Seiten

niedziela, 4 września 2011

lakier Catrice Be Indiglow! (LE Bohemia)

Drugi z lakierow z kolekcji Bohemia, to piekny ciemny granat... Be Indiglow!



Pojemnosc 10 ml i ten sam gruby, plaski pedzelek. Lakiery sa te troche geste jak dla mnie, przez co troche trudniej mi sie maluje (osobie, ktora niezapominajmy dosc rzadko maluje paznokcie) ale za to mamy swietnie krycie po pierwszej warstwie. Zasycha troche lepiej jak starsze lakiery z Catricie ale wiadomo, z tym tez roznie bywa.



Tak sie prezentuje na paznokciach, nazdjeciu razem z pomocnikiem, ktory sie zawsze pcha mniedzy moje "zabawki", chociaz akurat zapach lakieru nie za bardzo lubi.



Zdjecia w swietle dziennym: po lewej bez lampy, po prawej z lampa.


Ogolnie jak pomalowalam paznokcie, to pomyslalam, ze gdzies juz takie kolor widzialam i faktycznie na paznokciu jest bardzo podobny do OPI Russian Navy . Opik ma moze minimalnie wiecej blink blink jak mu sie przyjrzec ale tak na pazurkach wygladaja jak bracia ;)



36 komentarzy:

  1. Pomocnik doprawdy rozczulający :) Bardzo lubię takie kolory i mam 2 lakiery w praktycznie identycznych odcieniach ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Doskonały granat jak dla mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale śliczny kotecek, a jak o niego pasuje ten lakier

    OdpowiedzUsuń
  4. Ale piękny kotek :D <3

    kolor lakieru super - fajny na wieczór do granatowego smokey eye :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękny kot :). Bardzo podoba mi się lakier- coś wraca moda na granaty :)

    OdpowiedzUsuń
  6. lakier lakierem. Ale ten kot.... jaki piękny <3

    OdpowiedzUsuń
  7. Rewelacyjny odcień! Marzy mi się coś takiego właśnie na jesień.. :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Podoba mi się bardzo:) Planuje kupic cos podobnego na jesien;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Lakier piękny, podobnie jak kot :)

    http://sueno-sueno.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Podoba mi się. I kot i lakier. :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Bez urazy, ale kociak najlepszy =]

    Kolor bardzo ładny, ale dla mnie za ciemny, nie kupiła bym tego odcienia.

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetny kolor, moim zdaniem będzie perfekcyjny na jesień :D

    OdpowiedzUsuń
  13. podoba mi się kolor lakieru ale kotek bardziej;D

    OdpowiedzUsuń
  14. Przyłączę się do zachwytu nad kotem- cudny jest :))

    Ten OPI mnie strasznie kusi. Nie dlatego, że maluję paznokcie, ale po prostu bo ładny jest :). Tylko cena przeraża. Więc jeśli będziemy mieć szczęście, i ta limitka Catrice trafi do Polski, z radością wydam na niego pieniądze. Choćbym miała ani razu nie użyć ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. dziekuje w imieniu kotka... nie opowiem mu tych zachwytach, bo i tak jest rozbestwiony jak nie powiem co ;D

    a lakier polecam, naprawde ladny kolor, szczegolnie jak ktos lubi granaty :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Bardzo mi się podoba <3 Ostatnio ogólnie uwielbiam granat wszędzie ::P

    OdpowiedzUsuń
  17. śliczny kolor :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Bardzo mi się podoba ten lakier, choć mam podobny odcień z Miss Selene :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Bardzo fajny ,metaliczny ... Przekonalam sie , ze wole takie mocne kolory niż jasne ,naturalne kiedy kupilam Balerinkę z Essence ( tę bladoróżową) ... to nie dla mnie.

    No i zawsze jak patrzę na Twoje futra śmiać mi się chce bo obok siedzi duplikat ;)

    OdpowiedzUsuń
  20. Ukłony dla kota od mojej czarnej Igiełki :) A lakier - cóż, śliczny. Jeśli ta limitka nie wejdzie do Polski, będę zawiedziona... bardzo zawiedziona, bo chciałabym dwa błyszczyki, wszystkie cienie i wszystkie lakiery. I nawet ten brązer (bronzer?) też... a co mi tam!

    OdpowiedzUsuń
  21. a ja tam kota zazdroszczę! ale kolorek ładny ;D

    OdpowiedzUsuń
  22. Mami,
    podrap duplikat ode mnie za uszkiem ;)

    maroccanmint,
    bronzer :D ... tez kiedys mialam watpliwosci ale mnie uswiadomiono ;)

    OdpowiedzUsuń
  23. Brytyjski krótkowłosy ? Też mam takiego potworka :P
    Uroczy jest Twój, jak ma na imię ?

    OdpowiedzUsuń
  24. William Rhinestone,
    tak brytek :) ten ma na imie Wilbar a drugi Wikko... i tez maja swojego bloga -> http://dwa-brytki.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  25. Całkiem ładny ten lakier, ale chyba zrezygnuję, bo mam już pół szafki lakierów.
    A kocina cudowna :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Piekny kolor!Ciekawe czy jeszcze do zdobycia...
    Futrzasty model juz dawno skradl moje serce ... :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Maja,
    ogolnie tak... choc pewnie zalezy gdzie... u mnie Bohemia ciagle jeszcze sie nie pokazala w wiekszosci sklepow :)

    OdpowiedzUsuń
  28. nie lubię takich lakierów u siebie na paznokciach, jednak u ciebie efekt jest super ;P

    OdpowiedzUsuń
  29. masz super kociaka! lakier bardzo fajny, muszę się za czymś podobnym rozejrzeć...

    OdpowiedzUsuń
  30. SmoothCriminal,
    ja co jakis czas mam ochote na cos ciemniejszego ;)

    adrianna,
    mam nawet dwa ;) ... a lakier powienien sie tez w pl pojawic, razem z LE Bohemia :)

    OdpowiedzUsuń