Seiten

sobota, 17 września 2011

Essence lakiery z LE "NATvenTURista"

Tak na szybko bo aktualnie malowanie maznokci odpada, nie mam na to czasu ani ochoty ale kiedys pokaze jak wygladaja na calej lapce. Nie ma tu jednego z lakierow ale ten zakupilam wczoraj, wiec tez go pokaze przy okazji.



Dzis za to mam te trzy i musze przyznac, wszystkie trzy bardzo mi sie spodobaly.
Ogolnie ta kolekcja jest taka dla mnie... stonowana ;D


  • 02 mother earth is watching you

  • 04 chirp, chirp!

  • 03 barefoot through the moss
Wszystkie maja po 8 ml. Przyjemne w uzyciu, ladnie kryja i dosc szybko wysychaja. A do tego ten co przetestowalam, calkiem dobrze sie trzymal, co mnie mocno zaskoczylo. Ogolnie lakiery tej firmy nie sa za trwale, moze tez cos poprawili w skladzie. W kazdym razie te pozostana w moim kuferku, bo mi sie podobaja i w sumie nie mam im nic do zarzucenia.

***
Zdjecie w swietle dziennym...



... i dodatkowo z lampa, bo wtedy dopiero wszystkie drobinki staja sie widoczne.



:)

24 komentarze:

  1. Chirp, chirp ładny. :) a zielony nie dla mnie ;/

    OdpowiedzUsuń
  2. Dwa pierwsze są bardzo ładne. Zielony też mi nie leży.

    OdpowiedzUsuń
  3. e ładne:) khaki najładniejszy;)

    OdpowiedzUsuń
  4. najjaśniejszy najbardziej mi się podoba :P

    OdpowiedzUsuń
  5. A dla mnei najjaśniejszy jakoś niezdrowo wygląda na paznokciu. Nie przemawia do mnie, za to khaki jak najbardziej. :)

    OdpowiedzUsuń
  6. też moje kolory, ale najbardziej podoba mi się najjaśniejszy ;d

    OdpowiedzUsuń
  7. Wszystkie 3 są fajne. Ciekawe czy ta kolekcja będzie dostępna w Polsce?

    OdpowiedzUsuń
  8. Hmmmmmm...jedynie 03 do mnie jako tako przemawia. Zielonego kompletnie u siebie nie widzę, z kolei ten jasny ma różowy połysk, którego nie znoszę w lakierach.

    OdpowiedzUsuń
  9. Chirp chirp najciekawszy moim zdaniem :)

    OdpowiedzUsuń
  10. ten najjaśniejszy i zielony cudowne! Nie mogę się doczekać, aż dopadnę do tej limitki ^^

    www.badzynka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Kremowy kolor bardzo mi się podoba:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ten "Matka Ziemia.." w butelce ładnie wygląda ale na paznokciu jakoś jasny wyszedł? Hmm...

    OdpowiedzUsuń
  13. mama Stelli i Livii,
    no wlasnie tez sie troche zdziwilam :) ale on faktycznie na paznokciach o wiele jasniej wyglada :)

    OdpowiedzUsuń
  14. ten najjasniejszy jest śliczny :)

    OdpowiedzUsuń
  15. też uważam że najjaśniejszy jest najlepszy :P Ale zielony przykuwa uwagę ;))

    zapraszam do mnie;p

    OdpowiedzUsuń
  16. Mam ten beżowy i uwielbiam :) Ten w sensie 02 mother earth is watching you

    OdpowiedzUsuń