Seiten

środa, 7 września 2011

tak troche nietypowo... ciuchowo...

Ogolnie do tej pory nie bylo ciuchow na moim blogu. Z prostego powodu... ja lubie prosto, klasycznie w stonowanych kolorach, wiec jak widac nic porywajacego. Tak samo nie nadazam za tymi wszystkimi trendami, ktore do tego czesto po pratu mi sie nie podobaja.

Ale ostatnio bardzo wpadla mi w oko jesienna kolekcja H&M. Podoba mi sie wykonanie, jakosc i zawartosc :) ... ogolnie od jakiegos czasu firma ta idzie w kierunku, ktory mi sie podoba i ma w ofercie takze rzeczy dla tych nudnych (ciuchowo) jednostek jak ja :D

I tak w moje lapki wpadly dwa jesienne sweterki, bo ja lubie takie przytulnie rzeczy na szare i wietrzne dni. A w dordze kolejne dwie rzeczy.



Cardigan (34,95€) w dwoch kolorach

bezowy z kapurem, dlugi do polowy uda, mieciutki i idealny na smetna pogode... uwielbiam takie swetry, pasuja mi do wszystkiego co mam w szafie :)



Pulower (19,95€) dostepny w 5 kolorach

Ja wzielam brazowy, lekki i dlugi... dobry do spodni ale tez do leginsow (zaslania moj kuper), taki na codzien i przy kiepskiej pogodzie zawsze mozna cos pod pulower zalozyc. I cale szczescie nie trzeba miec do niego takiej figury jak modelka na zdjeciu, bo takowej nie posiadam :P



:)

26 komentarzy:

  1. uwielbiam takie sweterki ; )
    a w h&m też często kupuję.

    OdpowiedzUsuń
  2. czyli h&m wypuścił tez cos dla mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Sweterek świetny.
    Ja swój wymarzony ujrzałam ostatnio w zarze, ale cenę tez miał piękną ;/

    OdpowiedzUsuń
  4. Mnie również podoba się ta kolekcja. Idealna dla zmarzluchów.

    OdpowiedzUsuń
  5. hej, bardzo fajne ciuszki. Szczególnie drugi mi się podoba. też bym chciała. :)

    OdpowiedzUsuń
  6. charmante bergamote,
    ja ostatnio coraz czesciej :) ... i jeszcze pare roznych fajnych sweterkow maja na ta jesien...

    unappreciated,
    czyli nie jestem jedyna ;)

    lady_flower123,
    to na pewno :)

    zmalowanalala ,
    o tak... idealna a ja wlasnie jestem taki tmarzluch :D

    Vila,
    :)

    OdpowiedzUsuń
  7. ja własnie wczoraj odkryłam magię jesiennych kolekcji, dużo sweterków jest grubych i mięciutkich ;) H&M to moja ulubiona sieciówka, więc myślę że byśmy się dogadały :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Sroczko, to u Ciebie w domu te swetry wiszą na wieszakach? Też kiedyś je tak przechowywałam i od tego się strasznie szybko wyciągają i robią takie typowo domowe :( A szkoda takich ładnych sweterków :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Abscysynka,
    ja w H&M do tej pory kupowalam glownie bielizne i plaszczyki wszelkiego rodzaju :D ale coraz czesciej i inne rzeczy mi sie podobaja :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Kosodrzewina,
    ten zapinany wisi jak wszystkie inne moje takie swetry :D ale ten brazowy powiesilam tylko do zdjecia a tak to lezy zlozony w szafie :D

    OdpowiedzUsuń
  11. Ten pulower jest przepiękny, rozejrzę się w moim H&Mie za nim :).

    OdpowiedzUsuń
  12. Zakochałam się w pulowerze, piękny!

    OdpowiedzUsuń
  13. Oba sweterki bardzo mi się widzą - muszę odwiedzić H&M - też lubię takie odcienie ale moja szafa to przewaga grafitu i czarnego :)Za każdym razem kiedy wchodzę do sklepu kieruję się w stronę z tymi kolorami - to jakaś obsesja
    pozdrawiam :) świetny blog

    OdpowiedzUsuń
  14. kasiek.pe, Zzielona, Idalia ,
    :)

    madak6c,
    w mojej szafie tez jest glownie czarny, szary, bez, braz :D

    OdpowiedzUsuń
  15. Uwielbiam H&M i takie sweterki - najlepiej czuję się właśnie, kiedy ubranie zakrywa mi biorda albo i więcej ;) Czasami tylko żałuję, że ceny w H&M nie mogą być choć odrbinę niższe...

    OdpowiedzUsuń
  16. Ja uwielbiam H&M :) Stonowane kolory to też coś co lubię, bo łatwiej wszystko dopasować w takim stroju. W pierwszym sweterku podoba mi się splot i krój, ale dla mnie odpada przez ten kaptur. Za to sweterek numer dwa jest idealny :)) Muszę zapolować na ten kolor co ma na sobie modelka. Dodałam Cię do obserwowanych i zamierzam wpadać częściej! Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  17. Ev,
    to fakt ceny czasami sa mimo wszystko dosc wysokie, co prawda mam wrazenie, ze jakos tez sie porawila ale 35 € za taki sweterek to tez nie malo...

    Bella,
    w jesiennej LE sa rozne zapinane sweterki, bez kapturkow tez... mi ten wpadl w oko wlasnie z powodu kaptura :D

    OdpowiedzUsuń
  18. o ten sweterek z ostatniego zdjęcia też bym chętnie nabyła =]

    OdpowiedzUsuń
  19. ten drugi wpadł też w moje łapy, jest rewelacyjny ;)

    OdpowiedzUsuń
  20. smoky evening eyes,
    ten sam kolor ?? :D

    OdpowiedzUsuń
  21. Independent Woman,
    ja tez :)

    OdpowiedzUsuń
  22. podoba mi się kardigan, muszę sobie taki sprawić :D

    OdpowiedzUsuń