Seiten

piątek, 9 września 2011

Kérastase... szampon szamponowi nierowny ;]

Poniewaz wycofali moj ulubiony szampon, to bylam zmuszona poszukac innego. Oba zakupione w maju pokazywalam wam tutaj. I o ile ten drugi swietnie sobie radzi, tak Bain Vital Dermo - Calm to niestety dla mnie porazka.



Z tym, ze sam szampon mi krzywdy nie zrobil, bo na szczescie zaden z Kérastase mnie nie uczula. Faktycznie jest lagdony dla wrazliwej skory glowy ale mam z nim jeden problem, cos co mnie do szalu doprowadza i niestety szampon oddalam slubnemu.

Znane to moze byc posiadaczkom dlugich wlosow. Szampon niesamowicie mi placze wlosy zaraz przy skorze. I pozniej jak wloze reke we wlosy to zawisam na tych malych plataninach, co jest dosc bolesne i wyrywam sobie resztki moich kudelkow. I tak bylo za kazdym razem i takich "supelkow" mam zawsze kilka, w kazdym razie jest to wystarczajca ilosc zebym szapon odstawila i wiecej go nie kupie.

***

Za to kupilam sobie szampon, ktory mile wspominalam... swietny do wlosow farbowanych czyli Bain Chroma Riche, pisalam juz o nim tutaj.



Jak dla mnie to jeden z lepszych szamponow do farbowanych i chetnie do niego wracam :)

10 komentarzy:

  1. Sadzac po opiniach na temat cementu z Kerastase sadzilam,ze wszystkie ich produkty beda cudowne,jak widac jednak zdarzyl sie bubel;) Bede trzymac sie od niego z daleka:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Anek,
    to ze mi ten szapon placze wlosy, ktore sa dosc cienkie to nie znaczy, ze szampon zaraz musi byc bublem :) ... wiadomo kazdej z nas sluzy co innego i gdyby nie to platanie to bylabym z niego zadowolona.

    OdpowiedzUsuń
  3. Z tej serii Chroma Riche mialam maskę i też byłam zadowolona . Generalnie K trochę dla mnie za drogie ,ale wpomagam się Lorealem Professiolanem .Jest w czym wybierać . Jakość też oceniam pozytywnie .
    Szmpon generalnie powinien byc dobrany bardziej do skóry ,a do włosków lepiej odzywkę dobierac czy maski , olejki wcierac w końce ...
    Od jakiegos czasu olejuję włosy i zauwazylam , ze sa bardzi mięciutkie i w dobrej kondycji .

    OdpowiedzUsuń
  4. Mami,
    no wlasnie mi lepiej sluzy Kerastase jak Professional, czego tak nie do konca rozumiem, bo w koncu jedna firma ale moze to dane produkty mi nie sluzyly i bede musiala kiedys cos jeszcze przetestowac :) ... ja musze bardzo uwazac przy szaponach, bo moja skora malo ktore toleruje, praktycznie wszystkie drogeryjne robia mi kuku :]

    Tanie te z Kerastase nie sa ale za to wydajne :)

    OdpowiedzUsuń
  5. oj platanie wlosów to straszna sprawa :(

    http://bajeczneopowisci.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Ewela,
    do tego denerwujaca i bolesna :/

    OdpowiedzUsuń
  7. a jaka jest cena tego szamponu? ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. martynkaczarna,
    srednio 18 € za 250 ml :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Jasne , ze to indywidulana rzecz co komu sluży .
    Mnie np . dobrze słuzy Vitamino Color ,a mojej koleżance bardzo obciązał skóre głowy co prowadzilo do przetłuszczania . Więc nie każdemu to samo podejdzie . Trzeba szukać nie ma rady ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Mami,
    nie ma to jak byc wlasnym krolikiem ;) ... gdyby jeszcze te poszukiwania nie konczyly sie czasami totalna porazka i potem trzeba znowu odkrecac i probowac zlagodzic sprawe :]

    OdpowiedzUsuń