Seiten

sobota, 3 września 2011

I ❤ ... KIKO

Poniewaz dzis bylismy w kinie, to oczywiscie wykorzystalam moment i wpadalm do KIKO. Wiele czasu nie mialam ale moglam sie przyjrzec paru mazidlom, w tym nowej jesienno/zimowej kolekcji 2011... Chic Chalet.



Rozswietlajace pudry, bronzery i pudry.



Cienie (czworki) i eyelinery.



Pomadki i matowe blyszczyki.



I lakiery, ktore mi wyjatkowo w oko wpadly... co sie w sumie rzadko zdaza.



Mrrrr... paru rzeczy nie moglam sobie darowac. Rozswietlacza i lakieru z jesiennej kolekcji, cienia i kredki do ust ze standardowej sprzedazy i bronzera z letniej, ktora byla przeceniona o 50%.



Musze przyznac, ze coraz bardziej podobaja mi sie produkty tej firmy a do tego maja naprawde przyjazne ceny, moje zakupy to ca. 30 €. I musze kiedys tam zakotwiczyc na dluzej, bo takie szybkie przeloty nie pozwalaja za bardzo na dluzsze przypatrzenie sie tym wszystkim slicznoscia, ktore maja w ofercie :)

24 komentarze:

  1. Ale cudeńka! :) Piękne opakowania, no i jestem ciekawa Twoich łupów :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Jestem bardzo ciekawa rozświetlacza :)

    OdpowiedzUsuń
  3. a gdzie u ciebie w miescie mozna to dostac? bo ja u siebie nie widzialam jeszcze nic takiego. :( i takie cudenka mnie omijaja.

    OdpowiedzUsuń
  4. ech... dlaczego... no dlaczego kiko nie ma sklepów w polsce ani do polski nie wysyła?! :( zazdroszczę okrutnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Idalia,
    Kiko potrafi sroke uszczesliwic :D

    Lady In Purplee,
    ja tez, bo w sklepie mnie oczarowal, jest cudny bezdrobinkowy i perlowy :D

    axxxasworld,
    w Regensburgu jest w centrum handlowym Arcaden :) ... w pierwszym poscie o Kiko podalam strone, gdzie mozna sprawdzic w jakich miastach w de sa sklepy Kiko i gdzie...

    HypnotizedByTheMusic,
    moze kiedys bedzie, bo u mnie tet w sumie od niedawna sa te kosmetyki dostepne i wcale nie ma tak duzo sklepow :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Mam 4 cienie Kiko. Są fantastyczne, uwielbiam je :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ta środkowa 4 bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ania,
    :)

    Independent Woman,
    oni maja taki wybor, ze ja nigdy nie wiem jaki kupic ;)

    Ziola,
    czworki byly ciekawe ale bardzo blyszczace :)

    OdpowiedzUsuń
  9. agrr, ale zazdroszczę !

    OdpowiedzUsuń
  10. Kolory mają cudowne! =] Kolejne must have na jesień =]

    OdpowiedzUsuń
  11. Szybko maluj pazurki bo wydaje mi się, że lakier to jest cudny :)

    OdpowiedzUsuń
  12. szkoda że te kosmetyki nie są u nas dostępne :/

    OdpowiedzUsuń
  13. Czekam na recenzje :)

    A ponoć ta firma jest dostępna w Polsce, ale słabo i drogo :/ Ale to tylko plotka, ja nigdzie nie widziałam szafy.
    W każdy razie czekam, aż Kiko będzie dostępne na poziomie Essence w Pl :D

    OdpowiedzUsuń
  14. meryx965,
    :)

    Natasza,
    kolorystycznie faktycznie rzuca sie w oczy :)

    mama Stelli i Livii,
    kolor jest niesamowity :D

    Daria's makeup,
    niestety...

    Jyyli,
    na poziomie Essence nie bedzie (w Niemczech jest raptem ca. 20 sklepow) i KIKO nie ma szaf... Kiko ma swoje sklepy :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Te środkowe cienie naprawdę robią wrażenie :). Mnie najbardziej ciekawią błyszczyki, chyba nigdy nie używałam matowego.

    OdpowiedzUsuń
  16. Annathea,
    ogolnie to chyba zaprzeczenie istoty blyszczyka ;) ... w koncu nie po to on blyszczyk, zeby byl matowy... jak juz to te bezdrobinkowe, dajace tafle... te sa cudne ale te matowe mnie nie przekonaly :]

    OdpowiedzUsuń
  17. o ten rozświetlacz pisz prędko !
    Na cos poluje .Na Kiko nie mam szans ,ale co tam ... :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Mami,
    chcesz koniecznie, zebym o rozswietlaczu pisala ?? Bo bede piac z zachwytu :D

    OdpowiedzUsuń
  19. Piej piej .. kurza twarz ! :))

    OdpowiedzUsuń
  20. Mami,
    ok hehe... bo on jest boski... ale to jutro jak bede miala dobre swiatlo, zebym mogla odpowiednie zdjecia zrobic ;P

    OdpowiedzUsuń
  21. Wszystko to wygląda bardzo zachęcająco... może i u nas kiedyś Kiko zawita? na początek mogą być same rozświetlacze i lakiery :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Dla mnie błyszczyk to taka łatwiejsza w obsłudze szminka- nie trzeba aż tak uważać przy nakładaniu, ale efekt jest mniej trwały :). Matowe błyszczyki zatem to trochę jak matowe szminki, mają sens.

    Tak czy inaczej, ogromnie mnie ciekawią ;)

    OdpowiedzUsuń
  23. Czekam z niecierpliwosca na recenzeje rozswietlacza!Tez macalam te cudenka,ale nie moglam sie zedecydowac,ktory przygarnac... :D

    OdpowiedzUsuń