to mnie troche zmartwilo, bo farba naprawde mi podeszla. I nie wiem czy to przez odcien... mimo tego, ze powinien byc chlodny. Czy przez to 6% stezenie ale skoro L'oreal nie ma innego to jaki mam uzyc. W kazdym razie sie nie zniechecam, efekt jest w porzadku i bede probowac dalej :)

15 komentarzy:

  1. pokaż jak wyglądają włoski:)

    http://kobiece-wariacje.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Własnie przymierzam się do zmiany koloru włosów :)

    OdpowiedzUsuń
  3. kobiecewariacje,
    pokazalabym ale niestety na zdjeciach wychodza tak ciemne jakby byly czarne :/ ... co zreszta widac na zjeciach z makijazami a w rzeczywistosci w zyciu nie sa tak ciemne :]

    Lejdi Luna,
    na jaki chcesz zmienic ?? ... ja ciagle szukam chlodnego brazu idealnego :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Właśnie pokaż włosy! =] Oj moja mama ma brąz na włosach i cały czas blond jej się marzy. I kupiła ciemny blond ... wyszły czarne. Ale to zwyczajna farba drogeryjna była, na szczęście szybko zeszła. Ja na razie wszelkie ciepłe blondy testuje =]

    OdpowiedzUsuń
  5. Natasza,
    przeciez napisalam wyzej, ze zdjecia nie oddaja koloru :P

    no wlasnie z drogeryjnymi kolorami trzeba uwazac, bo tam czesto blondy potrafia zrobic kuku :]

    OdpowiedzUsuń
  6. O Sroczko!
    Ja akurat farbuje majirelem i tez na poziomie 7 :D
    Tylko miezsanke mam z dwóch odcieni ;) jak będe sie mazać znów to dokladnie zapytam które miesza .
    Zimny blądzik z jakimś ciepławym.
    Robie ją już od jakiś 3 lat i poki co nie zamierzam zminiać .Idealnie dobrano mi ten kolorek ,który podbija mi zielone łoko ;)
    Nie wiem jak sama farba u Ciebie się sprawdzi ,ale chetnie poczytam .

    no i :* wiesz za co ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. No ,ale napisalam .. "jak się sprawdzi.." jak juz sie sprawdziła :)))

    ok ...ide po jeszcze jedną kawę ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Mami,
    sprawdzila sie dobrze, teraz musze tylko pokombinowac z kolorem :D

    niech Ci dobrze sluza i jak juz potestujesz to napisz mi jak wrazenia z uzywania :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja zawsze Londę kupuję, bo jedno opakowanie mi wystarcza tym razem zamiast jednolitego koloru wyszły mi pasemka, ale być może to nie wina farby tylko mojego farbowania na szybko =]

    A co do drogeryjnych farb jak jeszcze brąz miałam pamiętam, że kupiłam farbę z rozjaśniaczem... odrosty były w pięknym rudym odcieniu... Nigdy więcej=]

    OdpowiedzUsuń
  10. Natasza,
    ja sie zastanawiam czy to, ze akurat mialam @ moglo wplynac na to jak sie kolor zlapal...

    uuuu... dziko rude odrosty, juz sobie wyobrazilam... niezly szok pewnie mialas jak sie zobaczylas w lustrze :]

    OdpowiedzUsuń
  11. Mając oxydant 6% możesz z niego robić 3% - wystarczy rozcieńczyć z wodą w proporcji 1:1 :) Mi tak poleciła fryzjerka i wszystko jest ok :)

    OdpowiedzUsuń
  12. jasne ;)
    Ju zakoffałam się w peelingu :))

    OdpowiedzUsuń
  13. elka,
    dzieki :) na to nie wpadlam :P

    Mami,
    :) ... ja tez go bardzo lubie...

    OdpowiedzUsuń
  14. mozesz pokazac wloski, bo mam taki sam kolor tej farby ;)
    ps sprobuj inoa- naprawde swietna farba ;)

    http://bajeczneopowisci.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. Ewela,
    pisalam juz wyzej, ze na zadnym zdjeciu ktore zrobilam nie wyszedl mi taki kolor jaki jest w rzeczywistosci... na zdjeciach moje wlosy wychodza o wiele ciemnej...

    OdpowiedzUsuń