Seiten

poniedziałek, 5 września 2011

Kiko Silky Touch... czyli wypiekany rozswietlacz (LE Chic Chalet)

Wlasciwie mialo byc cos innego ale niecierpliwosc jednej osobki,
ktora sie domagala rozswietlacza przewazyla ;)

Jesienna kolekcje "Chic Chalet" ostatnio wam pokazywalam na zdjeciach, mozna ja tez obejrzec na stronie producenta (klik). Mi w oko wpadl przede wszystkim wypiekny rozswietlacz Silky Touch Powder, ktory dostepny jest w dwoch odcieniach.



Ja sie zdecydowalam na ten jasniejszy 100 Almond Translucency.



Rozswietlacz ma dodatkowe "ubranko" ;)



Opakowanie proste, ladne i porzadnie wykonane. Puderniczka ma lusterko.
W opakowaniu mamy 7 g produktu, cena 13,90 €



Przede wszystkim zauroczyl mnie sam rozswietlacz. Za w sumie niewielka cene mam bardzo dobry produkt. Calkowicie pozbawiony talku, parabenow, olejow i perfum. Sklad podalam pare zdjec nizej :)



U gory w swietle dziennym, na dole z lampa blyskowa.



Puder sklada sie z dwoch odcieni, aczkolwiek nie daja one specjalnie koloru...
po wymieszaniu mamy jasny perlowy transparentny bez.



Efekt jaki daje jest dokladnie taki jak lubie. Bezdrobinkowa tafla, chloda i perlowa po prostu cudo. Delikatnie rozswietla ale efekt jest na tyle subtelny, ze aparat nie chcial tego uchwycic, przy tym uroczym sinym swietle jakie dzis mam.



W kazdym razie swatch tez dobrze oddaje jego mozliwosci, rozswietlacz jest bardzo drobno zmielony, wlasciwie pylek... zblizony do pudru tej firmy, ktory juz pokazywalam. I juz teraz wiem, ze bedzie to moj ulubieniec na dluzszy czas... KWC w 100%



:)

23 komentarze:

  1. Dzieki za recenzje :) Mieszkam we Wloszech, takze juz od dluzszego czasu uzywam produktow kiko, ale ostatnio bylam nimi bardzo rozczarowana i dlatego mialam pewne opory przed zakupieniem czegos z nowej limitowanki, choc ten rozswietlacz kusil mnie oj kusil :) Jutro udam sie na zakupki :)

    OdpowiedzUsuń
  2. świetne opakowanie, na mnie taki jasny by chyba trochę trupio wyglądał, bo ogólnie blada jestem ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Wydaje się bardzo fajny, ale postanowiłam już kupić Mac silver dust.Do Kiko nie mam niestety dostępu:)

    OdpowiedzUsuń
  4. mmarcepan,
    a prosze :) ja dopiero zapoznaje sie z roznymi produktami tej firmy i jak na razie jestem zadowolona z tego co mam :)

    Karola,
    ten drugi byl ciemniejszy :) ale watpie zeby ten na Tobie trupio wygladal, bo on nie daje koloru tylko rozswietla :)

    Magda,
    jak kupisz tego maca to koniecznie napisz o nim pare slow na blogu :)

    OdpowiedzUsuń
  5. PIĘKNY!!! Jeszcze jakbyś pokazała na policzku to już w ogóle cud miód i orzeszki :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Idalia,
    moze jak pojawi sie slonko to uda mi sie zrobic dobre zdjecie, bo dzis nic z tego nie chcialo wyjsc...

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja bardzo, ale to bardzo lubie blyszczyki w kredce :) polecam :)

    OdpowiedzUsuń
  8. ładnie wygląda;) pokażesz jak prezentuję się na twarzy w makijażu?

    OdpowiedzUsuń
  9. mmarcepan,
    jakas taka kredke kupilam, bo wlasnie mi sie bardzo spodobala :)

    martynkaczarna,
    pokazac pokaze ale czy go bedzie widac :)

    OdpowiedzUsuń
  10. PIĘKNY!! Szkoda tylko, że jedyny mój dostęp do tej firmy to lotnisko w Bergamo ( raz na 2 lata :/ )... bo na mur beton tam jest salon KIKO :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Chciałabym sama sobie taki sprawić :)

    OdpowiedzUsuń
  12. jak on pięknie wygląda <3 czekam na zdjęcie jak wyglada na policzkach :))

    OdpowiedzUsuń
  13. produkt kusi :P zapraszam do mnie ;))

    OdpowiedzUsuń
  14. Czy to dla mnie ta recenzja?Dziekuje,jestes kochana! :*
    Och ♥ jaki piekny ♥ Utwierdzilas mnie w przekonaniu,ze musze go miec-jutro lece po niego :D

    OdpowiedzUsuń
  15. Maja,
    jasne ze dla Ciebie :P ... ja w ogole nie rozumiem jak moglas go nie kupic od razu ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. o kurka !!! chcęęęę !! porządam ! pragnę !

    :D:D:D

    OdpowiedzUsuń
  17. Piękny, chciałabym bardzo :)))

    OdpowiedzUsuń
  18. Napiszę koniecznie. Mam soft and gentle i jestem bardzo zadowolona, on ma złoty odcień a ja chciałabym mieć jakiś dobry "chłodny" rozświetlacz:)

    OdpowiedzUsuń
  19. bronzery też mają godne uwagi. niestety nie miałam na taki kasy jak robiłam zamówienie u znajomej :(
    a co gorsza narobiłaś mi ochoty na ten rozświetlacz :P :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Mami,
    hehe... wiedzialam ;P

    Dezemka,
    :)

    Magda,
    no wlasnie ja lubie chlodne rozswietlacze a ladne nie tak prosto znalezc jak cieple :)

    Fiolka,
    ja kupilam bronzer z letniej kolekcji za polowe ceny :D

    OdpowiedzUsuń
  21. Właśnie taki rozświetlacz by mi się przydał- na razie mam kilka, ale ten...
    Szkoda, że już niedostępny ;/

    OdpowiedzUsuń